Главная страница
Навигация по странице:

  • Ж: Джордж Байронның қызы Жүйелік блоктың басқа құрылғылар жалғанған негізгі бөлігі Ж

  • Ж: жұмыс столы Іс-әрекет фигуралардың көмегімен орындалады Ж: Блок-сызба

  • Ж: Ақпаратты сақтау, өңдеу

  • Информатика. рметті, стаз! Сізге осы файлды ашуа берілген жеке парольді ешкімге жібермеіз!


    Скачать 468.04 Kb.
    Названиерметті, стаз! Сізге осы файлды ашуа берілген жеке парольді ешкімге жібермеіз!
    АнкорИнформатика
    Дата20.01.2021
    Размер468.04 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла2_5325922045911894558.docx
    ТипДокументы
    #169811
    страница3 из 57
    1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   57

    Ж: белгілі алфавиттердің көмегімен жазылады сандардың жазылу тәсілі


    1. Беббидж машинасы үшін ең алғашқы программалаушы адам

    Ж: Ада Августа Лавлейс


    Ж: Джордж Байронның қызы

    1. Жүйелік блоктың басқа құрылғылар жалғанған негізгі бөлігі Ж: Аналық тақша

    2. Алгоритм орындаушыларына жатпайды Ж: жұмыс столы

    3. Іс-әрекет фигуралардың көмегімен орындалады Ж: Блок-сызба

    4. Нысанның, үдерістің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы

    Ж: ақпараттық модель


    1. Сызбалардан, графиктерден, кестелерден тұратын модельдер: Ж: құрылымдық модельдер

    2. Ақпарат және ақпараттық үдерістер.

    Адам өмірінде үнемі затпен, энергиямен және ақпаратпен қарым- қатынаста болады. Сендер де тамақсыз, киімсіз, үйсіз, және т.б. өмір сүре алмайсыңдар. Бұлар материалдық нысандар мен немесе заттар деген жалпы ұғымды білдіреді. Үйіміздегі жылу, электр қуаты-бұл энергия. Кітаптардан, журналдар мен теледидардан және т.б ақпарат аламыз. Ақпарат әртүрлі байланыс желілері арқылы беріледі: электрлік, талшықты және т.б. Қазіргі кезде біртұтас ақпараттық кеңістік пайда болды-компьютерлік желілер құрылымы дами бастады. Осыған байланысты техникалық жүйелерді (мысалы, Жерден спутникті басқару немесе мобилдік телефон арқылы үйдегі кондиционерді қосу және т.б.). Ақпараттық үдерістер тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада орын алады. Ақпаратық үдеріс қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекет. Адам ақпарат әлемінде өмір сүреді. Уақыт өткен сайын ақпарат өзгереді, адамның өзі де өзгереді (білім, тәжірибе жинақтайды), адамның әлем туралы түсінігі де өзгереді.


      1. Қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекеттің ұғымы

    Ж: Ақпаратық үдеріс


      1. Қоршаған орта нысандарының өзара әрекеттесу кезеңдерінің бейнеленеуі

    Ж: Мегаәлем, макроәлем, микроәлем


      1. галактика, жұлдыздар, ғаламшарлар үлкен көлемді нысандар құрайды. Ж: Мегаәлем

      2. Ақпаратта орын алатын үдерістерді таңдаңыз

    Ж: Тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада


      1. Ақпараттық үдеріс түрлері Ж: Ақпаратты сақтау, өңдеу, қабылдау


    62. Қазіргі уақытта біз виртуалдық, нақтылық деген ұғымды жиі естиміз.

    «Виртуалды шындық» ұғымын 70-жылдардың соңында Массачусетс технологиялық институтында ойлап тапты деген дерек бар. Ол шындықтың компьютер көмегімен берілген үшөлшемді макроүлсісін анықтау үшін пайдаланылған. Бастапқыда ол үлгілер әскери салада әлдебір техниканы сынақтан өткізу алдында қолданылған құрылғыларға қатысты айтылған. Ал Жарон Ланье терминді жаңа компьютерлік өнімдерге байланысты пайдаланып, ол көпшілік айналымға компьютермен бірге еніп үлгерді.

    Неліктен компьютерлік ойында адамға гравитация күші әсер етпейді? Жауап: бұл ойынды жасаған ойын әлемінде физикалық заңдарды елемеуге, бұзуға билігі болады.

    Виртуалды әлемде қандай болмасын кез келген заңдылық қолданылса да, ол нақты өмірге ұқсайтын жағдайда біз оны мойындаймыз.

    Компьютерлік техниканың негізінде кеңістіктік-уақыттық континиумды адам тілектеріне сай өзгертіп, жаңа әлемді, шындықты – қолдан жасалған құрылымды қалыптастыру нәтижесін виртуалды шындық деп атаймыз.

    Модельдеу үдерісінде нысанның түпнұсқасын танып-білу мақсатымен нысан-үлгілер құрылады. Қазіргі уақытта нысанның сипаттамасы немесе құбылыстар арнайы программа арқылы компьютер жадында жазылып сақталатындықтан компьютерлік үлгі жасау кеңінен қолданылады.

    1. «Виртуалды» термині қай тілден шыққан Ж: латын

    2. 3D анимация - ...

    Ж: үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты




    0002-нұсқа


    1. Файл атауындағы символдардың ең үлкен саны
    1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   57


    написать администратору сайта