Главная страница
Навигация по странице:

  • Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»)

  • КТЖ_АКТ_3 сынып. Программалау орта таырыптары Жабайы табиат, Жасы деген немене, жаман деген немене


    Скачать 21.26 Kb.
    НазваниеПрограммалау орта таырыптары Жабайы табиат, Жасы деген немене, жаман деген немене
    Дата26.09.2021
    Размер21.26 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаКТЖ_АКТ_3 сынып.docx
    ТипПрограмма
    #237220

    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    Пән: Цифрлық cауаттылық

    3 сынып

    Апта

    Сабақтың тақырыбы

    Оқу мақсаты

    1 тоқсан

    1-бөлім: Программалау  

    (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»)

    1-2

    Өміріміздегі қайталаулар

    3.​4.​1.​1 қайталауды қолданатын алгоритмдер 

    құрастыру (цикл) 

    3-4

    Циклдар 

    3.​4.​1.​2 циклдік алгоритмді іске асыру 

    3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру

    5-6

    Кейіпкердің қозғалысы

    3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру

    7-8

    Желіде тілдесу 

    3.​1.​3.​1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру 

    3.​3.​2.​1 жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеуге арнлаған 

    мессенджерлерді пайдалану 

    3.​3.​2.​2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын 

    түсіндіру 

    2 тоқсан

    2-бөлім: Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет»)

    9-10

    Ойынның сценарийі

    3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу

    3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау (цикл)

    11

    Көріністер

    3.4.2.2 Программалау ойын алаңында бірнеше 

    көріністермен жұмыс істеу

    12-13

    Кейіпкерлер 

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу

    3.​4.​2.​4 программалау ойын алаңында ойын 

    құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге 

    асыру

    14

    Костюм ауыстыру

    3.​4.​2.​4 программалау ойын алаңында ойын 

    құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге 

    асыру 

    15-16

    Менің ойыным

    3.​4.​1.​1 қайталауды қолданатын алгоритмдер 

    құрастыру  

    (цикл) 

    3.​4.​2.​2 программалау ойын алаңында бірнеше 

    көріністермен  

    жұмыс істеу 

    3.​4.​2.​3 программалау ойын алаңында бірнеше 

    кейіпкерлермен жұмыс  

    істеу 

    3.​4.​2.​4 программалау ойын алаңында ойын 

    құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге 

    асыру

    3 тоқсан

    Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

    17-18

    Жобаға идея

    3.​1.​1.​1 таңба регистрін, пернетақтадағы әріптердің орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін пернелерді пайдалану

    3.​2.​1.​2 мәтінді теру ережесін сақтау

    3.​2.​1.​3 мәтінді өңдеу

    19

    Мәтіндегі иллюстрациялар

    3.​3.​1.​1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы 

    мәтін үзіндісі) 

    3.​2.​1.​5 суреттерді мәтінге енгізіп, оның ағымын реттеу

    20-21

    Құжатты рәсімдейміз

    3.​2.​1.​4 қаріп пен абзацты пішімдеу 

    3.​3.​1.​1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы 

    мәтін үзіндісі) 

    3.​2.​1.​5 суреттерді мәтінге енгізіп, оның ағымын реттеу 

    22

    Робот қолының қозғалысы

    3.​5.​3.1 жылдамдықты реттеу және орта мотордың айналу санын орнату 

    23-24

    Цикл блогі 

    3.5.​2.​1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін 

    циклды пайдалану 

    3.​5.​3.1 жылдамдықты реттеу және орта мотордың айналу санын орнату

    25-26

    «Роботтазартқыш» жасау 

    3.​5.​3.​1 жылдамдықты реттеу және орта мотордың айналу санын орнату  

    3.5.​2.​1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін 

    циклды пайдалану

    4 тоқсан

    Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)

    27-28

    Презентация жасау

    3.​2.​3.​1 мәтін мен суретті қамтитын қарапайым презентациялар жасау

    3.​1.​2.​1 қолданбалы программаларда «жылдам» пернелерді қолдану

    29

    Презентация дизайны

    3.​2.​3.​3 презентацияны безендіру үшін дайын

    дизайнды пайдалану

    30

    Анимация және ауысу

    3.​2.​3.​2 слайдтар арасында ауысуды қолдану

    Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»)

    31

    Фотосуреттер


    3.​2.​2.​1 фотосуреттерді өңдейтін (жарықтық,

    контрастылық, жиектеме) программаларды қолдану

    32-34

    Жобамен таныстыру.

    Жобаны жоспарлау

    3.​2.​3.​1 мәтін мен суретті қамтитын қарапайым презентациялар жасау

    3.​2.​3.​3 презентацияны безендіру үшін дайын

    дизайнды пайдалану

    3.​2.​3.​2 слайдтар арасында ауысуды қолдану


    написать администратору сайта