Главная страница
Навигация по странице:

  • 2. 0-ге көбейту 0-дегі барлық мысалдар 0-ге тең3.1 және 10 ға көбейту

  • 4. 2-ге көбейту Санды 2 - ге көбейту-бұл екі есе көбейту, яғни өзімен бірге қосу:5х2=5+5=10 немесе 9х2=9+9=18.5. 4-ке көбейту

  • 6.5 ке көбейту

  • 7.9 ға көбейту

  • Математикалық ертегілер процесті әртараптандыруға көмектеседі. "Арман және көбейту кестесі" ертегісі

  • Squeebles Maths

  • Multiplication table Ar

  • ПИФАГОР КЕСТЕСІН ОЙЫН ТҮРІНДЕ ҮЙРЕНУ

  • КӨРКЕМДІК ТӘСІЛІ

  • Жоспар. лайфхак. Орнын ауыстыраннан


    Скачать 1.81 Mb.
    НазваниеОрнын ауыстыраннан
    АнкорЖоспар
    Дата28.01.2023
    Размер1.81 Mb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлалайфхак.docx
    ТипДокументы
    #909601

    • Кішкентай трюктер.

    Кейбір қасиеттерді біле отырып, көбейту кестесін оңай есте сақтауға болады.

    1. Көбейтудің жылжымалы қасиеті.

    көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейтінді

    5х4=20

    4х5=20

    2. 0-ге көбейту

    0-дегі барлық мысалдар 0-ге тең

    3.1 және 10 ға көбейту

    1х1-бұл бірлікті бір рет алу керек дегенді білдіреді. Біз 1х1=1 аламыз.

    1х2-бұл бірлікті екі рет алу керек дегенді білдіреді. Біз 1х2-2 аламыз. Және т. б.

    Сол сияқты, 10 Саны үшін

    10х1-бұл бір рет он алу керек дегенді білдіреді. Біз 10х1=10 аламыз.

    10х2-бұл он екі рет алу керек дегенді білдіреді. Біз 10х2=20 аламыз. Және т. б.

    4. 2-ге көбейту

    Санды 2 - ге көбейту-бұл екі есе көбейту, яғни өзімен бірге қосу:

    5х2=5+5=10 немесе 9х2=9+9=18.

    5. 4-ке көбейту

    Бұл процесс алдыңғысымен байланысты, өйткені 4=2х2, ал 8 = 4х2=2х2х2. Бұл дегеніміз,санды 4-ке көбейту үшін алдымен бұл санды екі есе көбейту керек, содан кейін нәтиже тағы екі есе артады.

    Мысалы, 6x4=(6x2)x2=12x2=24

    6.5 ке көбейту

    5-Тегі барлық мысалдар 5 немесе 0-де аяқталады

    10=5х2 екенін ескере отырып, санды алдымен 10-ға көбейтіп, содан кейін 2-ге бөлу оңай болады.

    Мысал: 6x5=(6x10):2=30

    Алдымен біз 6х10=60 санаймыз, содан кейін нәтижені екіге бөлеміз: 60:2=30.

    Демек, 6х5=30.

    7.9 ға көбейту

    Мұнда біз 9=10-1 екенін ескереміз.

    Сондықтан санды 9-ға көбейту үшін оң жақтағы 0 санына жатқызу жеткілікті және бұл санның өзін алып тастаңыз.

    Мысал: 8х9=80-8=72.

    • Математикалық ертегілер процесті әртараптандыруға көмектеседі.

    "Арман және көбейту кестесі" ертегісі

    Ерте-ертеде Арман атты бала болған. Ол оқуды ұнатпады және оған көбейту кестесі қажет емес деп сенді. "Маған көбейту кестесі не үшін қажет? - деді ол –Мен қосуды және азайтуды білемін. Неліктен көбейту және бөлу керек?»

    Міне, бір күні…Барлығын ретімен айтайық.Кез-келген бала сияқты Арман алыс елдерге саяхаттауды армандады. Және оны экспедицияға қатысуға шақырды. Оның қуанышында шек болған жоқ. Ол жолға өте тез жиналды, бірақ жолда өзіңізбен бірге печенье алу керек деген хабар келді. "Печенье жақсы", - деп ойлады .Арман рюкзакқа печенье пакетін сала бастады.

    Ол жиналу орнына келгенде, одан: "Арман, Сен печенье алдың ба? Сөмкен кішкентай көрінеді". Арман өзі салған печенье пакетін көрсетті

    - Сен тек бәр пакет қана алдыңыз ба?- деп сұрады экспедиция жетекшісі.

    - Иә. Қанша қажет керек еді?

    - Біз походта 10 күн боламыз, әр күн үшін 3 пакет қажет.

    - Енді не істеу керек? - деп сұрады Арман.

    - Ал, сізде әлі уақыт бар және сізде печенье алып үлгерерсіз.

    Арман печенье алу үшін дүкенге жүгірді. Онда ол пенченьені себетке сала бастады, бірақ көп ұзамай печенье сөреде таусылды. Ол сатушыға қарай жүгірді және оған печенье керек деді. Сатушы Арманды тыңдап: "біздің қоймада печенье бар. Қорапта 30 пакет бар. Сізге қанша пакет керек?»

    Арман қанша пакет алғанын есептей бастады. Оның себетінде 9 пакет және рюкзакта бір пакет, барлығы 10 пакет бар екен. Сондықтан Арман: "менде 10 пакет бар. Күніне үш пакеттен 10 күнге жеткілікті болуы керек". Сатушы Арман оған қанша пакет керек екенін айту керек деп жауап берді, ол Арман үшін санамауы керек. Арман дүрбелеңге түсті. Ол үш пакеттен жинай бастады, бірақ көп ұзамай шатасып кетті.

