|
Мәдениеттану. Мәдениеттану ответ. Шаблон с правильными ответами
Сұрақ №45
V1
| Әр ұлттың тілі оның мәдени санасының көрінісі туралы гипотеза:
| 0
| Маас- Губер гипотезасы
| 1
| Сепир-Уорф гипотезасы
| 0
| Фромм гипотезасы
| 0
| Фрейд гипотезасы
| 0
| Беллгипотезасы
|
Сұрақ №46
V1
| Қандай да бір мәдени жадынан айырылған адамдардың түрі:
| 1
| Маргинал
| 0
| Диссидент
| 0
| Нигилист
| 0
| Неофит
| 0
| Манкурт
|
Сұрақ №47
V1
| «Гильгамеш туралы аңыз»поэмасы әдеби мәдениет ескерткіші болып табылатын мәдениет:
| 0
| Грекия
| 1
| Шумер
| 0
| Египет
| 0
| Үндістан
| 0
| Қытай
|
Сұрақ №48
V1
| «Экрандық мәдениет» әлеуметтік құбылысы пайдаболды:
| 0
| Өнеркәсіптік революция негізінде
| 0
| Ғылыми-техникалық прогресс негізінде
| 0
| Ғылыми-техникалық, ақпараттық революция және жаңа экономикалық қатынастар
| 0
| Ғылым мен өнердіңөркендеуі негізінде
| 1
| Бұқаралық ақпарат құралдарының сапалы өзгеруі негізінде
|
Сұрақ №49
V1
| Буддизмнің негізгі ұғымы:
| 1
| Азап
| 0
| Ритуал
| 0
| Бақыт
| 0
| Пайда
| 0
| Қайырымдылық
|
Сұрақ №50
V1
| Белгілі ғалым, лингвист, ағартушы, «Қазақ» газетінің редакторы»:
| 0
| М. Жұмабаев
| 0
| Ж.Аймауытов
| 0
| М.Дулатов
| 0
| С.Асфендияров
| 1
| А. Байтурсынов
|
Сұрақ №51
V1
| Түркі халықтарының рухани мұраларына жатады:
| 1
| Орхон-Енисей, Талас жазулары
| 0
| Жеті жарғы
| 0
| Есім ханның ескі жолы
| 0
| Конституция
| 0
| Бусидо
|
Сұрақ №52
V1
| «Адамның күші – оның ақылы мен білімінде», – деп есептеген:
| 0
| Қорқыт ата
| 1
| Абай Құнанбайұлы
| 0
| Ахмет Байтұрсынов
| 0
| Міржақып Дулатов
| 0
| Мағжан Жұмабаев
|
Сұрақ №53
V1
| Лао Цзы бойынша, адам араласпауы тиіс:
| 1
| Заттардың табиғи жүрісіне
| 0
| Мемлекет өміріне
| 0
| Көсемдердің ісіне
| 0
| Әлеуметтік әділеттілікке
| 0
| Таным ақиқатына
|
Сұрақ №54
V1
| Деистік діни философиядағы қазақ ойшылы:
| 0
| Әлішер Науаи
| 0
| Омар Хайам
| 1
| Абай Құнанбайұлы
| 0
| Сүйінбай Аронұлы
| 0
| Ахтамберды жырау
|
Сұрақ №55
V1
| Неміс халқының мәдени мұрасы болып саналатын батырлық эпосы:
| 1
| «Нибелунгтер туралы әндер»
| 0
| «Гильгамеш туралы аңыз»
| 0
| «Аттила»
| 0
| «Роланд туралы аңыз»
| 0
| «Ромео мен Джульетта»
|
Сұрақ №56
V1
| Ғылыми таным түрлері:
| 1
| теориялық және эмпирикалық
| 0
| аксиологиялық және қиялдық
| 0
| әлемдік және формальды
| 0
| философиялық және скептикалық
| 0
| онтологиялық және этикалық
|
Сұрақ №57
V1
| Фрэнси Бэконның еңбегі:
| 1
| «Жаңа Органон»
| 0
| «Билеуші»
| 0
| «Философия бастамасы»
| 0
| «Әдіс туралы ойлар»
| 0
| «Таза сана сыны»
|
Вопрос №58
V1
| Білім, құндылық, реттеуіш бұл:
| 0
| мәдениет морфологиясы
| 1
| мәдениет функциясы
| 0
| мәдениет гнесологиясы
| 0
| мәдениет лексиологиясы
| 0
| мәдениет аналогиясы
|
Сұрақ №59
V1
| Цицерон: Ол екінші мен деген:
| 0
| перзент
| 1
| дос
| 0
| жұбайы
| 0
| ағасы
| 0
| бауыры
|
Сұрақ №60
V1
| Көшпенділер мәдениетінде «жолдың» суреті беретін мағына:
| 0
| өмір
| 1
| тағдыр
| 0
| көшу
| 0
| өсиет
| 0
| қайтып келу
|
Сұрақ №61
V1
| Дионис құдайына шарап тасыған латынның «дөңгелекті кеме» атауынан шыққан заманауи мейрамның аты:
| 0
| хэллоуин
| 1
| карнавал
| 0
| маскарад
| 0
| пасха
| 0
| наурыз
|
Сұрақ №62
V1
| Ежелгі Грек данышпаны Биант «Мен бар байлығымды өзіммен бірге алып жүремін» қанатты сөзіндегі ұғым:
| 0
| денсаулық
| 1
| ақыл
| 0
| өмір
| 0
| тағдыр
| 0
| аманат
|
Сұрақ №63
V1
| Әлеуметтік Семиотика түрлері:
| 0
| Биосемиотка және геосемиотика
| 1
| Этносемиотика және психосемиотика
| 0
| Ішкі және сыртқы
| 0
| Ғаламдық және тұрмыстық
| 0
| Алдыңғы және артқы
|
Сұрақ №64
V1
| Адам бойында мәдениетті қалыптастырудың негізігі сатылары:
| 0
| Бірінші
| 1
| Табиғи, адамгершілік, рухани
| 0
| Діни
| 0
| атеистік
| 0
| танымдық
|
Сұрақ №65
V1
| Салт-дәстүр негізінде жататын негізгі принциптер:
| 0
| Көркемдік пен сұлулық
| 1
| Пайдалылық және болжамдық
| 0
| Этика мен эстетика
| 0
| Жақсылық пен жамандық
| 0
| Қараңғылық пен жарық
|
Сұрақ №66
V1
| Қытай мәдениетінде Дао түсінігі:
| 0
| ерлер бастамасы
| 0
| әйел бастамасы
| 1
| жол, жоғары заң
| 0
| ғарыштық үйлесім
| 0
| табиғи цикл
| |
|
|