Главная страница

сабақ жоспары. Сабақ жоспары. Абзац Мектеп 156 жббм


Скачать 1.91 Mb.
НазваниеАбзац Мектеп 156 жббм
Анкорсабақ жоспары
Дата14.09.2022
Размер1.91 Mb.
Формат файлаdocx
Имя файлаСабақ жоспары.docx
ТипДокументы
#676327


Сабақ жоспары

§9. Абзац

Мектеп: №156 ЖББМ

Күні: 26.10.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Ардақ Ә.А.

Сынып: 3 А, Б,Д, Е

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.2.1.1 - мәтіндік редаеторды қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру.:

3.2.1.2 - қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі, түзету);

3.2.1.3- құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруде абзац ұғымымен танысады.

Көптеген оқушылар үшін:

Құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қию кезінде абзацты пайдалану.

Кейбір оқушылар үшін:

Мәтіндермен практикалық жұмыс жасау барысында абзац батырмаларын қолдану, қызметтерімен танысу.

Бағалау критерийі

Мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруде абзац ұғымын біледі.

Мәтіндермен практикалық жұмыс жасау барысында абзац батырмаларын қолдана алады, қызметтерін біледі.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

Азат жол - абзац -paragraph

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Мәтіндерді пішімдегенде пішімдеу батырмаларын қолдану

Тірек білім. білік. дағдылар

Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар



Басталуы
Білу



Оқушылармен амандасу. Түгелдеу. Барлық оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау

"Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі арқылы сұрақтар беріледі

1. абзац батырмаларының қызметтері қандай?

2. Абзац батырмаларын мәтінде қалай пайдаланамыз?

3. Тізімдер мен нөмірленген жолдарды қалай жазуға болады?

Оқулық

Негізгі бөлім
Түсіну

Қолдану






Бейнесабақты жіберу

Оқулық

Бейнесабақ

Дербес компьютер



Талдау

Мәтіндерді салыстыр. Сөйлемдерде абзац батырмаларының қай түрлері пайдаланылған?



Аяқталуы

Жинақтау

Білгеніңді жинақтап, жаз / жеке жұмыс/

Мәтіндер жазу барысында абзац батырмаларын пайдалану қаншалықты қажет деп ойлайсың?

Жұмыс дәптері

Оқулық

Ү й тапсырмасы

§9. Абзац


Сабақ жоспары

Күні: 02.11.2020ж.

Мектеп: №156 ЖББМ

Сынып: 3 А,Б,Д,Е

Пән мұғалімі: Ардақ Әлия Ардаққызы




Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Практикум «Мәтінмен жұмыс»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

3.2.1.1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру

3.2.1.2 қаріпті пішімдеу

3.2.1.3 құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді тереді

Көпшілігі: құжат құру, сақтау, файлдарды ашу, командаларын қолданады

Кейбірі: мәтіндік редактордың қомандаларын практика барысында қолданып, командалар қызметін пайдаланады


Бағалау критерийлері:

мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді біледі

мәтіндік редактордың қомандаларын практика барысында қолданып, командалар қызметін біледі


Тілдік мақсаттар:


Пәндік лексика және терминалогия:

Мәтінмен жұмыс – работа с текстом – working with text

Микрофон- Микрофон – microphone

Жазба - Запись – record

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:

Редакторда мәтіндермен жұмыс жасау................................

Редактор мүмкіндіктерін пайдалану........................................


Құндылықтарға баулу


Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, жауапкершілікке, елжандылық, отансүйгіштік қасиетке, денсаулық сақтауға, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылыққа баулу

АКТ –ны қолдану

Интернет желісі арқылы қосымша материалды меңгереді, компьютерлерді пайдалану, Презентациялар


Пәнаралық байланыс

Орыс тілі (жаңа термин сөздерді өмірде қолдану).

Ағылшын тілі (жаңа термин сөздерді өмірде қолдану).



Сабақ барысы


Сабақтың

жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар


Сабақ басы

1 мин

Өткен сабақты еске түсіру:

2 мин

Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Сабаққа толық қатысуларын қадағалау.

1.Абзац батырмаларының қызметтері қандай?

