Главная страница

ЭТНОЛОГИЯ ТЕСТ. Этнология.doc. Xx асырды басында этнология ылымында функционалистік баытты пайда болуын тмендегі саяси оиамен байланыстырады


Скачать 0.52 Mb.
НазваниеXx асырды басында этнология ылымында функционалистік баытты пайда болуын тмендегі саяси оиамен байланыстырады
АнкорЭТНОЛОГИЯ ТЕСТ
Дата15.03.2022
Размер0.52 Mb.
Формат файлаdoc
Имя файлаЭтнология.doc.doc
ТипДокументы
#398122
страница3 из 7
1   2   3   4   5   6   7

B) Символдардың адамның қабылдау, сезім және ойлауына әсерін.

C) Мәдениет элементтері арасындағы байланыс пен қатынастарын анықтау.

D) Әлеуметтік өмірдегі символдар рөлін анықтау.

E) Мәдениет элементтері генезисін реконструкциялау.

$$$ 101

Дж. Деврё адамды танудың сәтті болуы қандай екі ғылымның әрекеттесуіне баланысты деп есептеді:

A) Социология.

B) Тарих.

C) Лингвистика.

D) Этнология.

E) Фольклор.

F) Археоология.

G) Психоанализ.

H) Философия.

$$$ 102

У. Ла Баре, діннің пайда болуын қарастыра отырып, кейбір салт жоралары ерекшелігін:

A) Климаттық жағдайлармен байланыстыруға тырысқан.

B) Галлюциногенді өсімдіктерді пайдаланумен байланыстыруға тырысқан.

C) Географиялық ортамен байланыстыруға тырысқан.

D) Адам биологиясымен байланыстыруға тырысқан.

E) Әлеуметтік құрылым ерекшеліктерімен байланыстыруға тырысқан.

F) Экономикалық салтпен байланыстыруға тырысқан.

$$$ 103

Дж. Клиффорд этнографиялық очерктер жинағының бірінде постмодернистер туралы: «... видят культуру как бы состоящей из …, которые могут быть поставлены под сомнение» - деп жазады:

A) Түсініктерден.

B) Институттардан.

C) Мифтерден.

D) Кодтан.

E) Функциядан.

F) Структурадан.

$$$ 104

Постструктурализм, постмодернизмнің философиялық көрінісі ретінде, постмодернизмді сынаушылардың пікірінше нені жақтырмайды:

A) Рефлексияны.

B) Ғылымның ағартушылық құндылықтарын.

C) Зердені.

D) Саналылықты.

E) Демократияны.

$$$ 105

«Постмодернизм» ұғымының мәдениеттанулық, социологиялық концепцияларда жетекші ұғымға айналуы көпшілігінде қазіргі заман мәдениетіндегі қалыптасқан ахуалды «постмодернистік жай-күй» деп атаған ғалымдардың зерттеулері арқасында іске асты. Олар:

A) М. Фуко.

B) Ф. Джеймисон.

C) Ж. Лакан.

D) Ж.-Ф. Лиотар.

E) Р. Барт.

F) Ж. Деррида.

G) Ж. Бодрийяр.

$$$ 106

Постмодернистік әдіснама аясында мәдени құбылыстарды зерттеуде жүгінуге рұқсат етілетін, бұрын болмайды деп есептелген:

A) Зерде.

B) Интуиция.

C) Миф.

D) Эмоционалды реакция.

E) Рух.

$$$ 107

Бойына өткен мен болашақты бірдей сіңіре отырып, мәдениеттегі бұл екі бағыт алдындағы тәжірибемен үнемі сабақтастықты үзбей, өзінің табиғаты жағынан мозаикалы-цитаталы, интермәтінді (гипермәтінді) болып келеді. Қазіргі заман адамының әлемі ешқандай біріктіруші принципке саюға келмейтін плюралисті күйде. Кеңістік пен уақыттық шекараны өшіру тән этнологиядағы екі бағыт:

A) Функционализм.

B) Неоэволюционизм.

C) Релятивизм.

D) Постмодернизм.

E) Этнопсихология.

F) Диффузионизм.

G) Постструктурализм.

$$$ 108

Когнитивтік антропологияның әдіснамалық негіздері:

A) Әлем тұтастық ретінде аңғарылады.

