Главная страница
Навигация по странице:

  • GL_DEPTH_BUFFER_BIT буфері не үшін қолданылады

  • Фигураларды салу қай процедураның көмегімен жүзеге асады

  • тест_пгп. # Программа жадта форма объектісін ран кезде пайда болатын оиа


    Скачать 99.2 Kb.
    Название# Программа жадта форма объектісін ран кезде пайда болатын оиа
    Дата10.06.2022
    Размер99.2 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлатест_пгп.docx
    ТипПрограмма
    #584528
    страница3 из 5
    1   2   3   4   5

    + Ortho әдісі


    - Load әдісі

    - Identity әдісі

    - Enable әдісі

    - Matrix әдісі

    # Объектілік координаталар терезелік координатаға айналмас бұрын OpenGL жүргізетін түрлендірулер

    + сызықтық түрлендіру

    - векторлық түрлендірулер

    - пиксельдік түрлендірулер

    - 3D түрлендірулер

    - матрицалық түрлендірулер

    # Күрделі қосымшаларды құруда қолданылатын үшөлшемді бейнелерді құрудың стандартты схемасы

    + конвейер

    - блок-схема

    - компонент

    - идентификатор

    - буфер


    # GL_DEPTH_BUFFER_BIT буфері не үшін қолданылады?

    + z-буфер, көрінбейтін беттерді жою үшін

    - фреймбуфер, бейнені салу үшін

    - аккумулициялаушы буфер үшін

    - трафарет буфері үшін

    - примитивтерді жинақтау үшін

    # Windows үшін OpenGL кітапханасының құрамына кіретін кітапханалар

    + glu32

    - DGLUT.pas

    - IRIS GL

    - DirectX

    - Common Files

    # z-буферді тазартқанда жазылатын мәнді анықтайтын процедура

    + glClearDepth

    - glClear

    - glClearAccum

    - glEndList()

    - glNewList(1)

    # Трафарет буферін тазартқанда жазылатын мәнді анықтайтын процедура

    + glClearAccum

    - glClearDepth

    - glClear

    - glEndList

    - glNewList

    # Барлық буферлерді тазартатын команда

    + glClear

    - glClearDepth

    - glClearAccum

    - glEndList

    - glNewList

    # Сценадағы объектінің немесе атрибуттардың орналасуын өзгерту

    + анимация

    - сцена бойынша орын ауыстыру

    - объект

    - орын ауыстыру

    - сцена

    # Примитив түрі және төбелер жинағы мен атрибуттар жинағының атауы

    + объект

    - сцена бойынша орын ауыстыру

    - орын ауыстыру

    - сцена

    - анимация

    # Проекцияны түрлендіру дегеніміз не?

    + Камераның линзаларын баптау

    - Матрицаны анықтау арқылы

    - Кеңістіктегі модельдің орналасун өзгерту

    - Барлық матрицалар OpenGL оратсында сақталады.

    - Әрбір қадам түрлендіреді

    # Түрлендіруді анықтаудың стилі

    + Матрицаны анықтау арқылы (glLoadMatrix, glMultMatrix)

    - Төбе атрибуттары (glVertex)

    - Сурет салуға арналған терезені беру;

    - Атрибуттар мен қасиеттерін анықтау (жарық көзді текстуралар)

    - Бейнені құру қадамы

    # Бейнені құру қадамдары

    + Геометрияны анықтау

    - Модельдік анықтау

    - Объектік анықтау

    - Матрицалық анықтау

    - Анимациялық анықтау

    # Камераның орналасуын өзгерту

    +сцена бойынша орын ауыстыру

    - анимация жасау

    - сценаны түрлендіру

    - орын ауыстыру

    - объектіні жылжыту

    # OpenGL-дегі жарықтандыру әдісі

    + фонг үлгісі арқылы

    - нүкте көзінде есептеледі

    - параллель көздерде есептеледі

    - қашықтықтан есептеледі

    - пайдаланушысыз есептеледі

    # Типтік сызықтық түрлендірудің жалпы сызықтық түрлендіруі кезінде

    + түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Типтік сызықтық түрлендірудің аффиндік түрлендіруі кезінде

    + сызықтың параллельдігі сақталады

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Типтік сызықтық түрлендірудің ұқсастық түрлендіруі кезінде

    + бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - өлшемдері сақталады және арақашықтық сақталады

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Типтік сызықтық түрлендірудің изометриялық түрлендіруі кезінде

    + өлшемдері мен арақашықтық сақталады

    - түрлендіруден кейін сызық сызыққа түседі

    - сызықтың параллельдігі сақталады

    - бұрыштар сақталады, біркелкі масштабтау жүреді

    - объект беттері материалмен сипатталады

    # Үшөлшемді кеңістікте материал қасиетін glMaterialfv() командасымен беру кезіндегі шашыраңқы жарық түсін беретін параметр