2.Абзац батырмаларының мәтінде қалай пайдаланымыз?

3.Тізімдер мен нөмірленген жолдарлы қалай жазуға болады?

Мұғалімнің мадақтауы



Оқулық

смайликтер

Сабақтың ортасы

20 мин
Қолдану


Практикалық жұмыс


. «Конверттегі тапсырма»

/ Деңгейлік тапсырмалар/

А деңгейі

Мақалды толықтырып, тер.

1.Жақсы сөз - .........................

2. Жақсыдан үйрен, --------------------------

3.......................... от басынан басталады,

4. ............................... түбі -- береке

В деңгейі

Мәтіннен өзіңе ұнаған бір абзацты теріп, құжатқа атау қой және сақта. Толағай қандай жан?







С деңгейі

Суретке қарап әңгіме құрастыр. Абзац батырмаларының қызметтерін пайдаланып, мәтінді тер. Тақырып атауын ерекшелеп, қаріптерін әртүрлі түске өзгерт.




Оқулық.

дәптер


Суреттер



Сабақтың соңы -

5 мин

Жинақтау
Бағалау

2 мин

Үйге тапсырма:

«Ойымды жалғастыр» әдісі арқылы сабақта қандай практикалық тапсырмалар орындалғандығын талдау, жинақтау, ойларымен бөлісу.

Қалай ойлайсың, компьютерлік программаларды қажеттілігіне қарай қолдана аласың ба?

Мадақтау арқылы қорытынды жасау
№10.Практикум. «Мәтінмен жұмыс» (39-40 беттер)


суреттер

оқулық

Бұрынға өткен заманда үлкен өзен бойында Саржан деген аңшы өмір сүреді. Бір күні аңшы ұлды болады. Балаға толағай деген ат қойылады. Толағай жыл санап емес, күн санап өседі. Төрт жасында нағыз батырға айналып, жетіге келгенде онымен белдесетін адам табылмайды.Әкесімен бірге аңға шығып, атақты аңшыға айналады.

Бірде олар тұрған жерде жаңбыр жаумай, қуаңшылық басталады. Шөлден адам да, мал да қиналады. Толағай анасынан таулары аспан тіреген жер жаннаты Тарбағатай жайлы әңгіме естіген еді.

Толағай ұзақ жол жүріп, шыңдарын қар басқан асқар тауларды тауып алады. Олардың ішінен биік тоғайлы, құстары сайрап, төбесін бұлт жапқан бір ғана тау ұнайды. Толағай осы тауды құшағына алып, қатты ырғап, бөліп алады. Тауды арқасына салып, еліне қарай кері қайтады. Халық алыста жылжып келе жатқан үлкен тауды көріп, оны көтеріп келе жатқан Толағай екенін біледі. («Қазақ ертегілері»)

Сабақ жоспары





Пән

Информатика

Күн

02.11.2020ж.

Мұғалім

Ардақ Әлия Ардаққызы

Сынып

4 А

Сабақ тақырыбы

Қайталау сабақтары

Сабақ түрі

Оқушылардың білімі мен іскерлігін тексеру сабағы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1 тоқсандағы өткендерді қайталау

Сабақ мақсаты

  • Өткенді қайталау:

  • Скретч программасының мүмкіндіктерін еске түсіру;

  • Өз ойынының сценарийін құру.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминалогия:

Кейіпкер, костюм, сахна, блоктар, оқиға, командалар, жүйелілік (тәртіп), айнымалылар, қайталау, цикл, шешім, алгоритм, логика, салыстыру операторлары, логикалық операторлар, өрнектер.

Құндылықтарды дарыту

Практикалық жұмыс үдерісінде академиялық адалдықты сақтау, өзара бағалау. Сыныптастардың жауаптарын тыңдай білу, этика нормаларын сақтай отырып, объективті баға бере білу арқылы бір-біріне құрмет көрсету.

Пәнаралық байланыстар

Мазмұны арқылы іске асырылады (математика, дүниетану, бейнелеу өнері).

Бастапқы білім

Басқару операторлары. Цикл. Шарт. Логикалық операторлар.

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Сабақтағы іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

  1. Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Сабаққа толық қатысуларын қадағалау.




