Главная страница
Навигация по странице:

  • Педагогтың аты-жөні Кельдиарова Милана Базарбаевна Күні

  • Сабақтың тақырыбы: Өз ойыным. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар

  • Көптеген оқушылар

  • Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау

  • Сабақтың ортасы 20 мин

  • Сабақтың соңы 5 мин

  • Үй тапсырмасы 2 мин

  • план урока. 4-сынып 26.10.2022. Программалау Педагогты атыжні Кельдиарова Милана Базарбаевна Кні 26. 10. 2022


    Скачать 487.5 Kb.
    НазваниеПрограммалау Педагогты атыжні Кельдиарова Милана Базарбаевна Кні 26. 10. 2022
    Анкорплан урока
    Дата09.05.2023
    Размер487.5 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файла4-сынып 26.10.2022.doc
    ТипПрограмма
    #1117781

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Кельдиарова Милана Базарбаевна

    Күні

    26.10.2022

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны




    Қатыспағандар саны




    Сабақтың тақырыбы:

    Өз ойыным.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасын іске қосады

    Көптеген оқушылар:

    Берілген сценарий бойынша ойынның скриптін құрады

    Кейбір оқушылар:

    программаның скриптін тексереді


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.







    Сабақтың ортасы

    20 мин

    Жоба құру.

    Жобаның мақсаты:

    Спрайттарды құру арқылы ойын жасау.Өз ойынымыздың скриптін құру. Қажетті фон, анимация жасау.

    Жұмыс барысы:

    • Scratch программасын іске қосып, ойын жобасын жасау.

    • Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу.

    • Ойынға қатысты фон таңдау.

    • Спрайттардың қозғалысының анимациясын жасау.

    • Жобаға атау беріп сақтау.


    Тапсырма.

    Оқулық 35-бет. 1-тапсырма.

    Суреттегідей немесе өзіңе ұнайтын фонды таңда. Өз ойыныңның сценарийіне сәйкес келетін спрайттарды таңдап ал.
    Дескриптор:

    - Scratch іске қосады;

    -өзіңе ұнайтын фонды таңдайды;

    -спрайттарды таңдап алады.
    ҚБ: жұлдызша

    Мұғалімді тыңдайды

    Тапсырманы орындайды


    жұлдызша

    Компьютер
    Scratch программалау ортасы

    Сабақтың соңы

    5 мин

    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Кері байланыс:



    Өзін-өзі бағалау.







    Үй тапсырмасы

    2 мин

    § 8











    написать администратору сайта