леуметтану бл
Скачать 53.72 Kb.
|
| Көптеген қала отбасыларына тәе сипат: @* 1 баланың болуы @ 2-3 баланың болуы @ 2 баланың болуы @ баланың болмауы @ кемінде 3 баланың блуы |
| Адамзаттық қоғамның бірінші тыйым салғаны: @* қан араласуға @ өзіндік меншікке қол сұғуға @ жеке меншікке қол сұғуға @ халықтық меншікке қол сұғуға @ адам өміріне қол сұғуға |
| Қазіргі қоғамның белгісі болып саналатыны: @* шағын отбасы (нуклеарды) @ пуналуалды отбасы @ жұпты отбасы @ жартыкешті отбасы @ патриархалды отбасы |
| Қоғамның негізгі институты бұл: @* отбасы институты @ адвакатура институты @ билік институты @ жекеменшік институты @ аталғандардың барлығы |
| Ажырасу себептерінің ішінде бірінші орында тұрған себеп: @* маскүнемдік @ материалдық қиыншылықтар @ мінездің сәйкес келмеуі @ өмірлік мақсаттардың әртүрлі болуы @ отбасында баланың болмауы |
| Адамның қоғамдағы орнын анықтайтын статус @* Негізгі статус @ Қолжеткізген статус @ Жазылған Статус @ Аралас статус @ Барлығы дұрыс |
| Адамның статусына байланысты күтілетін мінез-құлық @* Әлеуметтік рол @ Әлеуметтік статус @ Әлеуметтік конфликт @ Әлеуметтік мінез-құлық @ Әлеуметтік позиция |
| Алғашқы қоғам кімдерден тұрды? @* жергілікті туыстық топтардан @ патриархалды топтардан @ туыс емес топтардан @ териториялық топтардан @ отбасылардан |
| Тұлғаны әлеуметтендіру қай уақытқа дейін созылады @* Барлық өмірінде @ Әлеуметтік жетілгенге дейін @ Күндізгі оқу барысында @ 20-жасқа дейін @ 25-жасқа дейін |
| Девиация бұл - @* Топтық нормалардан ауытқу ретінде қарастырылатын мінез-құлық және норма бұзушыны емдеуге, жөндеуге немесе жазалауға алып келеді @ Тұрғаның топтық, қоғамдық нормаларды сақтауын, оны басшылыққа алып әрекет етуін білдіретін процесс @ Норманы бұзғаны үшін жазалау немесе марапаттау @ Қылмыстық әрекеттері үшін жазалау @ Дұрыс жауабы жоқ |
| Аномия процесі нені білдіреді @* Құндылықтардың ірі өзгерістері @ Адамдардың миграциясы @ Топтардың қайшылығы @ Адамдардың білім дәрежесіндегі өзгерістер @ Халық құрамындағы өзгерістер\ |
| Девианттық қимыл дегеніміз не? @* Қоғамдағы нормаларды бұзу @ Көзге көрінбейтін қимыл @ Әдеттік қимыл @ Мақсатқа ұмтылу @ Аффективті қимыл |
| Әлеуметтендіру агенті дегеніміз @* Тұлғаны әлеуметтендіру процесін жүзеге асыратын институттар, адамдар және әлеуметтік топтар @ Тұлғаның қарым-қатынасын реттейтін институттар @ Әлеуметтендіру процесінің обьектісі мен субьектісі @ Барлығы дұрыс @ Барлығы дұрыс емес |
| Әлеуметтік норма нені білдіреді? @* Қимыл-әрекетті бағыттау мәселесі @ Топтардың қызығулары @ Әлеуметтік топтар мүшелігі @ Көзқарастар системасы @ Тәрбиені |
| Әлеуметтік институттың басты артықшылығы: @* алдын-ала болжам жасау, сенімділік, тұрақтылық @ неғайбылдық, күтпеген шешім жасау @ эксперимент мүмкіндігі @ кездейсоқтық @ ретсіздік, тұрақсыздық |
| Әлеуметтік институттар пайымдау үшін мыналарды негіз етіп береді: @* қажеттіліктің сапалық денгейде қанағаттандырылуын @ белгілі бір қажеттіліктің кез келген жағдайда қанағаттандырылуы @ қажеттіліктің белгілі бір жағдайдайда қанағаттандырылуын @ қажеттілікті қанағаттандырудың мағынасы жоқтығын @ қажеттілікті қанағаттандыру мүмкін еместігін |
| Әлеуметтік өмірдің институттық аспектісінің білдіретіні: @* нығайтуды, реттілікті @ кезеңдікті, тұрақсыздықты @ тұрақтылықты, өзгерісті @ өзгермейтін, қатып қалғанды @ аталғандардың барлығын |