B) Мәдениеттің ағартушылық бейнесі.

C) Мәдениет символдарының мәні мен мағынасы.

D) Мәдениет элементтері арасындағы байланыс пен қатынастар.

E) Ойлау - басты элемент болып есептеледі.

$$$ 109

Сепир — Уорфтың «лингвистикалық шарттылық принципі» бойынша біздің ойлауымыздың бейнесі (ерекшелігі) тілдік қалыпқа тәуелді. Балалық кезде бойға сіңірілген тілдің анықтап беретіні:

A) Ойлау деңгейі.

B) Көрудің ерекше тәсілі.

C) Білім дәрежесі.

D) Әлем туралы мифологиялық түсінік.

E) Әлемді құрылымдау.

$$$ 110

Э.Кассирэр үшін адам табиғатының кілті символда. Адам оған соншалықты беріліп кеткен және олсыз ол ештеңені:

A) Істей алмайды.

B) Көре алмайды.

C) Анықтай алмайды.

D) Біле алмайды.

E) Болжай алмайды.

$$$ 111

Символикалық өзараәрекеттесу барысында индивид қоғамда түзіліп шыққан нені игереді:

A) Идеяны.

B) Тәжірибені.

C) Дағдыны.

D) Бейнелерді.

E) Нормаларды.

F) Теорияларды.

G) Мағыналарды.

$$$ 112

Кейбір зерттеушілер Ф.Боасты екі ел этнологиясы (мәдени антропологиясы) арасындағы өзіндік көпірі деп есептеді:

A) Европалық.

B) Ресейлік.

C) Азиаттық.

D) Аме­рикандық.

E) Австралиялық.

$$$ 113

В.Дильтеядің негіз қалаушы: «табиғатты біз түсіндіреміз, ал рухани өмірді түсінеміз» деген тезисінің қатысы бар әдіс:

A) «Түсіну социологиясы».

B) Символ философиясы.

C) «Түсіну философиясы».

D) Білім философиясы.

E) «Өмір философиясы».

$$$ 114

«Этнос» сөзінің шамамен б.э.д. VI—V ғ-дағы негізгі мағынасы:

А) Варвар.

B) Тайпа.

C) Абориген.

D) Шығу тегі грек емес халық.

E) Жаттекті.

$$$ 115

ХХ ғ-дың 70-ші жылдардың аяғына қарай анықталған этнологиядағы «этнос» терминінің өзара бәсекелескен екі мағынасының авторлары:

А) Токарев С.А.

B) Тишков В.А.

C) Бромлей Ю.В.

D) Чешко С.В.

E) Гумилев Л.Н.

$$$ 116

Этносты мемлекетпен, экономикамен және саясатпен байланысы жоқ, сонымен бірге, мәдениетпен де, тілмен де байланысы жоқ, ол тек адамзаттың ұжымдық тіршілік қажеттілігінің нәтижесінде пайда болады - деп, қазіргі ресей этнологтарының көпшілігі сияқты қарастырғанда этностың бірден бір сипаты ретінде қалатыны:

А) Генеалогия.

B) Сәйкестендіру.

C) Территория.

D) Өзіндік сана.

E) Өмір салты.

$$$ 117

ХХ ғасырдың 80-ші жылдарының басында әлемдегі әртүрлі елдердегі және оның ішінде ТМД-дағы этнопарктер саны:

А) Әлемнің 30 елінде 400 этнопарк.

B) ) Әлемнің 40 елінде 600 этнопарк.

С) ) Әлемнің 30 елінде 600 этнопарк.

D) ) Әлемнің 50 елінде 500 этнопарк.

Е) Олардың ішінде 40 ТМД-да.

F) Олардың ішінде 50 ТМД-да.

G) Олардың ішінде 30 ТМД-да.

H) Олардың ішінде 35 ТМД-да.

$$$ 118

Әлемдік деңгейдегі «Current anthropology» журналы шыға бастаған жыл және оның әр саны данасының көлемі:

А) 1960 ж.

B) 1959 ж.

С) 1959 ж.

D) 1957 ж.

Е) 7000 дана.

F) 8000 дана.

G) 6000 дана.

