Главная страница

Информатика нса4287 Апаратты алушы нысан Ж Апарат абылдаушы


Скачать 0.68 Mb.
НазваниеИнформатика нса4287 Апаратты алушы нысан Ж Апарат абылдаушы
Дата06.06.2022
Размер0.68 Mb.
Формат файлаdoc
Имя файла2_5429411920018936825.doc
ТипДокументы
#573276
страница1 из 15
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15

ИНФОРМАТИКА

Нұсқа-4287

  1. Ақпаратты алушы нысан Ж: Ақпарат қабылдаушы

  2. Нысандарды Қоржынға орналастырмай жою үшін қолданылатын пернелер

Ж: SHIFT+DEL

  1. Windows нысандарын уақытша сақтауға арналған аймақ Ж: алмасу буфері

  2. Ақпаратты және файлдар мен бумаларды реттеу үшін құрылады Ж: бума

  3. Бір уақытта бірнеше терезелермен жұмыс істейтін жүйе Ж: WINDOWS

  4. Ақпарат арналар қолданысы бойынша топтарға бөліну түрі 

Ж: Биологиялық, Техникалық

  1. Қаріптің мөлшерін үлкейту немесе кішірейтуге арналған батырма Ж:

  2. Мәтін немесе оның бөліктерін бірнеше бағанға орналастыру үшін 

Ж: бетті белгілеу (разметка страницы) - бағандар

  1. Мәтінде тізім құру үшін қолданылатын перне Ж:

  2. Мәтіннің атауын жолдың ортасына орналастыру үшін қолданылатын перне

Ж: атауды ерекшелеу және   батырмасын басу

  1. Құжатқа пернетақтада жоқ символды қосу командасы

Ж: Кірістіру – Символ - Басқа символдар

  1. Құжатты сақтау бұйрығының орналасуы Ж: файл мәзірінде

  2. Маркерленген тізімді өз қалауымызша құру үшін

Ж: Жаңа маркерді анықтау бұйрығын таңдау

  1. Мәтіндік процессордың кемшілігін атаңыз

Ж: іскер хаттарды, келісім–шарттарды, есеп беру формаларын және т.с.с. дайындау қиын

  1. Ағымдағы абзацта мәтінді екі жақ шеті бойынша түзеу белгішесіЖ:

  2. Жоларалық интервалдың әртүрлі баптаулары  Ж: бірлік, бір жарым, қос

  3. Кестенің  іргелес  жолдарын немесе бағандарын ерекшелеу үшін қолданылатын перне (MS Word) Ж: Shift

  4. Экспресс-кесте бұйрығының қызметі Ж: кестелердің дайын шаблондарын қосады

  5. Конструктор мәзіріндегі Қаламұштың (пера) жуандығын өзгерту пернесі(MS Word 2007)

Ж:

  1. Кесте құрылғаннан кейін мәтіндік процессор жолаққа кестелермен жұмыс істеуге  қосатын бөлімдер Ж: Конструктор және Макет

  2. Конструктор бұйрығының қызметі(MS Word 2007) Ж: кестені әрлеуді өзгертуге арналған

  3. Құжатқа фигураны қосу қызметі Ж: Кірістіру-Иллюстрация-Фигуралар

  4. Графикада нысанның көшірмесін орнатуға қолданылатын перне Ж: Ctrl+V

  5. Қазіргі операциялық жүйелерде қолданылатын интерфейс

Ж: Графикалық интерфейс

  1. Растрлық графикамен жұмыс жасайтын программа Ж: Corel Photo-Paint

  2. Графикалық бейнелерді құруға және өзгертуге арналған программа

Ж: Графикалық редактор

  1. Inkscape программасында нысандардың түсін өзгерту үшін

Ж: Түстер палитрасы қолданылады

  1. Электрондық кестенің терезе интерфейсі жолдардары тұратын аймақ

Ж: Ағымдағы ұяшық, Формулалар жолы, Жолдардың басы, Бағандардың басы, Жұмыс беттерін ауыстыруға арналған батырмалар, Беттер жарлықтары

