Исаева Ардақ Тыңдаушының портфолиосы Ажәне B бөлімі
Тұрғанбекқызы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және саралау»
Шымкент қ. ПШО ЖМ филиалы бойынша курстар
А бөлімі
5.4А «Жобаны құру және таныстыру» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
5.4А « Жобаны құру және таныстыру» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқыту мақсаты 5.2.2.1 Құж атты баспаға да йынд ау (па рақ пар аметрлерін өзгер ту, б ет пар аметрл ерін қо ю, алдын ала кө ру ж әне т.с .с.) 5.3.1.1 Б ағд арл амалау о йын орта сында об ъектілер м ен оқ иғал ардың ан им ац иясын ж асау (Лого, Scr at ch және т.с. с.) Бағалау критерийі Білім алушы Құжатты баспаға дайындау параметрлерін орнатады Анимация мен оқиғаларды қолданып скрипт құрады
Ойлау дағдыларының Қолдану деңгейі Орынд ау уақыты 20 ми нут Тапсырма 11.1 Құжатты баспаға жіберу үшін қандай әрекеттер орындалу рет санымен көрсетіңіз. печать
|
| Предварителный просмотр
|
| файл
|
| страница
|
| копий
|
| [1] 1.2 Ардақ өз жобасын принтерде баспаға шығармақшы болды, бірақ терезеден параметрлерді дұрыс қоюды білмеді.Бет параметрлерін сәйкестендіріңіз Параметрлер
| Түсініктеме
|
| құжат жиегінің өлшемдерін орнатады;
|
| бет өлшемдерін орнатады;
|
| құжат бағытының типін белгілейді;
| [1] 1.3 Құжатты баспаға жібергенде параметрлерін қалай өзгертеміз .1_____________________________________________________________ 2_____________________________________________________________ 3_____________________________________________________________ [1] Тапсырма 22. Скрипт құрылған алгоритмнің қай түрі қолданылған, қандай нысанды қолдандыңыз анықтаңыз Скрипт
| Алгоритм түрінде жазыңыз
| Алгоритмнің
қай түрі қолданылған?
| Нысан
| Нысанды
Анықтаңыз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| [4] Бағалау критерийі
| Тапсырма №
| Дескриптор
| Балл
| Білім алушы
| Құжатты баспаға дайындау параметрлерін орнатады
| 1
| Құжатты баспаға жіберу үшін қандай әрекеттер орындау керек екенін көрсетеді;
| 1
| параметрлерді дұрыс қоя алады;
құжат жиегінің өлшемдерін орнатады;
бет өлшемдерін орнатады;
құжат бағытының типін белгілейді;
| 1
| Параметрлерін өзгертуді қолданады;
| 1
| Бағдарламалау ойын ортасында объектілер мен оқиғалардың анимациясын жасайды
| 2
| нысандар үшін оқиғаларға скриптке алгоритм жаза алады;
| 1
| алгоритм түрі қолдана алады;
| 1
| Анимация нысандарын анықтайды;
| 1
| Скриптпен нысанды ажырата алады;
| 1
| Барлығы
| 7
| В бөліміИнформаика пәні бойынша 5 сынып 4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары.«Жобаны құру және тұсаукесері»
Информаика пәні бойынша 4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары. Тапсырма №1 1. Кестеде скрипттер берілген .
Скрипт 1
| Скрипт 2
|
|
|
1.1 Скрипттердегі іс- әрекеттердің қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ 1.2 Скриптердің қандай іс- әрекет өлшемін өзгерте алар едіңіз?
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
1.3 Скриптерді алгоритм түрінде сипаттаңыз.
[3]
Тапсырма №2
Көрсетілген скрипт командалары кодпен берілген, оларды қай алгоритм түріне біріктіруге болады?
2.1. Сызықтық алгоритм _______________________________________________________
| 2.2. Тармақталған алгоритм __________________________________________________________________
|
| Циклдік алгоритм
_________________________________________________________________
[3]
| Тапсырма №3 3. Маңыздысы қайсы болып табылады? Кестедегі өз дұрыс жауабыңызды көрсетіңіз
Сызықтық алгоритм
|
| Егер (если) шарт орындалса, онда (то) сөзінен кейінгі әрекеттер орындалады
| Костюм
| 1967 ж Массачутес технологиялық институтының директоры Сеймер Пейперт инженер Идит Харельмен балалрға программа ойлап тапты
| Циклдік алгоритм
| Жоғары бағыттаушы батырмасы басылмаса мяу дыбысы ойнайды
| Анимация
| Командалар тізбектеле орындаңдар, қорытынды жасаңдар.
| Тармақталған алгоритм
| Программа бойынша эмоциялық белгі түрлі кейіпте өзгеріп отырады
| Дыбыс
| Латынның жандану, тірілу деген мағынаны білдіреді
| Лого
| Командалар блогының неше рет қайталану қажеттілігін көрсетеді
| [7]
Тапсырма №4
Жағдаят берілген.
|
|
Ерден досының инстаграмға қойған жобасын көшіріп алып, жоба байқауына қатысты. 4.1 Авторлық құқық бұзылған жағдаятты анықтаңыз. _______________________________________________________________________________________________________________ 4.2 Себебін көрсетіңіз. [2]
Тапсырма №5 5. Көріп тұрғаныңыз бойынша кестеге шындық тұжырымға жауап бере аласыз ба?
