Главная страница
Навигация по странице:

  • Текстура дегеніміз не

  • тест_пгп. # Программа жадта форма объектісін ран кезде пайда болатын оиа


    Скачать 99.2 Kb.
    Название# Программа жадта форма объектісін ран кезде пайда болатын оиа
    Дата10.06.2022
    Размер99.2 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлатест_пгп.docx
    ТипПрограмма
    #584528
    страница5 из 5
    1   2   3   4   5

    # Түрлендіруді анықтау қалай жүргізіледі?

    + Матрицаны анықтау арқылы

    - Төбе атрибуттарын беру арқылы

    - Сурет салуға арналған терезені беру арқылы

    - Атрибуттар мен қасиеттерін анықтау арқылы

    - Бейнені құру қадамын беру арқылы

    # Камераның орналасуын өзгерту үшін жасалатын әрекеттер

    +сцена бойынша орын ауыстыру

    - анимация жасау

    - сценаны түрлендіру

    - орын ауыстыру

    - объектіні жылжыту

    # Объектілерді жарықтандыру әдісі

    + фонг үлгісі арқылы

    - нүкте көзінде есептеледі

    - параллель көздерде есептеледі

    - қашықтықтан есептеледі

    - пайдаланушысыз есептеледі

    # Жалпы сызықтық түрлендіру

    + түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Аффиндік түрлендіру

    + сызықтың параллельдігі сақталады

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Ұқсастық түрлендіру

    + бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - өлшемдері сақталады және арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Изометриялық түрлендіру

    + өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Шашыраңқы жарық түсін беретін параметр

    + GL_AMBIENT

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_EMISSION

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Диффузиялық жарық түсін көрсететін параметр

    + GL_DIFFUSE 

    - GL_AMBIENT

    - GL_EMISSION

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Шағылысатын жарық белсенділігін көрсететін параметр

    + GL_EMISSION

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_AMBIENT

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Жарық түсу дәрежесін көрсететін параметр

    + GL_SHININESS

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_EMISSION

    - GL_AMBIENT

    - GL_FRONT

    # Кубты салу функциясының берілуі

    + glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Сфераны салу функциясының берілуі

    + glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Торды салу функциясының берілуі

    + glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша және Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Конусты салу функциясының берілуі

    + glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Шәйнекті салу функциясының берілуі

    + glutSolidTeapot(өлшемі);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCube (өлшемі);

    # Додекаэдрды салу функциясының берілуі

    + glutSolidDodecahedron();

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Тетраэдрды салу функциясының берілуі

    + glutSolidTetrahedron();

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidDodecahedron();

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Икосаэдрды салу функциясының берілуі

    + glutSolidIcosahedron();

    - glutSolidTetrahedron(); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidDodecahedron();

    - glutSolidTeapot(өлшемі);


    # Текстура дегеніміз не?

    + көпбұрышта бейнеленетін қарапайым графикалық файл

    - қосымша беттерді қою үшін қолданылатын файл

    - артық беттерді жою үшін қолданылатын команда

    - көрінетін беттерді жою үшін қолданылатын файл

    - көрінбейтін беттерді қою үшін қолданылатын команда

    # Программада бір өлшемді текстураны қолдану

    + glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Программада екі өлшемді текстураны қолдану

    + glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Текстура позицияларын беру

    + glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Текстураны бейнелеу функциясы

    + glTexParameter(текстура, фильтр, фильтрация типі);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glFogi(түстің сөну заңы, сөнудің сызықтық заңы); 

    # Пиксельдер форматын өзгертетін процедура

    + procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    # Форманы құру процедурасы

    + procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # Терезені жаңартуға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # Терезеге сурет салуға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # Қосымшаның жұмысын аяқтауға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # Текстураны жабыстыру режимін іске қосу

    + glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_ALPHA_TEST);  

    - glEnable (GL_BLEND); 

    - glEnable(GL_LIGHTING);

    - glEnable(GL_LIGHT0);

    # Ойын камерасы

    + пернетақта және тышқан көмегімен басқарылатын камера

    - камера арқылы бақылаушы көзімен басқарылатын камера 

    - кеңістікте пернетақта арқылы  басқарылатын камера

    - жазықтықта пернетақта арқылы  басқарылатын камера

    - компьютерлік ойындарды басқаруға арналған камера

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені алған қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + W

    - S  

    - A 

    - D

    - Shift

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені артқа қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + S

    - W

    - A 

    - D

    - Shift

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені солға қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + A

    - W

    S

    - D

    - Shift

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені оңға қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + D

    - W

    - A 

    - S

    - Shift

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені төмен қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + Shift

    - W

    - A 

    - D

    - Space 

    # GetAsyncKeyState(индекс) функциясында пернені жоғары қарай жылжытуды басқаруға арналған параметр

    + Space 

    - W

    - A 

    - D

    - Shift

    # try finally конструкциясының қызметі

    + алдымен курсор координаталарын алып, содан кейін оған жылжуға рұқсат беру 

    алдымен курсор координаталарын алып, содан кейін қайта өшіру

    - алдымен курсор координаталарын жылжытып, содан кейін сақтау 

    - алдымен курсор координаталарын алып, содан кейін оны жасыруға рұқсат беру

    - алдымен кеңістік координаталарын алып, содан кейін оған жылжуға рұқсат беру 

    # Тақырыптық файл

    + DglOpenGL

    Delphi Source

    - Include 

    - glOpenGL

    - OpenGL_GL

    # OpenGL-дің барлық параметрлері мен кеңейтілімдерін инициализациялау

    + InitOpenGL;