H) 5000 дана.

$$$ 119

Рулық формация этникалық қауымдастығын атауға ұсынған термин және оның ұсынған ғалым:

А) Этникос.

B) Демос.

С) Халық.

D) Тайпа.

Е) Ю.В.Бромлей.

F) С.А.Токарев.

G) В.И.Козлов.

H) С.П.Толстов.

$$$ 120

Автор определения этноса: "этнос есть группа людей, говорящих на одном языке, признающих свое единое происхождение, обладающих комплексом обычаев, укладом жизни, хранимых и освещаемых традицией и отличаемых ею от таковых других групп", данное в:

А) М.О.Косвен.

B) Д.А.Олъдерогге.

С) С.П. Толстов.

D) С.М.Широкогоров.

Е) 1963 ж.

F) 1923 ж.

G) 1946 ж.

H) 1931 ж.

$$$ 121

Этнологиядағы психоанализ бағытының көзқарасы бойынша «эдип комплексінің» пайда болу сәтінен бастап мәдениет адамды бақытсыз қылатын жүйеге айналады. Оған себеп болатын:

A) Еркіндік.

B) Символ.

C) Белгі.

D) Норма.

E) Миф.

F) Тыйым.

$$$ 122

Тұрмыстық заттарын әшекейлеу үшін бәрінде қайталанып отыратын стильденген көз мотивіндегі бір ғана ою-өрнекті кеңінен қолданатын халықтар:

А) Бушмендер.

B) Баскілер.

C)Үндүстер.

D) Полинезиялықтар.

E) Курдтер.

F) Готтентоттар.

G) Эскимостар.

H) Белуджілер.

$$$ 123

Этностың операциялық анықтамалары тек шектелген мақсаттар мен міндеттердің аясында ғана беріледі және оларға тән емесі:

А) Әмбебаптылық.

B) Анықтылық.

C) Типтілік.

D) Толықтық.

E) Нақтылық.

$$$ 124

Этникалық концепциясының теориялық-әдіснамалық негізін қалаған ең танымал зерттеушілер:

А) Гирц К.

B) Леви-Строс К.

C) Ф. Барт.

D) Клакхон К.

E) Эванс Причард.

F) Гадамер Ф.Г.

G) Ж. де Воc.

$$$ 125

Примордиализмнің, этносты тарихи үрдіспен генетикалық түрде байланысқан биологиялық қауымдастық емес, негізінен әлеуметтік қауымдастық - деп қарастыратын, эволюциялық-тарихи бағытының өкілдері:

А) Широкогоров С.М.

B) Барт Ф.

C) Тишков В.А.

D) Ж. де Воc.

E) Энлое К.

F) Янг К.

G) Бромлей Ю.В.

$$$ 126

Әдіснамалық жағынан алғанда этникалықты зерттеудің инструменталды тұрғысының пайда болуы:

А) Осы құбылысты объективті түрде зерттейтін жаңа тәсілді ашты.

B) Қарастырылп отырған құбылыстың оригиналды концепциясын ұсынды.

C) Қандай да бір приципиалды жаңа концептуалдық жаңалық әкелген жоқ.

D) Қолданбалы зерттеулер тәжірибесін жетілдірді.

E) Осы бағыттағы зерттеулер барлық жағдайда сәтті болған жоқ.

$$$ 127

Егер этникалық мәңгі латентті қалыпта болатын болса, онда оның белсенді қалыпқа айналуы қандайда бір бастапқы берілген құрылымға сүйенуі керек, одан керек болған жағдайда талап етілетін білімдер, символдар, саяси іс-әрекет пен этникалық эмоциялар ала алады. Осы жағдайда этникалықтың екі концепциясының қосылуы өзінен өзі түсікті болады:

А) Функционалистік.

B) Бихевористік.

C) Инструменталистік.

D) Релятивистік.

E) Примордиалистік.

$$$ 128

Этностың кеңестік ақпараттық концепциясының авторлары:

А) Марков Г.Е.

B) Токарев С.А.

C) Скворцов Н.Г.

D) Чебоксаров Н.Н.

E) Агеева Р.А.

F) Тишков В.А.

G) Арутюнов С.А.

$$$ 129

Тар мұрын қуысы ауаның еркін айналуын қиындатады, және осы ерекшелігімен адамның ағзасын қызудан және салқын тиюден қорғайды. Осы қасиет:

А) Экватор тұрғындарында дамыған.