| Әлеуметтендіру дегеніміз бұл - @* Әлеуметтік сапаға ие болу @ Адамның өсуі @ Материалдық дамуы @ Адамның биологиялық жетілуі @ Сапаны жеткізу |
| Институт ең алдымен неге негізделеді? @* ара қатынастарды әлеуметтік реттеушілікке @ мүдделердің сәйкестігіне @ қажеттіліктер деңгейінің бірдеңгейлігіне @ міндеттемелерді әлеуметтік реттеушілікке @ тәжірибе алмасу |
| Альтуризм ұғымы нені білдіреді @* Қоғамдық мүдделерге толық берілу @ Өзін-өзі құрбан ету @ Бостандық үшін қозғалыс @ Қоғамның даму бағыты @ Екі топтың қақтығысы |
| Институттардың тиімділігін арттыруда не мүмкіндік тудырады? @* еңбек бөлінісі және кәсібилік @ жеке жауапкершіліктің жоғарғы деңгейі @ материалдық мүдделік @ моральдық мүдделік @ санкциялар |
| Девиацияның әлеуметтанулық тұрғыдан алғашқы болып түсіндірмесін берген социолог @* Э. Дюркгейм @ Р. Мертон @ Ч. Ламброзо @ М. Вебер @ Т. Парсонс |
| Аномия бұл - @* Ретсіздік, заңсыздық, нормасыздық @ Құнды нормалар жиынтығы @ Құндылық, қызығушылық, мүдде @ Қоғамдағы әлеуметтік процестерді басқару @ Барлығы дұрыс емес |
| Құндылықтардың, нормалардың, әлеуметтік байланыстардың болмауы немесе олардың тұрақсыз және қарама-қарсы болуы, қоғамның ұйымдаспаған жағдайы @* Аномия @ Девиация @ Санкция @ Қылмыс @ Конфликт |
| Қызмет процесіндегі қызметкердің мүмкіншілігін білу, оларды іске асырудың жағдайларын, жеке бас мүддесі мен қоғамдық мүддені келістіру жолдарын не оқытады: @* еңбек әлеуметтануы @ қала әлеуметтануы @ билік әлеуметтануы @ ғылым әлеуметтануы @ тұлға әлеуметтануы |
| Материалдық өндірістік тиімді даму мүмкіндігін тек еңбек құралдары мен заттарына тәуелді еместігін, сонымен бірге ол еңбекті ұйымдастыруға, жұмыскер дағдысымен кәсіби деңгейіне байланысты болатынын алғаш айтқан кім: @* Ф.Тейлор @ А.Гастев @ П.Керженцев @ К.Маркс @ В.Ленин |
| Девианттық мінез-құлықтың шығу себебі қоғамның мәдени мақсаттары мен оған жетудің әлеуметтік қолдау тапқан құралдары мен әдістері арасындағы алшақтықта деп көрсеткен социолог @* Р. Мертон @ Э. Дюркгейм @ Т. Парсонс @ М. Вебер @ Ч. Ламброзо |
| Бір еркекпен бір әйелдің некеге тұруы @* Моногамия @ Полигиния @ Полигамия @ Полиандрия @ Эндогамия |
| «Адамдағы биологиялық» проблемасын зерттеуге парасатты үлес қосқандар: @* А.Файоль, О.Ерманский, А.Попов @ К.Маркс, Ф.Энгельс @ Т.Парсонс, Р.Мертон @ Т.Леви, Г.Спесер @ П.Сорокин, С.Булгаков |
| Еңбекке деген қатынастың негізін не құрайды: @* қажеттіліктер, тапсырмалар, құнды бағдарлар @ жеке басаралық қатынастар @ материалдық қажеттіліктер @ еңбектің жағдайы @ отбасылық дәстүрлер |
| Өз тобының мүшесімен некелесу @* Эндогамия @ Экзогамия @ Полигиния @ Полиандрия @ Полигамия |
| Басқа топтың мүшесімен некелесу @* Экзогамия @ Эндогамия @ Полигиния @ Полиандрия @ Полигамия |
| Әлеуметтік байланыстардың екі басым типі бар: @* әлеуметтік түйісулер және әлеуметтік өзара әрекеттер @ әлеуметтік шиеленістер және әлеуметтік топтар @ әлеуметтік түйісулер (контакт) @ әлеуметтік өзара әрекеттермен әлеуметтік рольдер @ әлеуметтік рольдер және әлеуметтік шиеленістер |
| Біріктіретін, ынтымақтастыратын күштердің бірігуін сәйкестендіретін өзара әрекетпен байланыс негізінде қалыптасатын қауымдастық атауы: @* әлеуметтік топ @ әлеуметтік шеңбер @ әлеуметтік қауымдастық @ формальды топ @ мақсатты топ |
| Таптық, территориялық, ұлттық ретіндегі қауымдастықтардың анықтайтыны: @* формальды топтар @ әлеуметтік шеңбер @ үлкен топтар @ этникалық топтар @ кіші топтар |