  1. Enter пернесін басу арқылы(MS Excel 2007) Ж: Редакциялауды аяқтау қажет

  2. MS Excel-де редакциялауды аяқтайтын перне Ж: Enter

  3. MS Excel кестелік процессорында жол мен бағанның қиылысу Ж: ұяшық

  4. Көрсетілген адрес бойынша үндеу тұжырымын анықтаңыз Ж: Сілтеме

  5. Диаграммаларды тұрғызу командасын анықтаңыз

Ж: Кірістіру-Диаграммалар (Вставка-Диаграммы)

  1. MS Excel-де F2,F3,F4 ұяшықтарының мәні



Ж: F2=900, F3=900, F4=550

  1. Диаграмманың орналасуын таңдайтын сұхбаттық терезеде ашу(MS Excel)

Ж. Конструктор-Орналасуы-Диаграмманы орналстыру (Конструктор-Расположение-Переместить диаграмму)

  1. Ұяшыққа сілтемені көшіріп жазғанда немесе ауыстырғанда өзгермейтін сілтеменің  аталуы

ж: абсолюттік

  1. Ұяшықтың жаңа орнына байланысты өзгеретін формуланы анықтаңыз

Ж: Салыстырмалы

  1. Әр слайдпен жеке жұмыс жасау үшін қолданылады Ж: Әдеттегі режим

  2. Слайдқа басқарушы батырманы қосу үшін орындалатын іс-әрекет

Ж: Кірістіру-Фигуралар-Басқарушы батырмалар

  1. Тұсаукесердегі слайдты жою бұйрығы(MS PowerPoint 2007) Ж: Басты-Слайдты жою

  2. Жаңа слайдты құру бұйрығы(MS PowerPoint 2007) Ж: Басты-Слайд құру

  3. Жаңа, жақында пайда болған, жарияланған, жасалған әлденені (кітапты, фильмді ұйымды және т.б. көпшілікке ұсыну тұжырымы Ж: Тұсаукесер

  4. Қолданушыға желімен араласудың кез келген түрін қамтамасыз ететін бағдарлама

Ж: Браузер

  1. E-mail (Электрондық пошта) қоланысқа енген жыл Ж: 1965

  2. Әлемдік тор, графика, дыбыс, видеоны қамтитын гипермәтіндік құжаттарды іздеу және қарастыру қызметі Ж: WWW

  3. Компьютерлердің және арнайы құрылғылардың ақпарат алмасуды қамтамасыз ету үшін біріктірілуі Ж: Компьютерлік желі

  4. Қазіргі кездегі танымал браузерлер

Ж: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari

  1. Алгоритмнің бірнеше рет қайталану ұғымын сипаттаңыз Ж: Циклдік

  2. Егер алгоритм қадамдарының тізбектеле орындалуы қандай да бір шартқа тәуелді болған алгоритмді анықтаңыз Ж: Тармақталған

  3. Айнымалы қай жерде қолданылса, сол жерді айнымалының _____ деп атаймыз

Ж: көріну аймағы

  1. Ақпарат қасиеттерінің түрлерін көрсетіп, анықтаңыздар

Ж: Шындық, толықтық, дұрыстық, дәлдік, өзектілік, құндылық

Ж: Ақиқат,толықтық, дәлдік, дұрыстық, өзектлік, құндылық

  1. Ақпараттың түрлері (Бейнелеу тәсілдері бойынша)

Ж: Дыбыс, видео

Ж: Сан, мәтін, графика,

  1. Архиватор программалары

Ж: WinZip, WinArj,WinRar

Ж: WinRar,WinZip, WinArj

  1. Санау жүйесі – ол

Ж: белгілі алфавиттердің көмегімен жазылады

сандардың жазылу тәсілі

  1. Беббидж машинасы үшін ең алғашқы программалаушы адам

Ж: Ада Августа Лавлейс

Ж: Джордж Байронның қызы

  1. Жүйелік блоктың басқа құрылғылар жалғанған негізгі бөлігі Ж: Аналық тақша

  2. Алгоритм орындаушыларына жатпайды Ж: жұмыс столы

  3. Іс-әрекет фигуралардың көмегімен орындалады Ж: Блок-сызба

  4. Нысанның, үдерістің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы

Ж: ақпараттық модель

  1. Сызбалардан, графиктерден, кестелерден тұратын модельдер: Ж: құрылымдық модельдер

  2. Ақпарат және ақпараттық үдерістер.