таныстырылым



Сабақтың барысы:
5 мин


20 мин


1 тоқсанда өткен тақырыптарды еске түсіріп алу.

Оқушыларға тест тапсырмаларын жіберу

  1. Scratch (Скретч) қандай программа?

  1. Мәтін жазуға арналған

  2. Анимациялық ертегілер, ойындар құрастыруға арналған

  3. Сурет салуға арналған

  1. Scratch программасының эмблемасының қазақша атауы:

  1. Тырнаушы

  2. Мысық

  3. Жолбарыс

  1. Кейіпкердің костюмін өзгерту дегеніміз:

  1. Сахна фонын өзгерту

  2. Спрайттарды ауыстыру

  3. Кейіпкерді қозғалысқа келтіру

  1. «Ойын» сөзінің ағылшынша аудармасы:

  1. Se nario

  2. Game

  3. Scratch

  1. Операторлар блогы қандай түспен белгіленеді?

  1. Жасыл

  2. Қызыл

  3. Көк

  1. Арифметикалық амалдар:

  1. Қосу, азайту, көбейту, бөлу

  2. Және, немесе, емес

  3. Ақиқат, жалған

  1. «Емес» операторының мәні:

  1. Екі пайым да дұрыс болса, нәтиже дұрыс. Ал, екі пайымның біреуі дұрыс болмаса, нәтиже дұрыс емес

  2. Екі пайымның біреуі дұрыс болса, нәтиже дұрыс

  3. Егер пайым дұрыс болмаса, нәтиже дұрыс

  1. < операторының мәні:

  1. Сол жақтағы мән оң жаҚтағы мәннен кем

  2. Сол жақтағы мән оң жақ тағы мәннен артық

  3. Екі мән тең

  1. Ең көп сатылатын ойын?

  1. PaoPao

  2. Tetris

  3. Mario

  1. Сценарий

  1. нысанның қозғалысы немесе өзгеруі, қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын экранда бейнелеу тәсілі.

  2. компьютердің уақытша жадында қандай да бір мәнді сақтайтын орын.

  3. әрбір сахнаның, кейіпкер диалогінің және нысандардың мінез-құлқының толық сипаттамасы.


Тест тапсырмалары


Сабақтың соңы

2 мин
1 мин




Қорытындысын шығару.
Тест жұмыстарын тексеріп, бағалау.






Сабақ жоспары

§9. Абзац

Мектеп: №156 ЖББМ

Күні: 26.10.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Ардақ Ә.А.

Сынып: 3 А, Б, Е

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.2.1.1 - мәтіндік редаеторды қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру.:

3.2.1.2 - қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі, түзету);

3.2.1.3- құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруде абзац ұғымымен танысады.

Көптеген оқушылар үшін:

Құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қию кезінде абзацты пайдалану.

Кейбір оқушылар үшін:

Мәтіндермен практикалық жұмыс жасау барысында абзац батырмаларын қолдану, қызметтерімен танысу.

Бағалау критерийі

Мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруде абзац ұғымын біледі.

Мәтіндермен практикалық жұмыс жасау барысында абзац батырмаларын қолдана алады, қызметтерін біледі.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

Азат жол - абзац -paragraph

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Мәтіндерді пішімдегенде пішімдеу батырмаларын қолдану

Тірек білім. білік. дағдылар

Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар



Басталуы
Білу



Оқушылармен амандасу. Түгелдеу. Барлық оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау

"Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі арқылы сұрақтар беріледі

1. абзац батырмаларының қызметтері қандай?

2. Абзац батырмаларын мәтінде қалай пайдаланамыз?

3. Тізімдер мен нөмірленген жолдарды қалай жазуға болады?

Оқулық

Негізгі бөлім
Түсіну

Қолдану






Бейнесабақты жіберу

Оқулық

Бейнесабақ

Дербес компьютер



Талдау

Мәтіндерді салыстыр. Сөйлемдерде абзац батырмаларының қай түрлері пайдаланылған?



Аяқталуы

Жинақтау

Білгеніңді жинақтап, жаз / жеке жұмыс/

Мәтіндер жазу барысында абзац батырмаларын пайдалану қаншалықты қажет деп ойлайсың?

