Главная страница
Навигация по странице:

  • Педагогтың аты-жөні Әлкенова М Күні

  • Сабақтың тақырыбы: Өз ойыным. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар

  • Көптеген оқушылар

  • Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау

  • 4 сынып қмж. 4-сынып-кмж 9. Программалау Педагогты атыжні лкенова м кні Сынып 4


    Скачать 1.14 Mb.
    НазваниеПрограммалау Педагогты атыжні лкенова м кні Сынып 4
    Анкор4 сынып қмж
    Дата26.10.2021
    Размер1.14 Mb.
    Формат файлаdoc
    Имя файла4-сынып-кмж 9.doc
    ТипПрограмма
    #256319

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Әлкенова М

    Күні




    Сынып: 4

    Қатысушылар саны




    Қатыспағандар саны




    Сабақтың тақырыбы:

    Өз ойыным.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасын іске қосады

    Көптеген оқушылар:

    спрайттарды таңдап алады;

    Кейбір оқушылар:

    спрайтына скриптті құрып, тексереді


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Топқа бөлу

    3. Суреттер арқылы жұптастырып бөлу

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.







    Сабақтың ортасы

    Жоба құру.

    Жобаның мақсаты:

    Спрайттарды құру арқылы ойын жасау.Өз ойынымыздың скриптін құру. Қажетті фон, анимация жасау.

    Жұмыс барысы:

    • Scratch программасын іске қосып, ойын жобасын жасау.

    • Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу.

    • Ойынға қатысты фон таңдау.

    • Спрайттардың қозғалысының анимациясын жасау.

    • Жобаға атау беріп сақтау.


    Тапсырма.

    Оқулық 36-бет. 2-тапсырма.

    Аквалангист балықтарды жинау тиіс. Егер ол балықты ұстап алса, балық сахнада көрінбей қалуы керек.
    Дескриптор:

    - Scratch іске қосады;

    -өзіңе ұнайтын фонды таңдайды;

    -спрайттарды таңдап алады;

    -спрайтына скриптті құрып, тексереді.
    ҚБ: жұлдызша

    Мұғалімді тыңдайды

    Тапсырманы орындайды


    жұлдызша

    Компьютер
    Scratch программалау ортасы

    Сабақтың соңы

    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Кері байланыс:



    Өзін-өзі бағалау.




    Плакат/ слайд

    Үй тапсырмасы

    § 8



























    написать администратору сайта