    Содан кейін ол мұғалім оқыған кезде сабақта не туралы сөйлескенін есіне алды. Мен 3 пакетті күнге көбейту керек екенін есіме түсірді. Сонымен бірге Арман 10-ға көбейту кезінде1-ге көбейтіп, содан кейін 0 қосу қажет екенін есіне алды

    -30! Маған 30 пакет керек! – Арман айқайлады. – Менде 10 бар, тағы 20 пакет керек!

    Сатушы Арманға қалған пакеттерін әкелді. Және ол: "әр пакет 5 теңге тұрады. Кассада есептеңіз". Арман кассаға барып, ақшаны берді.

    - Өтінемін, қайтарымсыз беріңіз-деп сұрады кассир.

    Арман санай бастады: "5 теңгеден 20 пакет. Бұл 5-тен 2-ге көбейтуді білдіреді, содан кейін

    0 қосыңыз, яғни 100 теңге болады.»

    - Міне. - Арман кассирге ақша берді.

    - Рахмет.

    - Рахмет, - деп айқайлады Арман және жинау пунктіне жүгірді.

    Арман экспедициядан оралғанда көбейту кестесін білетін. Өйткені сіз өмірде не пайдалы болатынын ешқашан білмейсіз.

    • Ойындар

    Интернетте біз көбейту жолдарын іздедік және қайталауға және есте сақтауға көмектесетін ойындарға тап болдық.



    Балалар көбейту кестесін ойын түрінде ерекше қызығушылықпен қайталайды. Бродилки ойындары бұл процесті қызықты етуге көмектеседі. Олардың мәні-ойын алаңында чиптермен жүру және алынған мысалға дұрыс жауаптарды сызып тастау. Ойын аяқталғаннан кейін дұрыс жауаптар есептеледі. Кім көп дұрыс жауаптарды жинайды, сол жеңімпаз болады.





    Squeebles Maths компьютермен немесе басқа ойыншымен бәсекелестікті қамтиды. Жеңіске жету үшін мысалдарды тез және дұрыс шешу керек. Ойында көбейтуден басқа, арифметикалық әрекеттердің басқа нұсқаларын таңдауға болады.



    Multiplication table Ar-бұл үш өлшемді түрдегі ерекше тренажер. Камераның көмегімен кестелерді таңдап, кеңейтілген шындықта көбейтуді үйренуге болады.



    • ПИФАГОР КЕСТЕСІН ОЙЫН ТҮРІНДЕ ҮЙРЕНУ

    Ойын-бұл көбейту тақталарын ғана емес, үйренудің оңай әдісі. Ойын түрінде орындалатын барлық әрекеттер әлдеқайда жақсы есте қалады. Ең танымал ойындардың бірі-карточкалар ойыны. Бұл ойынның мәні мынада: оқушы кездейсоқ тәртіпте картаны жалпы үйіндіден шығарады және оған жауапсыз жұмыстың мысалын көреді. Егер ол дұрыс жауап бере алса, онда карта ойыннан шығарылады. Егер жауап табылмаса, онда картаны орнына қояды және оны қайтадан таңдауға болады.

    Ойын Барлық карталар Біткенше, яғни барлық сұрақтарға дұрыс жауап бергенше жалғасуы мүмкін. Бұл ойын "тренажер"деп аталады. Сіз оны үйренген материалға байланысты кезең-кезеңмен ойнауды бастауыңыз керек. "2" тақтайшасынан бастап, біртіндеп жаңа мысалдар қосыңыз.

    Бірінші әдісті қарастырғаннан кейін-Пифагор кестесі , бұл көбейту кестесін есте сақтаудың ең қарапайым тәсілдерінің бірі деп айтуға болады. Кестемен жұмыс келесі жолмен жүреді:

    Көбейту кестесінен 4×8 көбейтіндісінің нәтижесін білу үшін сол жақ бағаннан төрт, ал жоғарғы жолдан сегізін тауып, 4 көлденең сызықтан және 8 тік сызықтан салу керек. Сызықтар түйісетін тор-бұл өнім (бұл жағдайда 32).



    • КӨРКЕМДІК ТӘСІЛІ

    Тағы бір стандартты емес әдіс механикалық жады нашар дамыған балаларға арналған, бірақ бейнелі ойлау проблемалары жоқ. Мектепте мұндай балалар эссе жазуда, сурет салуда немесе музыкалық есту қабілетінде жақсы болады.

    Бастау үшін, көп қиялдауға тырысыңыз және 1-ден 9-ға дейінгі сандар немен байланысты екенін елестетіп көріңіз.Фломастер, қарындаштарды қолданыңыз.Мысалы, 0 дөңгелекке ұқсауы мүмкін, 1 – Буратино, 2 – Аққу, 3 – жүрек . Ең бастысы, бұл бейнелер сіз ойлап тапқан. Әрі қарай, сіз осы бірлестіктерді бекітуіңіз керек, ол үшін оқушыға өзі салған суреттерді көрсетіңіз. Содан кейін көбейтудің әр мысалына бірге әңгіме жазыңыз.

    Атап айтқанда, 2*3=6. Бір қыз әңгіме ойлап тапты: "Аққу қандай да бір жолмен жүрді (2), жүрекпен кездесті (3) және оған ғашық болды. Ол жүрекке қамқорлық жасай бастады. Мұны клоун (6) көріп, оларды мазақтай бастады: "Тили-т или-тесто, жених и невеста». Мұндай әңгімелер қиялға бай адамдарға көмектеседі, сондықтан есте сақтау процесі өте жылдам.


    написать администратору сайта