|
Мәдениеттану. Мәдениеттану ответ. Шаблон с правильными ответами
Шаблон с правильными ответами
Деңгей 1
Сұрақ №1
V1
| Мәдениеттану ғылым ретінде қалыптасты:
| 0
| XX ғасырдың басында
| 0
| XVII ғасырдың соңында
| 1
| XIX ғасырдың соңы
| 0
| XVI ғасырдың бірінші жартысында
| 0
| XVIII ғасырдың ортасында
|
Сұрақ №2
V1
| Мәдениеттану зерттейді:
| 0
| қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын
| 1
| мәдениет тарыхы мен теориясын
| 0
| дін қағидаларын
| 0
| діни наным сенімдер
| 0
| қоғам туралы түсінік
|
Сұрақ №3
V1
| Мәдениеттану_пән_інің_нысаны'>Мәдениеттану пәнінің нысаны:
| 0
| құқық
| 0
| адамзат тарихы
| 0
| ритуал
| 0
| өнер
| 1
| мәдениет
|
Сұрақ №4
V1
| Мәдениет пен тәрбиенің ішкі өзара байланысын ескере отырып, ежелгі гректер үшін мәдениет осы терминмен теңестірілді:
| 1
| мораль
| 0
| техне
| 0
| эвдемон
| 0
| жаратылыс
| 0
| пайдея
|
Сұрақ №5
V1
| ҚР «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы қабылданды:
| 0
| 1991 жылы
| 0
| 1996 жылы
| 0
| 2000 жылы
| 0
| 2001 жылы
| 1
| 2003 жылы
|
Сұрақ №6
V1
| Қазақ жазушысы, «Көшпенділер» трилогиясының авторы:
| 0
| М. Әуезов
| 0
| С. Мұқанов
| 1
| И. Есенберлин
| 0
| Ж. Мұстафин
| 0
| С. Сейфуллин
|
Сұрақ №7
V1
| «Өркениет»терминінің бастапқы этимологиялық мәні:
| 1
| азаматтық
| 0
| адамгершілік
| 0
| қоғам
| 0
| мемлекеттік құрылым
| 0
| қалалық өмір салты
|
Сұрақ №8
V1
| Түркілердегі жер ана мен құнарлылық құдайы:
| 0
| Томирис
| 0
| Күнсұлу
| 1
| Умай
| 0
| Бопай
| 0
| АйшаБибі
|
Сұрақ №9
V1
| Ақындар сайысы:
| 0
| сарын
| 0
| күй
| 0
| напев
| 1
| айтыс
| 0
| макам
|
Сұрақ №10
V1
| Осыханның тұсында «Жеті жарғы» заңдар жинағы қабылданды:
| 0
| Аблай
| 0
| Есім
| 1
| Тауке
| 0
| Қасым
| 0
| Жәнібек
|
Сұрақ №11
V1
| Табу дегеніміз:
| 0
| рұқсат
| 1
| тыйым салу
| 0
| күнә
| 0
| жазықсыз мінез-құлық.
| 0
| қайырымдылық
|
Сұрақ №12
V1
| Аксиология дегеніміз:
| 1
| құндылықтар теориясы
| 0
| мәдени-тарихи тип
| 0
| мораль теориясы
| 0
| бұқаралық мәдениет теориясы
| 0
| этногенез теориясы
|
Сұрақ №13
V1
| «Айман-Шолпан» лиро-эпостық поэмасы мәдени ескерткіші болып саналатын халық:
| 0
| түрік
| 0
| өзбек
| 0
| қырғыз
| 0
| татар
| 1
| қазақ
|
Сұрақ №14
V1
| Қазақ жазушысы, «Абай жолы» роман-эпопеясының авторы:
| 1
| М. Әуезов
| 0
| С. Мұқанов
| 0
| И. Есенберлин
| 0
| Ж. Мұстафин
| 0
| С. Сейфуллин
|
Сұрақ №15
V1
| Х-XV ғасыр аралығындағы Азиядағы үрдіс:
| 0
| мәдени құлдырау
| 1
| түркілік реннесанс
| 0
| ислами радикализм
| 0
| атеистік ойлар
| 0
| діни соғыс
|
Сұрақ №16
V1
| Ең жоғары мәдени құндылық ретінде ғылыми білім туралы түсінік бұл:
| 0
| атеизм
| 0
| деизм
| 0
| гуманизм
| 0
| антисциентизм
| 1
| сциентизм
|
Сұрақ №17
V1
| Күнәларды кешіру туралы Католик шіркеуінің грамотасы:
| 0
| интеграция
| 1
| индульгенция
| 0
| инквизиция
| 0
| инстанция
| 0
| ирационализм
|
Сұрақ №18
V1
| Ғылыми білімнің мәнін төмендету, ғылымды: экономикалық, экологиялық, ұлттық және т.б. ықтимал дағдарыстардың себебі деп айыптау бұл:
| 0
| атеизм
| 0
| деизм
| 0
| гуманизм
| 1
| антисциентизм
| 0
| сциентизм
|
Сұрақ №19
V1
| Тіл және мәдениет бойынша бірнеше дербес туыстық халықтардың біртұтас, үлкен этносқа қосылуы:
| 0
| мәдени ассимиляция
| 0
| субкультура
| 1
| мәдени консолидация
| 0
| аккультурация
| 0
| мәдени интеграция
|
Сұрақ №20
V1
| Бір этностың басқа, әдетте көбірек этностың мәдениетіне кірігіп кетуі:
| 1
| мәдени ассимиляция
| 0
| субкультура
| 0
| мәдени консолидация
| 0
| аккультурация
| 0
| мәдени интеграция
|
Сұрақ №21
V1
| «Еуропаның құлдырауы» еңбегінің авторы:
| 0
| Фрейд
| 0
| Кассирер
| 0
| Тойнби
| 0
| Леви-Строс
| 1
| Шпенглер
|
Сұрақ №22
V1
| Психоанализ негізін қалаушы:
| 1
| З. Фрейд
| 0
| Э. Кассирер
| 0
| А. Тойнби
| 0
| К. Леви-Строс
| 0
| О. Шпенглер
| |
|
|