    + GL_AMBIENT

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_EMISSION

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Үшөлшемді кеңістікте материал қасиетін glMaterialfv() командасымен беру кезінде диффузиялық жарық түсін көрсететін параметр

    + GL_DIFFUSE 

    - GL_AMBIENT

    - GL_EMISSION

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Үшөлшемді кеңістікте материал қасиетін glMaterialfv() командасымен беру кезіндегі шағылысатын жарық белсенділігін көрсететін параметр

    + GL_EMISSION

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_AMBIENT

    - GL_SHININESS

    - GL_FRONT

    # Үшөлшемді кеңістікте материал қасиетін glMaterialfv() командасымен беру кезіндегі жарық түсу дәрежесін көрсететін параметр

    + GL_SHININESS

    - GL_DIFFUSE 

    - GL_EMISSION

    - GL_AMBIENT

    - GL_FRONT

    # OpenGl ортасында жасыл түсті беру коды

    + 0.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # OpenGl ортасында қызыл түсті беру коды

    + 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 1.0, 0.0

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # OpenGl ортасында көк түсті беру коды

    + 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # OpenGl ортасында сары түсті беру коды

    + 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 0.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # OpenGl ортасында ақ түсті беру коды

    + 1.0, 1.0, 1.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 0.0, 1.0, 0.0

    # OpenGl ортасында қара түсті беру коды

    + 0.0, 0.0, 0.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # OpenGl ортасында күлгін түсті беру коды

    + 1.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 0.0, 0.0 

    - 0.0, 0.0, 1.0

    - 1.0, 1.0, 0.0

    - 1.0, 1.0, 1.0

    # Көлемді фигура - кубты салу функциясының берілуі

    + glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Көлемді фигура - сфераны салу функциясының берілуі

    + glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Көлемді фигура - торды салу функциясының берілуі

    + glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша және Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Көлемді фигура - конусты салу функциясының берілуі

    + glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCube (өлшемі);

    - glutSolidTeapot(өлшемі);

    # Көлемді фигура - шәйнекті салу функциясының берілуі

    + glutSolidTeapot(өлшемі);

    - glutSolidSphere(радиус, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны); 

    - glutSolidTorus(қима радиусы, шеңбер радиусы, X бойынша сегменттер саны, Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCone(база радиус, биіктігі, X бойынша сегменттер саны,Y бойынша сегменттер саны);

    - glutSolidCube (өлшемі);

    # glLoadMatrix() командасының модель матрицасын беретін параметрінің мәні

    + GL_MODELVIEW

    - GL_PROJECTION

    - GL_TEXTURE

    - GL_LIGHTING

    - GL_LIGHT0

    # glLoadMatrix() командасының проекция матрицасын беретін параметрінің мәні

    + GL_PROJECTION

    - GL_MODELVIEW

    - GL_TEXTURE

    - GL_LIGHTING

    - GL_LIGHT0

    # glLoadMatrix() командасының текстура матрицасын беретін параметрінің мәні

    + GL_MODELVIEW

    - GL_PROJECTION

    - GL_TEXTURE

    - GL_LIGHTING

    - GL_LIGHT0


    # Фигураларды салу қай процедураның көмегімен жүзеге асады?

    + FormPaint;

    - FormCreate;

    - OnResize; 

    - OnDestroy;

    - Events;

    # glEnable(GL_DEPTH_TEST) буфері арқылы

    + тереңдік сынағын қосу

    - тереңдік сынағын жою

    - түс сынағын қосу

    - тереңдік сынағын өшіру

    - процедураны қосу

    # Opengl ортасындағы z-буферінің жанама атауы

    + тереңдік буфері

    - алмасу буфері

    - көшіру буфері

    - түс буфері

    - жанасу буфері

    # GL_DEPTH_BUFFER_BIT – z-буфер қызметі

    + көрінбейтін беттерді жою

    - қосымша беттерді қою

    - артық беттерді жою

    - көрінетін беттерді жою

    - көрінбейтін беттерді қою

    # OpenGL ортасындағы текстура

    + көпбұрышта бейнеленетін қарапайым графикалық файл

    - қосымша беттерді қою үшін қолданылатын файл

    - артық беттерді жою үшін қолданылатын команда

    - көрінетін беттерді жою үшін қолданылатын файл

    - көрінбейтін беттерді қою үшін қолданылатын команда

    # Бір өлшемді текстураны қолдану алдында берілетін команда

    + glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Екі өлшемді текстураны қолдану алдында берілетін команда

    + glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Текстураның позициялары келесі функциямен беріледі

    + glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 

    # Текстураны дұрыс бейнелеу келесі функция арқылы жүргізіледі

    + glTexParameter(текстура, фильтр, фильтрация типі);

    - glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_TEXTURE1D);

    - glFogi(түстің сөну заңы, сөнудің сызықтық заңы); 

