3d1bffa1-5630-11e4-bf6e-f6d299da70eeС++ УМК (1). Глоссарий case
Скачать 1 Mb.
|
Дәрістің қысқаша мазмұныАқпараттандыру біздің жоғалмайтын дамуымыздың цивилизациясы болды, қазіргі уақытпен салыстырғанда көрсетілген сенімділік, көзге көрсетерлік және өз уақытындағы білім барлық жерде барлық түрде адамның мақсатына ұмтылуына қарай. Ақпараттандырудың өзекті техникалық проблемасы есептеуіш техниканың және телекоммуникацияның сенімді, нақты және экономикалық қолдану құралдарды көп шығару, адамдардың мақсатының барлық түріне бағытталған ақпараттық жүйелер үшін білім Базасы және деректер базасының өндірісті шығару ұйымы болып табылады. Программалық жүйелердің өмірлік циклы программалық продукт немесе программалық жүйелерді құру процесінде орындалуы тиіс тапсырмалар, іс-әрекеттер, процестерді анықтайды. Программалық құрудағы процесс жұмыс стадиясында уақыт бойынша реттелген, байланысқан және біріктірілген, берілген тапсырмаларға жауап беретін ПЖ құру үшін керекті және жеткілікті көрсетеді. ПЖ классикалық өмірлік циклының құрамына келесі стадиялар кіреді: Системалықанализ; ПЖсұранысанализі; Жобалау; Кодтау; Тестілеу; Эксплуатацияжәнешығарыпсалу; Эксплуатациядантүсіру; Арнайы құрылған және кітапханалық кластарды программалау қазіргі программалаудың ең негізгі тәсілі болып табылады. Мысалы, Windows жүйесінде терезе оның ең негізгі объектісі болып табылады. Office 2000 толығымен класта және осы кластардың объектілерімен жұмыс істеуінен салынған. Бұнда бәрі, яғни жеке символдардан бастап қосымшалардан аяқтағанда, кейбір кластың объектісі ретінде қарастырылады. Кейбір пәндік облыста кәсіби есептерді шешуді класс құрудан бастаған жөн, ал содан кейін есепті шешу процесін пәндік облыстың кластарындағы объектермен жұмыстың терминдерінде сипаттау керек. Объектілк-бағытталған программалау объекттерді, олардың атрибуттары мен қылықтарын модельдец сияқты программалау процесінің тиімді жолдарын қарастыруды қамтамасыз етеді. Қазіргі қосымшалар, яғни өзіне локальды және глобальды желілерге кіру мүмкіндігін қосатындар, сандық есептесу, жалпақ және үш өлшемді графиктері күрделі құрылымды деректер базасына кіру , қолданушымен интеративтік байланыс ереже бойынша С++ ортасында құрылады. Сонымен қатар, С++ код фрагменттерімен және басқа тілде жазылған программалармен бірге жұмыс істей алады, ал сондықтан ғылыми зерттеулер мен академиялық оқу айналасында кеңінен қолданылады. Әрбір MFC – қосымшасы, оны жоғарғы деңгейде анықтайтын класқа, CwinApp-дан алынған туындысына тәуелді болып келетін theApp объектісімен байланысады. Ереже бойынша қосымшаның құрылымы Document-View архитектурасымен анықталады. Бұл қосымшаның бір немесе бірнеше документ- объекттерден тұратынын білдіреді, яғни олардың кластары CDocument класынан алынған тьуынды болып есептеледі. Документтердің әрбірімен документтің кейпін анықтайтын және CView-ден алынған туынды болатын бір немесе бірнеше кейпі-объект кластары байланысты. CFrameWnd («терезе-рамка») және одан алынған туындылар дисплейдегі терезе-рамкаларды анықтайды.Қолданушы интерфейсін жобалау кезінде құрылатын басқару элементтері басқару элементі кластарының отбасына тәуелді.Қосымшалардың жұмыс істеу процесінде пайда болатын диалогтік терезелер – бұл кластардың объектілері, Cdialog-тан алынған туынды. |