    Delphi Source;

    - DglOpenGL;

    - glOpenGL;

    - OpenGL_GL;

    # Құрылған контексті белсенді ету командасы

    + ActivateRenderingContext(DC, RC);

    RC := CreateRenderingContextVersion(D);

    - DglOpenGL;

    - InitOpenGL;

    - DC := GetDC(Form1.Handle);

    # HRC: HGLRC айнымалысының орнына екі жаңа айнымалыны алу

    + DC, RC: HDC;

    - HС, FC: HGLlC

    - C, НС: gGLRC

    - HR, СS: HGLRC

    - HRC: HqLRC

    # Тұман тығыздығының параметрі

    + GL_FOG_DENSITY 

    - GL_FOG_START 

    - GL_FOG_END 

    - GL_FOG_MODE 

    - GL_FOG_COLOR 

    # Түстерді араластыруды бастау параметрі

    + GL_FOG_START 

    - GL_FOG_DENSITY 

    - GL_FOG_END 

    - GL_FOG_MODE 

    - GL_FOG_COLOR 

    # Түстерді араластыруды аяқтау параметрі

    + GL_FOG_END  

    - GL_FOG_DENSITY 

    - GL_FOG_START

    - GL_FOG_MODE 

    - GL_FOG_COLOR 

    # Түстің сөну заңдылығын беретін параметр

    + GL_FOG_MODE   

    - GL_FOG_DENSITY 

    - GL_FOG_START

    - GL_FOG_END

    - GL_FOG_COLOR 

    # Тұман түсін беретін параметр

    + GL_FOG_COLOR    

    - GL_FOG_DENSITY 

    - GL_FOG_START

    - GL_FOG_END

    - GL_FOG_MODE

    # Кеңістік тереңдігін беруге арналған арнайы эффект

    + тұман    

    - мөлдірлік 

    - текстура

    - көлеңке

    - шынайылық

    # Графикалық ақпаратты бейнлеуге арналған интерфейс

    + GDI (Graphics Device Interface)

    - IDE (Integrated Development Environment)

    - SDI (Single Document Interface)

    - MDI (Multiple Document Interface)

    - API (Application Program Interface)

    # Қосымшаларды құруға арналған интерфейс

    + API (Application Program Interface)

    - IDE (Integrated Development Environment)

    - SDI (Single Document Interface)

    - MDI (Multiple Document Interface)

    - GDI (Graphics Device Interface)

    # Бағдарламалау технологиясының негізгі міндеті

    + ақпараттық технологиялардың аспаптық бағдарламалық жабдықтарын құру

    - ақпараттық технологияда нақты бейнелер мен дыбысты өңдеу

    - үлкен көлемдегі құрылымдық ақпаратты өңдеу

    - мәтіндік ақпаратты өңдеу

    - ақпараттық технологияларда есептеуші міндеттерді және қаржылық қызметті шешу

    # Программа модулін шақыруда қолданылатын пернелер комбинациясы

    + Ctrl+F12

    - Ctrl+F9

    - Ctrl+F10

    - Ctrl+F4

    - Ctrl+F1

    # Қозғалыс әсерін ұйымдастыру компоненті

    + Animate

    - OLEContainer

    - MediaPlayer

    - Timer

    - PaintBox

    # Терезедегі объект инспекторының екі бөлігі

    + Properties және Events

    - Component және Events

    - Properties және Search

    - Component және Properties

    - Events және Additional

    # Close әдiсiнің қызметі

    + форманы жабу

    - форма терезесiн бүкiл экранға ашады

    - форманы модальды режимде ашу

    - форманы шақыру

    - форманы ашу

    # Программаны орындауға жібергеннен кейінгі пайда болған *.dfm файлы

    + форманың сыртқы түрі жайлы ақпаратты сақтайды

    - жұмысшы кеңістіктің жағдайы туралы ақпаратты сақтайды

    - программалық кодты сақтайды

    - арнайы командаларды сақтайды

    - әдістер мен оқиғаларды жүзеге асырады

    # Жобаны ашуға арналған терезені шақыру

    + Shift + F12

    - Ctrl + F11

    - Alt + F10

    - Alt + F11

    - Alt + F12

    # Модуль терезесінен форма терезесіне ауысу

    + F12

    - F10

    - F11

    - F9

    - F8

    # Модульдер тізімін шығару

    + Shift+F12

    - F12

    - Ctrl+F12

    - F11

    - F10

    # Формалар тізімін шығару

    + Ctrl+F12

    - Shift+F12

    - F12+Alt

    - F11

    - F10

    # Жобаны компиляциялауға арналған пернелер комбинациясы

    + Ctrl+F9

    - Ctrl+F8

    - Ctrl+F10

    - Ctrl+F11

    - Ctrl+F12
    1   2   3   4   5


    написать администратору сайта