         Адам өмірінде үнемі затпен, энергиямен және ақпаратпен қарым-қатынаста болады. Сендер де тамақсыз, киімсіз, үйсіз, және т.б. өмір сүре алмайсыңдар. Бұлар материалдық нысандар мен немесе заттар деген жалпы ұғымды білдіреді. Үйіміздегі жылу, электр қуаты-бұл энергия. Кітаптардан, журналдар мен теледидардан және т.б ақпарат аламыз. Ақпарат әртүрлі байланыс желілері арқылы беріледі: электрлік, талшықты және т.б. Қазіргі кезде біртұтас ақпараттық кеңістік пайда болды-компьютерлік желілер құрылымы дами бастады. Осыған байланысты техникалық жүйелерді (мысалы, Жерден спутникті басқару немесе мобилдік телефон арқылы үйдегі кондиционерді қосу және т.б.). Ақпараттық үдерістер тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада орын алады. Ақпаратық үдеріс қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекет. Адам ақпарат әлемінде өмір сүреді. Уақыт өткен сайын ақпарат өзгереді, адамның өзі де өзгереді (білім, тәжірибе жинақтайды), адамның әлем туралы түсінігі де өзгереді.


  1. Қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекеттің ұғымы

Ж: Ақпаратық үдеріс

  1. Қоршаған орта нысандарының өзара әрекеттесу кезеңдерінің бейнеленеуі

Ж: Мегаәлем, макроәлем, микроәлем

  1. _______ галактика, жұлдыздар, ғаламшарлар үлкен көлемді нысандар

құрайды. Ж: Мегаәлем

  1. Ақпаратта орын алатын үдерістерді таңдаңыз

Ж: Тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада

  1. Ақпараттық үдеріс түрлері  Ж: Ақпаратты сақтау, өңдеу, қабылдау


62. Қазіргі уақытта біз виртуалдық, нақтылық деген ұғымды жиі естиміз. «Виртуалды шындық» ұғымын 70-жылдардың соңында Массачусетс технологиялық институтында ойлап тапты деген дерек бар. Ол шындықтың компьютер көмегімен берілген үшөлшемді макроүлсісін анықтау үшін пайдаланылған. Бастапқыда ол үлгілер әскери салада әлдебір техниканы сынақтан өткізу алдында қолданылған құрылғыларға қатысты  айтылған. Ал Жарон Ланье терминді жаңа компьютерлік өнімдерге байланысты пайдаланып, ол көпшілік айналымға компьютермен бірге еніп үлгерді.

        Неліктен компьютерлік ойында адамға гравитация күші әсер етпейді? Жауап: бұл ойынды жасаған ойын әлемінде физикалық заңдарды елемеуге, бұзуға билігі болады.

       Виртуалды әлемде қандай болмасын кез келген заңдылық қолданылса да, ол нақты өмірге ұқсайтын жағдайда біз оны мойындаймыз.

       Компьютерлік техниканың негізінде кеңістіктік-уақыттық континиумды адам тілектеріне сай өзгертіп, жаңа әлемді, шындықты – қолдан жасалған құрылымды қалыптастыру нәтижесін виртуалды шындық деп атаймыз.

       Модельдеу үдерісінде нысанның түпнұсқасын танып-білу мақсатымен нысан-үлгілер құрылады. Қазіргі уақытта нысанның сипаттамасы немесе құбылыстар арнайы программа арқылы компьютер жадында жазылып сақталатындықтан компьютерлік үлгі жасау кеңінен қолданылады.

  1. «Виртуалды» термині қай тілден шыққан Ж: латын

  2. 3D анимация - ...