B) Шөл тұрғындарында дамыған.

C) Таулы аймақ тұрғындарында дамыған.

D) Орманды аймақ тұрғындарында дамыған.

E) Жазықтық тұрғындарында дамыған.

F) Солтүстік халықтарында дамыған.

G) Шығыс халықтарында дамыған.

$$$ 130

Стереотиптік түсініктердің пайда болуын, атқаратын қызметін және қоғамдық өмірге ықпалын зерттейтін дербес пәнаралық ғылыми бағыттардың атауы:

A) Этология.

B) Имагология.

C) Ихтиология.

D) Имэджинология.

E) Этиология.

$$$ 131

Стереотиптік түсініктердің пайда болуын, атқаратын қызметін және қоғамдық өмірге ықпалын зерттейтін дербес пәнаралық ғылыми бағыттар қалыптасқан елдер:

A) Германия.

B) Франция.

C) Италия.

D) Испания.

E) Англия.

$$$ 132

Өзге әлемнің «бейнесін» зерттеуді мақсат тұтатын пәнаралық ғылыми бағыттар:

A) Имагология.

B) Ихтиология.

C) Этиология.

D) Этология.

E) Имэджинология.

$$$ 133

Когнитивті антропология қай ғылымдардың тоғысындай қалыптасты:

A) Философия және биология.

B) Биология және информатика.

C) Философия және таным психологиясы.

D) Информатика және фольклористика.

E) Философия және социология.

F) Нейропсихология және информатика.

G) Лингвистика және археология.

H) Таным психологиясы және жасанды интеллектіні зерттеу саласы.

$$$ 134

Этнологиядағы диффузионизм өкілдері:

A) Ф.Ратцель.

B) Л.Морган.

С) Б.Малиновский.

D) С.Токарев.

Е) Л. Фробениус.

F) К.Леви-Строс.

G) Ф.Гребнер.

H) Ж.Ламарк.

$$$ 135

ХХ ғасырдың 30-шы жылдары төрт жылда бір рет Антропологиялық және этнографиялық ғылымдардың халықаралық конгресін (АЭҒХК) өткізу шешімі қабылданды. Оның көздеген мақсаты:

А) Фашизм идеясыдың тарауына тосқауыл қою.

B) Ғалымдар арасында ақпарат алмасу.

С) Адамның күнделікті өмірі саласының этнологиялық теориясын жасау.

D) Этнологияны тарих аясынан бөліп алу.

Е) Зерттеулердің негізгі мәселелерін анықтау.

F) Тоталитаризма идеясыдың тарауына тосқауыл қою.

G) Әр ел ғалымдарының араласуы.

H) Адам туралы ғылымдарды біріктіру.

$$$ 136

80-інші жылдардың аяғында зерттеудің тақырыбын тиісті академиялық орталықтармен келістіре отырып ЖОО-дық этнографияның дәстүрін жалғастыруға талпыныстар бастала бастаған аймақтар:

А) Поволжье, Кавказ.

B) Эстония, Украина.

С) Қазақстан, Қырғызия.

D) Украина, Белоруссия және Прибалтика.

Е) Орта Азия, Кавказ.

F) Сібір және Қиыр Шығыс.

$$$ 137

Генезис:

А) Грек – бастау.

B) Көне рим – туынды.

С) Грек – мүсіндеу.

D) Грек – туу.

Е) Көне рим – өрлеу.

F) Грек – шығу тегі.

G) Көне рим – құбылыс.

H) Грек – жасау.

$$$ 138

Кеңес этнографтарының орталық журналының әр кезеңдердегі атауы:

А) 1926 жылдан - "Живая старина".

B) 1931 жылдан - "Советская этнография".

С) 1931 жылдан - "Этнографическое обозрение''.

D) 1931 жылдан - "Народоведение''.

Е) 1926 жылдан - "Этнография".

F) 1926 жылдан - "Советская этнография".

G) 1946 жылдан - "Этнографический сборник".

H) 1992 жылдан - "Этнографическое обозрение''.

$$$ 139

Этнологиядағы диффузионистік бағыттың өкілдері:

А) А.Бастиан.

B) В.Шмидт.