| Кәсіподақтар мен партиялар неге жатқызылады: @* формальды топтарға @ үлкен топтарға @ кіші топтарға @ әлеуметтік топтарға @ формальды емес топтарға |
| Кеңейтілген жанұя бұл - @* Нуклеарлы жанұя және басқада туысқандарын қамтитын жанұялық құрылым @ Жаңа туылған сәбиі бар жанұя @ Баласы жоқ жанұя @ Ата - аналарымен балаларын ғана қамтитын жанұялық құрылым @ Көп балалы жанұя |
| Социомәдени құндылықтар эволюциясын талдау, қазіргі қоғамның ХХ ғ.60-70 ж.ж. дағдарысының бірден-бір себебін анықтау тұрғысынан келсек, ол төмендегідей жайларға бағытталған тұрақты құндылықтар болып табылады: @* тоталитарлы мемлекеттегі индустриалды дамудың моделі, ол баспанамен, жұмыспен, т.б. қамтамасыз ететін @ шиеленіссіз қоғамның моделі @ рухани құндылықтар басымдылығы @ қор жинау қоғамы @ тұтыну қоғамы |
| Топтарды іштен ұйымдастыратын белгілерге саятындар: @* басқару органдары мен бақылау формаларының болуы @ белгілі бір әлеуметтік жіктің саяси ұйымы @ фукциялардың бөлінуі мен лидердің болуы @ ортақ міндеттер @ басқару органдары мен лидердің болуы |
| Әлеуметтік дағдарыс жағдайында жаңа құндылықтардың ең бастысы және бір ғана «заң шығарушысы» болып көрінетіндер: @* мемлекет @ қоғам @ тап @ партия @ әлеуметтік топ |
| Дамудың индустриялдық моделінен постиндустриялы үлгісіне көшу үшін, қажетті және мол жағдайлар ретінде социомәдени түрде ірге тас керек: @* өтпелі процеске бара-бар құндылықтар және әлеуметтік мәртебелер @ бұрынғы құндылықтар @ алдағы өзгерістердің құндылықтары мен мәртебелері @ бұрынғы болып өткен өтпелі процестердің құндылықтары және әлеуметтік мәртебелері @ жаңа мінез құүлық формалары |
| Дағдарыс проблемасын ауырлататын әлеуметтік потологияның түп тамырының әкеп соқтыратыны: @* әлеуметтік бақылау механизімін жасауға негіз болатын ерікті түрде мойындалған құндылық жүйесінің болиауы @ индустриалдық құндылықтарды сақтауға @ посдиндустриалануға көшкен елдерде жалпы құндылдықтардың сақталуына @ индустриалды және подиндустриалды қоғам құндылықтары арасындағы шиеленістерге @ аталғандардың барлығы |
| Жеке адамның қоғамнан безуін әлеуметтану былайша түсіндіреді: @* заңды құралдармен мақсатқа жетуге тырысудың сәтсіздігі @ аталмыш категорияларға мемлекеттік қолдаудың болмауы @ мектеп білімінің кемдігімен @ жеке адамның генетикалық бейімділігімен @ өзін-өзі бекітуге тырысумен |
| Мәдениеттің тұжырымдамасының бірі оның шығармашылық қызметін түсіндіруден құралады. Бұл тұжырымдамалар кімнің еңбектерінен көрінеді: @* Э. Баллердің, В. Межуевтің, Н. Злобиннің @ В. Давидовичтің, Э. Маркарянның @ М.Иовчуктың, Л. Коганный @ А.Уледовтың @ Е. Вавиловтың, В. Фафановтың |
| «Орта қолды» деп кімдерді атайды: @* кәсіби төмендігінің көп жағдайда жалпы мәдени денгейінің төмендігі ұштасқанды @ жоғары білімі болмағанды @ кәсіби денгейінің жеткілікті болып, бірақта мәдени патенциялы болмағанды @ мамандығына сәйкес емес жұмыстың артық болуы @ аталғандардың барлығы |
| «Мәдени және рухани» құндылықтар қаждеттіліктер ұғымының білдіретіні: @* білімге, дүниеге деген өзініңі эстетикалық көзқарасын қалыптастыру @ жақсы жұмысқа деген қажеттілік @ бос уақытқа деген қажеттілік @ болса екен деген білім денгейі @ болса екен комфорд денгейі |
| Хиппи, панки, рокерлер қайдан шығады? @* жастар субмәдениетінен @ андеграуында |