Ж: үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты

  1. Үшөлшемді графика құратын компьютерлік программаның түрлері

Ж: 3D max, Blender 3D, K-3D, Wrings 3D

  1. Blender – программасы ...

Ж: үшөлшемді компьютерлік графиканы құруға, анимация және интерактивті қосымшалар жасауға арналған программа

  1. Компьютерлік графиканың екі бағыты Ж: бейнелерді құру және бар бейнелерді өңдеу

Нұсқа-4768

  1. Файл атауындағы символдардың ең үлкен саны

Ж: 255

  1. Құжатта CTRL+O пернелер тіркесімінің қызметі

Ж: ашу

  1. Компьютерге мұрағаттау, дискілердегі ақпараттың бұзылмауын тексеру, қажетті файлдарды іздеуге қызмет көрсететін шағын программа

Ж: Утилита

  1. Операциялық жүйе жүктелгеннен кейін көретініміз

Ж: жұмыс үстелі

  1. Ақпаратты алушы нысан

Ж: Ақпарат қабылдаушы

  1. Интернетте жұмыс істеуге арналған және басқа программалар тізімі

Ж: үнсіз келісім программалары (программы по умолчанию)

  1. Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасайтын басқару

элементтер тобы

ж: Атаулар

  1. Құжатты пернелер комбинациясымен сақтау бұйрығы

Ж: Ctrl+S

  1. Ерекшеленген абзацтың түсін өзгертуге арналған батырма

Ж:

  1.   батырмасының қызметі

Ж: Мәтінге төменгі индекс қою (жоласты белгі)

  1. Құжатты толық ерекшелеу үшін_______ пернесі басылады

Ж: Ctrl+A

  1. Құжаттағы беттің масштабын өзгерту үшін

Ж: Түр(Вид) бөлімінде

  1. Алдын ала қарау терезесінің орналасуы(MS Word 2007)

Ж: Office батырмасы-Басып шығару мәзірінде

  1. Математикалық өрнектерден тұратын мәтіндерді теру үшін пайдаланылатын әсерлер

Ж: жоғарғы және төменгі индекстер

  1. Бір құжаттың терезесіне келесі терезеге ауысу әрекеті

Ж: Түр-Басқа терезеге ауысу

  1. Берілген мысал қай тізімге жатады

Мектеп    Кітап Қалам

Ж: нөмірленген

  1. Жаңа кесте құру командасы

Ж: Кірістіру-Кесте-Кестені кірістіру (Вставка-Таблица-Вставить таблицу)

  1. Алшақ орналасқан іргелес емес жолдарды немесе бағандарды ерекшелеу үшін қолданылатын перне

Ж: CTRL

  1. Меңзерді жолдың алдыңғы ұяшығына жылжыту пернелер тіркемесі (MS Word)

Ж: Shift+Tab

  1. Мәтінге суретті файлдан кірістіру

Ж: Кірістіру-Иллюстрациялар-Сурет

  1. Жаңа кестелерді құру қызметі

Ж: Кірістіру-Кесте

  1. Бірнеше фигураны олармен әрі қарай бірге жұмыс мөлшерін өзгерту, жылжыту және т.б. жасау үшін  бір фигураға топтастырылатын әрекет

Ж: Shift пернесімен бірге тінтуірді шерту арқылы ерекшелеп, Топтау бұйырығын басу

  1. Векторлық графиканың пішімі

Ж: SVG

  1. Inkscape программасында жылдам жол жүру құралы

Ж: қалам

  1. Құжатты PNG пішіміндегі файл ретінде экспорттау командасы (Inkscape)

Ж: Файл- PNG түрінде экспорттау (Файл-Экспортировать в PNG)

  1. Inkscape программасында бір түстен басқа түске біртіндеп, бірқалыпты ауысуы

Ж. Градиент

  1. Графикада нысанның көшірмесін жасауға қолданылатын перне

Ж: Ctrl+C

  1. Ұяшықтағы мәліметтерге Ақиқат немесе Жалған мәнін енгізу үшін қолданылатын типтерді анықтаңыз

Ж: Логикалық тип

  1. MS Excel-де жаңа элемент қосу командасы

Ж: Басты (Главная)-Ұяшықтар (Ячейки)-Қою (Вставить)

  1. Нарықтағы кестелік процессордың атаулары

Ж: SuperCalc, Microsoft MultiPlan, Quattro Pro, Lotus, Microsoft Excel, OpenOffice.org Calc, AppleWorks

  1. Дұрыс емес тұжырымды көрсет. MS Excel-де ұяшықтағы деректерді жоюға арналған команда

Ж: оны ерекшелеп, Көшіру командасын басу

  1. MS Excel-де редакциялауды аяқтайтын перне

Ж: Enter

  1. Функция аргументінің болымсыз мәні

Ж: #ЧИСЛО!