Тұжырым
| Ш
| Ж
| Құжатты баспаға беру Файл→Печать
|
|
| Құжат бағытының албомдық типін белгілейді Файл→Печать →Книжная ориентация
|
|
| Құжат жиегінің өлшемдерін орнатады Файл→Печать→Параметры страницы
|
|
| Құжатты баспаға беру үшін алдыны ала көру қызметі Файл→Предварительный просмотр
|
|
| Құжат бағытының кітапша типін белгілейді Файл→Печать →Книжная ориентация
|
|
| Құжатты құру Файл→число копий
|
|
| [3]
Тапсырма №6 6.Жағдаят берілген. Айгүл мәтіндік құжатына құпия сөз орнатуға қатысты емес командаларды тізбектен жою керек екенін айтып сізден көмек сұрады. Сіздің таңдаған әрекетіңіз
[2]
Балл қою кестесі
| Жауап
| Балл
| Қосымша ақпарат
| 1
| 1.1 «әрқашан» , «егер», « 10 қадам»
| 3
| Әр дұрыс
жауап үшін
1 балл
| 1.2 « қадам 40»
| 1.3
Әрқашан
Қадам 10
Егер аймақ кері
Орында
|
Әрқашан
Қадам 10
Егер жанасса ақ түс
Онда жасырыну
Скрипт тоқтату
Орында
| 2
| 2.1 1,2 , 5, 9,10, 11
| 3
| Әр дұрыс
жауап үшін
1 балл
| 2.2 3, 6
| 2.3 3, 6
| 3
| 3.1
| 7
| Әр дұрыс
жауап үшін
1 балл
| 4
| 4.1 Рұқсатсыз көшіріп алу
| 2
| Әр дұрыс
жауап үшін
1 балл
| 4.2 ҚР заңы плагиат құқықтық жауапқа тартылады
| 5
| Құжатты баспаға беру Файл→Печать
| ш
|
| 3
| Әр 2 дұрыс
жауап үшін
1 балл
| Құжат бағытының албомдық типін белгілейді Файл→Печать →Книжная ориентация
|
| ж
| Құжат жиегінің өлшемдерін орнатады Файл→Печать→Параметры страницы
| ш
|
| Құжатты баспаға беру үшін алдыны ала көру қызметі Файл→Предварительный просмотр
| ш
|
| Құжат бағытының кітапша типін белгілейді Файл→Печать →Книжная ориентация
| ш
|
| Құжатты құру Файл→число копий
|
| ж
| 6
| 6.1 Печать
| 2
| Әр дұрыс
жауап үшін
1 балл
| 6.2 Сохранить
|
| Жалпы балл
| 20
|
|
Бөлім
| Тексерілетін мақсат
| Ойлау дағдыларының деңгейі
| Тапсырма саны *
| Тапсырма №*
| Тапсырма түрі*
| Орындау уақыты мин*
| Балл
*
| Бөлім бойынша балл
|
Жобаны құру
және
тұсаукесері
| 5.3.3.1 ойын бағдарламалау
ортасында (Лого,Scratch және т.с.с.) тармақталу және цикл командаларын қолдану
| Жоғары деңгей дағдылары
| 3
| 2
| ҚЖ,ТЖ
| 12
| 3
| 20
| 5.3.3.1 ойын бағдарламалау
ортасында (Лого,Scratch және т.с.с.) тармақталу және цикл командаларын қолдану
| Қолдану
| 3,1
| 1,3
| КТБ,ҚЖ
| 12
| 3,7
| 5.2.2.1 құжатты баспаға дайындау(парақ параметрін
өзгерту, бет параметрлерін қою,алдын ала көру және
т.б.)
| Қолдану
| 1
| 5
| КТБ,ҚЖ
| 6
| 3
| 5.4.2.1 ақпараттың
таралып кетуінің
мүмкін қауіптерін
түсіндіру
| Жоғары деңгей дағдылары
| 2
| 4
| КТБ,ҚЖ
| 7
| 2
| 5.4.2.2 құжатқа құпия сөз орнату
| Қолдану
| 2
| 6
| КТБ,ҚЖ
| 2
| 2
| Барлығы:
|
|
|
|
|
| 39 минут
| 20
| 20
| Ескерту: * -өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
| |