РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Технології створення програмних продуктів. РП Технології (ТСПП)Лозицький 2021. Робоча програма навчальної дисципліни зо 15 (ок 19) Технології (Технології створення програмних продуктів)
Скачать 92.74 Kb.
|
Очікувані результати навчання з дисципліниВ результаті вивчення даної дисципліни студент повинен: знати: загальні основи проектування у виробничій діяльності; види проектів; етапи та стадії проектування; основні інформаційні джерела; загальні відомості про дизайн; технологію створення дизайн-проекту; глобальні проблеми людства; природоохоронні технології; економічне обґрунтування проекту; маркетингові дослідження проекту; проектування в соціальній сфері; портфоліо в професійній діяльності людини; економічне обґрунтування виробу; вимоги та критерії оцінювання проектної діяльності; базові поняття програмного забезпечення; види програмного забезпечення; поняття технології програмування як процесу; основи розвитку технологій програмування; поняття життєвого циклу; стадії життєвого циклу; класифікація ЖЦ; поняття каскадної, спіральної та ітеративної моделей; постановку завдання на розроблення ПЗ; проект із розроблення ПЗ; поняття завдання (Tasks) ; поняття фази (Summary tasks) ; поняття тривалості (Duration) і трудовитратності (Work) ; поняття Залежності (Dependencies) та зв'язки (Links) ; поняття Ролі (Roles) і ресурси (Resources) ; поняття Призначення (Assignments) ; поняття Мережевого графіку; переваги використання мережевого графіка; поняття Діаграми Ганта; принципи вибору методології розроблення; поняття якості програмного забезпечення; характеристики якості ПЗ; поняття тестування; види тестування; галузеві стандарти; державні стандарти; міжнародні стандарти; приклади стандартів; допоміжні процеси; організаційні процеси; стандарти організації IEEE; методологія CMM; поняття зрілість організації; основні ознаки зрілої організації; рівні зрілості компанії; поняття CASE-засобу; розвиток CASE-засобів; специфікація зовнішніх вимог і функціональної поведінки системи; логічна модель системи у вигляді UML діаграми класів; основні етапи розробки і життєвого циклу програмного забезпечення; технології програмування; основні концепції типізованих мов програмування; поняття архітектури програмного проекту; принципи управління програмними проектами; системи інтелектуальної і промислової власності у винахідницькій і патентно-ліцензійній діяльності; методологічні основи створення промислової власності та інженерної психології, захисту патентних прав, міжнародного співробітництва у сфері інтелектуальної власності, авторського права і суміжних прав; системи патентної інформації; вміти: ознайомлюватися з засадами сучасного виробництва; визначати вимоги професії до особистості й фізичного здоров’я працівника та несприятливі виробничі фактори; здійснювати аналіз та синтез інформації, яка стосується певної проблеми; знаходити та вибирати необхідні ресурси для проекту; свідомо планувати власну діяльність для досягнення поставлених завдань; оцінювати об’єкти та результати власної роботи; розробляти структуру програми та використовувати модульне програмування; створювати технічне завдання на програмний продукт; документувати програмні продукти; доводити правильність програм та оцінювати їх надійність; визначати етапи розробки програмного забезпечення. Критерії оцінювання результатів навчання
. Мінімальні вимоги до знань та вмінь для семестрового контролю: З тими студентами, які до проведення семестрового контролю не встигли виконати всі обов’язкові види робіт та мають підсумкову оцінку «незадовільно», проводяться додаткові індивідуальні заняття, за результатами яких визначається, наскільки засвоєний матеріал. Дисципліну можна вважати такою, що засвоєна, якщо здобувач освіти: знає: загальні основи проектування у виробничій діяльності; етапи виробничого проектування; поняття інформації як основний ресурс проекту; технологію пошуку інформації засобами мережі інтеренет; сутність і завдання банку ідей та пропозицій; еволюцію об’єктів технологічної діяльності; поняття аналізу, розподілу, класифікації (методи розумової діяльності винахідника); поняття реферату; основні етапи створення реферату з використанням інтернет-ресурсів; поняття дизайну; закони композиції художньо-конструктивних виробів; поняття про колір; основні принципи художнього конструювання; підготовча робота зі створення проектної пропозиції; етапи дизайн-проектування; розроблення технічного завдання; сутність економічної системи. загальні аспекти маркетингової діяльності; проблеми загальносвітового рівня; демографічні проблеми; екологічна криза та її причини; сировинна та енергетична проблеми; інформаційна система спостереження та аналізу стану природи; місце професійної діяльності у житті суспільства; як правильно скласти порт фоліо; поняття планування професійної кар'єри; базові поняття програмного забезпечення; види програмного забезпечення; поняття технології програмування як процесу; поняття життєвого циклу; поняття каскадної, спіральної та ітеративної моделей; поняття завдання (Tasks) ; поняття фази (Summary tasks) ; поняття тривалості (Duration) і трудовитратності (Work) ; поняття Залежності (Dependencies) та зв'язки (Links) ; поняття Ролі (Roles) і ресурси (Resources) ; поняття Призначення (Assignments) ; поняття Мережевого графіку; поняття якості програмного забезпечення; поняття тестування; галузеві стандарти; стандарти організації IEEE; поняття зрілість організації; поняття CASE-засобу; основні етапи розробки і життєвого циклу програмного забезпечення; основні концепції типізованих мов програмування; поняття архітектури програмного проекту; вміє: ознайомлюватися з засадами сучасного виробництва; здійснювати аналіз та синтез інформації, яка стосується певної проблеми; свідомо планувати власну діяльність для досягнення поставлених завдань; оцінювати об’єкти та результати власної роботи. розробляти структуру програми та використовувати модульне програмування; створювати технічне завдання на програмний продукт. |