  1. Функцияның аты немесе ұяшықтың сілтеме қатесін көрсетіңіз

Ж: #ИМЯ?

  1. B2 ұяшығында 16 саны, C4 ұяшығында 17 саны, D7 ұяшығында 8 саны енгізілсе, E8 ұяшығында орташа мәнді табатын формуланы анықтаңыз

Ж. =СРЗНАЧ(B2;C4;D7)

  1. Ұяшықтың нақты өлшемін енгізу үшін орындалатын командалар

Ж: Басты (Главная)-Ұяшықтар (Ячейки)-Пішім (Формат)

  1. MS Excel-де   пернесінің қызметі

Ж: ерекшеленген сандардың қосындысын есептеп шығарады

  1. Тұсаукесер құруға арналған программа атауы

Ж: MS Power Point

  1. Ағымдағы слайдтты көрсету командасы

Ж: Слайдттарды көрсету- Ағымдағы слайд (Показ слайдов-С текущего слайда)

  1. Есептер аймағының мәзірінде бұйрықтардың толық жиынын бейнелеу(MS Power Point 2007)

Ж: Ctrl+төмен қарай сілтеме

  1. MS Power Point программасының кеңейтілімі

Ж: .pptx

  1. Әр слайдпен жеке жұмыс жасау үшін қолданылады

Ж: Әдеттегі режим

  1. Windows операциялық жүйесінде әдетте бірге орнатылатын браузер-программа

Ж: Internet Explorer

  1. Үй парағының қызметі

Ж: браузермен жүктеледі

  1. Браузер парағын жаңалау үшін қолданатын перне

Ж: F5

  1. Қолданушыға желімен араласудың кез келген түрін қамтамасыз ететін программа

Ж: Браузер

  1. Электрондық мәліметтер беру қызметі немесе электрондық пошта

Ж: E-mail

  1. С++ программалау ортасында тармақталу алгоритмдерін сипаттау үшін қолданылатын шартты оператор

Ж: if

  1. Егер алгоритмнің N қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін бірінен соң бірі тізбектеле орындалатын болса, ондай алгоритмнің тұжырымын анықтаңыз

Ж. Сызықтық

  1. Айнымалы атауында келесі символдар болмауы тиіс

Ж: ,/,:,*,?,”,<, >

  1. Ноутбук компьютерлердің ______түріне жатады

Ж: Алып жүретін компьютер

Ж: Дербес компьютер

  1. Ақпарат қасиеттерінің түрлерін көрсетіп, анықтаңыздар

Ж: Шындық, толықтық, дұрыстық, дәлдік, өзектілік, құндылық

Ж: Ақиқат,толықтық, дәлдік, дұрыстық, өзектлік, құндылық

  1. Екілік санау жүйесінің негізі

Ж: нөл және бір

Ж: 0 және 1

  1. Компьютерлік вирус сөзінің тұжырымдамасы

Ж: Арнайы жазылған шағын көлемді программа

Ж: Өздігінен көбеюге қабілетті зақымдаушы программа

  1. Шинаның негізгі сипаттамасы

Ж: адрестік шинаның разрядтылығы

Ж: разрядтылығы

  1. Программа бойынша жұмыс істейтін аналитикалық машина идеясын ұсынған ғалым

Ж: Чарьлз Бэббидж

  1. Алгоритм орындаушыларына жатпайды

Ж: жұмыс столы

Ж: қаламсап

  1. Іс-әрекет фигуралардың көмегімен орындалады

Ж: Блок-сызба

  1. Модельдердің жіктелуі бөлінеді

Ж: Қолдану аймағы, уақыт факторы, көрсету тәсілі

Ж: Қолдану аймағы, уақыт факторы, ұсыну тәсілі

  1. Сызбалардан, графиктерден, кестелерден тұратын модельдер:

Ж: құрылымдық модельдер

  1. Ақпарат және ақпараттық үдерістер.

