Главная страница
Навигация по странице:

  • І. Оқу материалының мазмұны

  • Scratch ортасы. (22 сағат)

  • Scratch графикалық редактор (10 сағат)

  • Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

  • Оқушылар мыналарды үйрену керек

  • Оқушылар мына біліктіліктерді білу керек

  • Scratch бағдарламалау негіздері

  • «Компьютер әлемінде» факультатиінің жоспары

  • Тақырыбы Сағат саны Мерзімі 1

  • Барлығы: 34

  • күнтізбелік. Scratch бағдарламалау тілі 5-сынып. Тсінік хат Scratch


    Скачать 33.75 Kb.
    НазваниеТсінік хат Scratch
    Анкоркүнтізбелік
    Дата16.09.2021
    Размер33.75 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаScratch бағдарламалау тілі 5-сынып.docx
    ТипПрограмма
    #232823

    Түсінік  хат

           Scratch бағдарламасы оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстың ең әсерлі, ерекше бір тараған түрі. Жақсы ұйымдастырылған “Scratch бағдарламасы ” балаларды информатикаға қызықтыра түседі. Олардың шығармашылық қабілетін жалпы информатикалық мәдениетін арттырады және программада көрсетілген материалды оқып үйренгенде оқушылардың үлгерімін арттырады. Ал “ Scratch бағдарламасы ” мұғалімге көмекші құрар болып табылады.

    «Scratch бағдарламасы» мектептің  5  сыныбына  информатика пәнінен    оқыту  үшін  құрастырырған.    Сабақ   аптасына  1  сағат,  жылына  34 сағат  өтеді.

     І. Оқу материалының мазмұны

    Кіріспе (1 сағат):

    Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі.

    Алгоритмдеу және програмалау (1 сағат):

    Алгоритмдеу және програмалау түсініктері. Алгоритм түрлер. Тармақталу алгоритмi. Тармақталу алгоритмдi програмалау, Циклдiк алгоритм, Циклдiк алгоритмді програмалау, Сызықтық алгоритм.

    Scratch ортасы.  (22 сағат):

    Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері, Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі,

    Сахна, нысандар (спрайт), Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер,  Бағдарлама, басқару және тректер, Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер,

    Қозғалыс командасы, Сыртқы бейне командасы, Дыбыс командасы,  Қалам командасы,  Бақылау командасы, Сенсор командасы, Сандық командасы,  Айнымалылар командасы.

     Scratch графикалық редактор (10 сағат):

     Scratch графикалық редактор, сахналар мен костюмдердің кітапқоры, Анимациялар түрлері,  Scratch графикалық редакторының шектелеуі, Растырлық графикалық редакторы, Редактор ортасы, Сурет салу және сақтау, Графикалық форматтар. Бейнені интернеттен іздеу,  Scratch-ке арналған өзінің сахынасы мен спрайтын құру,  Логикалық «және», «немесе».

     Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

    Курс міндетіне оқушыларың нысандарың ең қарапайым орын ауыстыруы, нысандарды құрастыру және өңдеу. Нысанның атын қою және экранда орналастыру. Айнымалылырды еңгізу, нысанның сахнада өлшемдерін басқару. Scratch командаларымен жұмыс істеу білу. Графикалық форматтар, бейнені интернеттен іздеу кіреді.

     

    Оқушылар мыналарды үйрену керек:

    —     скриптердің мазмұның

    • спрайттардың басқару элементтерінің мазмұнын

    • Арифметикалық өрнектерді жазу

    • Тұрақты және айнымалы элеметтерді енгізу

    • „және“, „немесе“ логикалық операцияларды қолдану

    • Scratch бағдарламалау тілі

     

    Оқушылар мына біліктіліктерді білу керек:

    • Scratch бағдарламалау тілін қолдану.

    • Scratch бағдарламалау тілімен анимация құру.

    • Scratch бағдарламалау тілімен арифметикалық амалдарды орындау

    • Scratch бағдарламалау тілімен модельдеу

    • Scratch бағдарламалау тілімен өз оқиғаларын құрастыру



    Scratch бағдарламалау негіздері




    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі.

    1




    2

    Алгортм түсінігі. Алгоритмнің қасиеттері.

    Алгоритмді бейнелеу тәсілдері. Блок–схема

    1




    3

    Scratch бағдарламалау тілі.

    1




    4

    Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері.