    # Көлеңкелі буферлер әдісі

    + шынайы көлеңкелер әсерін алудың image-based әдісі

    - шынайы мөлдірлік әсерін алудың glass әдісі

    - шынайы тұман әсерін алудың fog әдісі

    - үшөлшемді кеңістікте көлемді объектілер салу әдісі

    - фигураларға жарықтандыру әсерін беру әдісі 

    # Көлеңке әсерін беруде қолданылатын айнымалыны сипаттау

    + DepthTex: Uint;

    - Glass:Uint;

    - Tex:Uint;

    - DC: HDC;

    - hrc: HGLRC;

    # Текстураны жабыстыру кезінде қолданылатын айнымалыны сипаттау

    + Tex:Uint;

    - DepthTex: Uint;

    - Glass:Uint;

    - DC: HDC;

    - hrc: HGLRC;

    # Көлеңке әсерін беруде қолданылатын айнымалыны сипаттау

    + DepthTex: Uint;

    - Glass:Uint;

    - Tex:Uint;

    - DC: HDC;

    - hrc: HGLRC;

    # Көлемді фигураларды салу кезінде қолданылатын модуль (кітапхана)

    + DGLUT.pas;

    - OpenGl.pas;

    - GLU.pas;

    - dglOpenGl.pas;

    - Graphics.pas;

    # Пиксельдің форматын өзгертетін және жүйеге екілік буферлеу қолданылатынын хабарлайтын процедура

    + procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    # OpenGl-ді қолдайтын режим қосылатынын хабарлайтын инициализациялау процедурасы

    + procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # OpenGl ортасында терезенің өлшемін өзгертуге арналған, яғни терезені жаңартуға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # OpenGl ортасында терезеге сурет салуды орындауға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # OpenGl ортасында қосымшаның жұмысын аяқтауға арналған процедура

    + procedure TForm1.FormDestroy (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormCreate (Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject);

    - procedure TForm1.FormResize(Sender: TObject);

    - procedure SetDCPixelFormat (hdc: HDC);

    # Текстураның бейнелеу параметрлерін бергеннен кейін, текстураны жабыстыру режимін іске қосу

    + glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    - glEnable(GL_ALPHA_TEST);  

    - glEnable (GL_BLEND); 

    - glEnable(GL_LIGHTING);

    - glEnable(GL_LIGHT0);

    # OpenGL дегеніміз не?

    + Open Graphics Library - ашық графикалық кітапхана, графикалық API

    - Open Graphics System - ашық графикалық жүйе

    - Application Program Interface (API) - қолданбалы программалық интерфей

    - Graphics User Interface (GUI) - пайдаланушының графикалық интрефейсі

    - Graphics Device Interface (GDI) - графикалық құрылғылар интрефейсі

    # gluLookAt функциясындағы параметрлер саны

    + 9

    - 3  

    - 4 

    - 6

    - 2

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын үшбұрыш примитивінің типі

    + GL_TRIANGLES

    - GL_POІNTS  

    - GL_LINES

    - GL_QUADS

    - GL_POLYGON

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын нүкте примитивінің типі

    + GL_POІNTS  

    - GL_TRIANGLES

    - GL_LINES

    - GL_QUADS

    - GL_POLYGON

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын сызық примитивінің типі

    + GL_LINES

    - GL_PONTS  

    - GL_TRIANGLES

    - GL_QUADS

    - GL_POLYGON

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын квадрат примитивінің типі

    + GL_QUADS

    - GL_PONTS  

    - GL_LINES

    - GL_TRIANGLES

    - GL_POLYGON

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын көпбұрыш примитивінің типі

    + GL_POLYGON

    - GL_PONTS  

    - GL_LINES

    - GL_QUADS

    - GL_TRIANGLES

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын қисық сызықтар примитивінің типі

    + GL_LINE_STRIP

    - GL_PONTS  

    - GL_LINES

    - GL_QUADS

    - GL_TRIANGLES

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын қабырғалары ортақ үшбұрыш примитивінің типі

    + GL_TRIANGLE_STRIP

    - GL_TRIANGLE_FAN

    - GL_LINE_STRIP

    - GL_QUADS

    - GL_TRIANGLES

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын қабырғалары ортақ төртбұрыш примитивінің типі

    + GL_QUAD_STRIP

    - GL_TRIANGLE_FAN

    - GL_LINE_STRIP

    - GL_QUADS

    - GL_TRIANGLES

    # glBegin(param); және glEnd; логикалық жақшасы берілген, мұндағы param – салынатын тұйық қисық сызықтар примитивінің типі

    + GL_LINE_LOOP

    - GL_ TRIANGLE_FAN  

    - GL_LINE_STRIP

    - GL_QUAD_STRIP

    - GL_TRIANGLES

    # Ағымдағы координаталар жүйесін есте сақтауға арналған функциялар

    + glPushMatri, glPopMatrix

    - glBegin(param); glEnd;  

    - glTexCoord2f(s,t : single);

    - glEnable(GL_FOG);

    - glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR ); 
    1   2   3   4   5


    написать администратору сайта