         Адам өмірінде үнемі затпен, энергиямен және ақпаратпен қарым-қатынаста болады. Сендер де тамақсыз, киімсіз, үйсіз, және т.б. өмір сүре алмайсыңдар. Бұлар материалдық нысандар мен немесе заттар деген жалпы ұғымды білдіреді. Үйіміздегі жылу, электр қуаты-бұл энергия. Кітаптардан, журналдар мен теледидардан және т.б ақпарат аламыз. Ақпарат әртүрлі байланыс желілері арқылы беріледі: электрлік, талшықты және т.б. Қазіргі кезде біртұтас ақпараттық кеңістік пайда болды-компьютерлік желілер құрылымы дами бастады. Осыған байланысты техникалық жүйелерді (мысалы, Жерден спутникті басқару немесе мобилдік телефон арқылы үйдегі кондиционерді қосу және т.б.). Ақпараттық үдерістер тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада орын алады. Ақпаратық үдеріс қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекет. Адам ақпарат әлемінде өмір сүреді. Уақыт өткен сайын ақпарат өзгереді, адамның өзі де өзгереді (білім, тәжірибе жинақтайды), адамның әлем туралы түсінігі де өзгереді.

  1. Қойылған мақсатқа жетудегі ақпаратпен атқарылатын іс-әрекеттің ұғымы

Ж: Ақпаратық үдеріс

  1. Қоршаған орта нысандарының өзара әрекеттесу кезеңдерінің бейнеленеуі

Ж: Мегаәлем, макроәлем, микроәлем

3. _______ галактика, жұлдыздар, ғаламшарлар үлкен көлемді нысандар құрайды.

Ж: Мегаәлем

  1. Ақпаратта орын алатын үдерістерді таңдаңыз

Ж: Тірі табиғатта, адамдар қоғамында, техникада

  1. Ақпараттық үдеріс түрлері

Ж: Ақпаратты сақтау, өңдеу, қабылдау

  1. Қазіргі уақытта біз виртуалдық, нақтылық деген ұғымды жиі естиміз. «Виртуалды шындық» ұғымын 70-жылдардың соңында Массачусетс технологиялық институтында ойлап тапты деген дерек бар. Ол шындықтың компьютер көмегімен берілген үшөлшемді макроүлсісін анықтау үшін пайдаланылған. Бастапқыда ол үлгілер әскери салада әлдебір техниканы сынақтан өткізу алдында қолданылған құрылғыларға қатысты  айтылған. Ал Жарон Ланье терминді жаңа компьютерлік өнімдерге байланысты пайдаланып, ол көпшілік айналымға компьютермен бірге еніп үлгерді.

    Неліктен компьютерлік ойында адамға гравитация күші әсер етпейді? Жауап: бұл ойынды жасаған ойын әлемінде физикалық заңдарды елемеуге, бұзуға билігі болады.

  Виртуалды әлемде қандай болмасын кез келген заңдылық қолданылса да, ол нақты өмірге ұқсайтын жағдайда біз оны мойындаймыз.

     Компьютерлік техниканың негізінде кеңістіктік-уақыттық континиумды адам тілектеріне сай өзгертіп, жаңа әлемді, шындықты – қолдан жасалған құрылымды қалыптастыру нәтижесін виртуалды шындық деп атаймыз.

       Модельдеу үдерісінде нысанның түпнұсқасын танып-білу мақсатымен нысан-үлгілер құрылады. Қазіргі уақытта нысанның сипаттамасы немесе құбылыстар арнайы программа арқылы компьютер жадында жазылып сақталатындықтан компьютерлік үлгі жасау кеңінен қолданылады.

  1. «Виртуалды» термині қай тілден шыққан

Ж: латын

  1. 3D анимация - ...

Ж: үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты

  1. Үшөлшемді графика құратын компьютерлік программаның түрлері

ж: 3D max, Blender 3D, K-3D, Wrings 3D

  1. Blender – программасы ...

Ж: үшөлшемді компьютерлік графиканы құруға, анимация және интерактивті қосымшалар жасауға арналған программа

  1. Компьютерлік графиканың екі бағыты

Ж: бейнелерді құру және бар бейнелерді өңдеу
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


написать администратору сайта