    1




    5

    Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі

    1




    6

    Сахна, нысандар (спрайт)

    1




    7

    Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер

    1




    8

    Бағдарлама, басқару және тректер

    1




    9

    Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер

    1




    10

    Қозғалыс командасы

    1




    11

    Қалам командасы

    1




    12

    Дыбыс командасы

    1




    13

    Сыртқы бейне командасы

    1




    14

    Бақылау  командасы

    1




    15

    Сенсор командасы

    1




    16

    Бақылау жұмысы

    1




    17

    Сандық командасы

    1




    18

    Айнымалылар командасы

    1




    19

    Scratch сахнасындағы координаталар жүйесі

    1




    20

    Scratch тіліндегі алгоритм

    1




    21

    Табиғат циклы, циклдік алгоритм, «n рет қайталау», «үнемі» циклдары

    1




    22

    Таңдау немесе тармақталу процессі

    1




    23

    Параллел процессі

    1




    24

    Оқиға

    1




    25

    Спрайттар мен скриптердің өз ара қарым қатынасы

    1




    26

    Моделдеу

    1




    27

    Тізімдер (массивтер)

    1




    28

    Өрнектер, операциялар және функциялар

    1




    29

    Бейнені өзгерту

    1




    30

    Символдарды еңгізу және шығару

    1




    31

    Графикалық форматтар

    1




    32

    Мультипликация

    1




    33

    Практикалық сабақ

    1




    34

    Бақылау жұмысы

    1





    Түсінік хат

    Информатика пәнінен үйірме мүшелерінің үйірме жұмысының жоспары мен информатика жайлы жалпы бағдарламамен таныстыру. Үйірме жұмысының алға қойған міндеттерін шегуге көмек. Бұл бағдарлама аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама балалардың информатикадан алған білім - білік дағдыларын, танымдық қабілеттерін арттырады. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылығын арттырудың негізгі бір жолы практикалық тапсырмалар мен қызықты тапсырмалар.

    Мақсаты:

    • Оқушыларға информатикалық білім – білік дағдыларын игерту;

    • Информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру;

    • Оқушылардың зейінін еске сақтау, байқағыштығын, қиялдауға, танымдық іс- әрекетпен өздігінен білім алуға бейімдеу;

    Міндеті:

    • Оқушылардың ақыл – ойын, интеллектуалдық және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;

    • Оқушылардың өмір тіршілігіне қажетті білім – білік дағдыларын қалыптастыру;

    • Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.



    «Компьютер әлемінде» факультатиінің жоспары

    6-сынып

    Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат



    Тақырыбы

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Қауіпсіздік техника ережелерімен таныстыру

    1




    2

    Компьютер деген не? Компьютер құрылғыларын танысу

    1




    3

    МS Word редакторы туралы негізгі мағлұматтар

    1




    4

    МS Word редакторын тағайындау, іске қосу және онымен жұмыс істеуді аяқтау.

    1




    5

    МS Word экранмен танысу.

    1




    6

    МS Word редакторында құжаттарды дайындау және оларды сақтау. МS Word – да жаңа құжатты даярлау.

    1




    7

    Символдарды форматтау, қаріптер, мәтін астын сызу, абзацтарды форматтау интервалдар.

    1




    8

    Кестелер құру, кестені редакциялау.

    1




    9

    Практикалық сабақ.

    1




    10

    Интелектуалды ойындар ойнау.

    1




    11

    PAINT графикалық редакторымен танысу.

    1




    12

    PAINT графикалық редакторында сурет салу.

    1




    13

    PAINT графикалық редакторында тустермен, фигуралармен жұмыс жасау.

    1




    14

    PowerPoint бағдарламасының жалпы сипаттамасы және құралдар тақтасы

    1




    15

    PowerPoint бағдарламасында слайд жасау және презентацияны объектілермен жабдықтау.

    1




    16

    Презентация жасау. Үлгітүр негізінде презентация жасау.

    1




    17

    Графикалық файлдарды ендіру.

    1




    18

    Дыбыспен жұмыс жасау.

    1




    19

    Слайдтар демонстрациялау

    1




    20

    Анимацияларды жүйелеу.

    1




    21

    PowerPoint бағдарламасында практикалық сабақ (қорытынды)

    1




    22

    Практикалық сабақ.

    1




    23

    Интеллектуалды ойындар ойнау.

    1




    24

    Электронлы кестелер.

    1




    25

    MS Excel бағдарламасымен танысу.

    1




    26

    MS Excel бағдарламасында кестелер құру.

    1




    27

    MS Excel бағдарламасында формулаллармен жұмыс жасау.

    1




    28

    Практикалық сабақ.

    1




    29

    Интернет

    1




    30

    Интернет – бүкіләлемдік желі. Оның маңызы мен мүмкіндіктері. Электрондық почта.

    1




    31-32

    Интернеттен мәлімет іздеу.

    2




    33-34

    Браузерлермен жұмыс істеу.

    2







    Барлығы:

    34





    написать администратору сайта