С) Г.Морган.

D) Ф.Гребнер.

Е) Г.Спенсер.

F) К.Леви-Строс.

G) Л.Фробениус.

H) Э.Тэйлор.

$$$ 140

Рухани мәдениет саласында зерттелетіні:

А) Үй және қоныстар.

B) Халықтық шығармашылық пен мереке, сенім.

С) Сәндік бұйымдар мен мереке.

D) Шаруашылық түрлері және оларға байланысты мерекелер.

Е) Халықтың табиғат пен қоғам туралы білімі.

F) Архитектураның ғұрыптық ескерткіштері.

G) Салт-дәстүрлер.

$$$ 141

АЭҒХК (МКАЭН) 4,5,6 конгрестері өткен қала мен уақыты:

А) 4-Парижде, 1948 ж.

B) 5-Брюсселде, 1952 ж.

C) 4 - Венада, 1952 ж.

D) 5-Копенгагенде,1956 ж.

Е) 6-Парижде, 1960 ж.

F) 4-Токио мен Киотода, 1948 ж.

G) 6-Москвада, 1964 ж.

H) 5 - Филадельфияда, 1956 ж.

$$$ 142

Материалдық мәдениет саласында зерттелетіні

А) Тағам, сенім.

B) Еңбек құралы, тағам.

С) Магия, білім.

D) ) Еңбек құралы, мерекелер.

Е) Үй және қоныстар.

F) Табиғат туралы білім.

G) Киім және әшекейлер.

$$$ 143

Әр елдердегі этнографтардың қызметіне бағыт беруші мекемелер типі:

А) Жапония, Аргентинада - Орталық ғылыми институтар.

B) ТМД, Шығыс Европа, Аргентинада - Орталық ғылыми институтар.

С) Үндістанда - мемлекеттік емес ассосациялар және қоғамдар.

D) Японии - этнографияның мемлекеттік қызметі.

Е) Австрия, Щвейцарияда - Орталық ғылыми институтар.

F) Үндістанда - этнографияның мемлекеттік қызметі.

G) ТМД, Шығыс Европада - мемлекеттік емес ассосациялар және қоғамдар.

H) Жапония, Аргентина, Щвейцарияда – мемл. емес ассосац. және қоғамдар.

$$$ 144

Америкадағы антропологиялық ассосациялардың мүшесі бола алатындар:

А) Жарияланымдарын растайтын құжаттарын көрсеткендер.

B) Философия докторы ғылыми атағы бар кәсіпқой антропологтар.

С) Филология докторы ғылыми атағы бар ғалымдар.

D) Антропология мен этнология мәселелеріне қызығушылардың бәрі.

Е) Кәсіпқой тарихшылар.

F) Елеулі публикациясы бар кәсіпқой антропологтар.

G) Кәсіпқой әлеуметтанушылар.

H) Ассосац. мүш. ұсынысы немесе оның атқар. хатш. шешімі бойынша.

$$$ 145

Этнологиядағы структурализм өкілдері:

А) К.Леви-Строс.

B) Ю.Семенов.

С) П.Бергер.

D) А.Кардинер.

Е) Э.Эванс-Причард.

F) Б.Малиновский.

G) Мэри Дуглас.

H) А.Леви-Брюлъ.

$$$ 146

Этнологиядағы функционализм өкілдері:

А) М.Глакман.

B) Р.Ферс.

С) П.Бергер.

D) А.Кардинер.

Е) А.Леви-Брюлъ.

F) М.Фортес.

G) Ю.Семенов.

H) К.Леви-Строс.

$$$ 147

АЭҒХК (МКАЭН) конгресінің жұмыс бөлімдері:

А) Музеология.

B) Археология.

С) Тарих.

D) Антропология.

Е) Филология.

F) Әлеуметтану.

G) Этнография.

H) Лингвистика.

$$$ 148

Этнография ғылымының пайда болу дәстүрі мен тарихына сай этнографиялық мекемелердің бөлінуі:

А) Журналдық, қоғамдық.

B) Археологиялық.

С) Академиялық.

D) Әкімшілік.

Е) Клубтық, аймақтық.

F) Үкіметтік.

G) ЖОО-дық, мұражайлық.
1   2   3   4   5   6   7


написать администратору сайта