Жұмыс дәптері

Оқулық

Ү й тапсырмасы

§9. Абзац


Сабақ жоспары





Пән

АКТ

Күн

26.10.2020ж.

Сынып

4 А

Бөлім

Бағдарламалау

(ортақ тақырып: «Менің Отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

Сабақ тақырыбы

Өз ойыным 2-сабақ

Сабақ түрі

Оқушылардың білімі мен іскерлігін тексеру сабағы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Өз сценариі бойынша ойын құрастыру

Сабақ мақсаты

  • Scratch ортасында өз ойынын құрастыру;

  • өз жобасын таныстыру;

  • әзірленген критерийлер бойынша кемінде екі сыныптасының жұмысын бағалап, сынақтан өткізе алады;

  • бағалау түсініктеріне сәйкес өзгерістер енгізу.

Бағалау критерийлері


Оқушы:

  • өз ойынын жасайды және талқылауға ұсынады;

  • сыныптастарының жұмысын сынайды және бағалайды;

  • өз ойынын жетілдіреді.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминалогия:

Кейіпкер, костюм, сахна, блоктар, оқиға, командалар, жүйелілік (тәртіп), айнымалылар, қайталау, цикл, шешім, алгоритм, логика, салыстыру операторлары, логикалық операторлар, өрнектер.

Құндылықтарды дарыту

Практикалық жұмыс үдерісінде академиялық адалдықты сақтау, өзара бағалау. Сыныптастардың жауаптарын тыңдай білу, этика нормаларын сақтай отырып, объективті баға бере білу арқылы бір-біріне құрмет көрсету.

Пәнаралық байланыстар

Мазмұны арқылы іске асырылады (математика, дүниетану, бейнелеу өнері).

Бастапқы білім

Басқару операторлары. Цикл. Шарт. Логикалық операторлар.


Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Сабақтағы іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


3 мин

  1. Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа толық қатысуларын қадағалау.

  2. (C) Стартер «Жаттығу».

  • Анаграмманы шеш:

ИВАНИПЕЛАРОН (Жоспарлау)

БАЗАРТОКАР (Дайындау)

СОВАНИТЕРИТЕ (Тестілеу)

ЦЕОНАК (Бағалау)

  • Барлық осы үрдістерді не біріктіреді?

  • Олар қандай реттілікті ұстануы қажет?




таныстырылым

таныстырылым


Сабақтың ортасы

5 мин


15 мин


  1. (C) Жобамен жұмыс



  • Жобаны дайындау (алдыңғы сабақтарда құрылған сценарийді пайдалану).



  • Ойынды ұсыну түрін талқылау.

Ойын таныстырылымын үлгідегідей парақша түрінде ресімдеуді ұсыныңыз.

Т.А.

Ойын аты

Ойын мақсаты

Қысқаша түсініктеме

Пайдаланылған блоктар мен конструкциялар

Оқушылар өз сценарийлері бойынша ойын құрастырады

  • Өзара бағалау (әрбір оқушыға кем дегенде екі оқушының жұмысын критерий бойынша бағалау керек)






*

**

***

  1. Ойынның қызықты сюжеті










  1. Сахнаның өзіндік дизайны










  1. Кодтың жеткілікті күрделілігі (айнымалы, шарт, цикл)










  1. Түсінікті сипаттама (парақша)










  1. Ойынның жұмыс қабілеттілігі










Комментариилер






презентация


Сабақтың соңы

2 мин

  1. Қорытындысын шығару. Жобалаушының сауалнамасы.

ТА

  1. Өз ойыныңызды жасаған ұнады ма? Неге?

  2. Жоба жұмысы кезінде ең қиыны не болды?

  3. Ойын жасау кезінде не үйрендіңіз?

  4. Егер жоба жұмысының бастапқы кезіне қарай уақытты артқа қайтаруға болса, сіз нені өзгертер едіңіз?




Дифференциация

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Атаулы көмек және оқушыларды қолдау.

Өзара бағалау, қалыптастырушы бағалау

Активитилерді ауыстыру (танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі формалары).


написать администратору сайта