Главная страница

3d1bffa1-5630-11e4-bf6e-f6d299da70eeС++ УМК (1). Глоссарий case


Скачать 1 Mb.
НазваниеГлоссарий case
Дата08.08.2020
Размер1 Mb.
Формат файлаdocx
Имя файла3d1bffa1-5630-11e4-bf6e-f6d299da70eeС++ УМК (1).docx
ТипПрограмма
#135342
страница22 из 22
1   ...   14   15   16   17   18   19   20   21   22

c)массив басталуынан төртінші элементті атаңдар; d)4 массив элеметіне барыңдар;

e) 9 массив элеметіне 3.333 мәнін меншіктеңдер; f)массивтің 7-ші элементіне 45.234 мәнін меншіктеңдер;

g)for циклының операторын қолданып, массивтің барлық элменттерін экранға шығарыңдар.Определите целую переменную I айнымалысын анықтаңдар, яғни цикл параметірінің басқарушысы ретінде;

4.6. double s[11] ретінде хабарланған s массивін көшіріңдер, double f[34] ртетінде хабарланған f массивінің бірінші бөліміне.

4.7.Програманың келесі үзінділері 3те 5 өлшеммен klo екіөлшемді массив элементтері қандай ретпен нөлденетінін көрсетіңдер:

for(rw=0;rw<3;rw++) for(col=0;col<5;col++)

klo[rw][col]=0;

4.8. Көрсеткіш –бұл өз мәні ретінде ....... басқа айнымалыны көрсететін айнымалы;

4.9. Көрсеткішке меншіктелуі мүмкін жалғыз бүтін ......... болып табылады;

4.10. zPtr z массивіне сілтеленеді деп есептеп, программаның келесі әрбір үзінділерінен қатені табыңдар :

int *zPtr;

int *aPtr=NULL; void *sPtr=NULL; int num,I;

int z[5]={1,2,3,4,5};

sPtr=z;

a) ++zPtr;

b) num=zPtr;

c) num=*zPtr[2]; d) for(i=0;i<5;i++)

cout<

e) num=*sPtr;

f) ++z;

g) char s[10];

cout<< strncpy(s,”Hello”,5)<< endl;

h) char s[12]; strcpy(s,”Welcome Home”);

i) if(strcmp(string1,string2)) cout <<”Жолдар тең”<< endl;

4.11. Программа жазыңдар,яғни мәтіннің бірнеше жолдарын оқитын және мәтінде бірәріпті сөздер, екіәріпті сөздер, үшәріпті сөздер т.б кездесетіні туралы дерек шығаратын таблицаны басатын.


№9 Тақырыбы: Функциялар,көрсеткіштер,сілтемелер

5.1. Шақырылатын функцияда ....... операторы шақырылатын функцияға мәнді беру үшін қолданылады.

5.2. ...... өзекті сөзі функция параметрді сақтамайды немесе мәндерді қайтармайтынын көрсету үшін функция тақырыбында қолданылады.

5.3...........компиляторға санды, типтерді, және берілетін функциялардың аргументтер тізбегін тексеруге мүмкіндік береді.

5.4. ............ функциясы кездейсоқ сандарды алу үшін қолданылады.

5.5. Функцияның локальды айнымалысы өз мәнін шақырулар арасында сақтайды,егер ол хабарланса,яғни ..... жад класын иеленушісі ретінде.

5.6. Келесі функциялар үшін прототиптер жазыңдар:

а) hy функциясы,яғни у1 және у2 екі айнымалысын жылжымалы нүктемен екілік нақтысымен қабылдайды және аналогикалық типті шешім қайтарады..

б) zy функциясы, яғни x, y, z үш бүтін аргументтер қабылдайды және бүтін мән қайтарады.

Г) In функциясы бір де бір аргумент қабылдамайды және мән қайтармайды. 5.7.Қандай жағдайда функция прототипі double& параметрінің хабарланған типін

сақтау керек.

5.8. sfVolume функциясын қолданатын С++ те аяқталған программаны жазыңдар,яғни қолданушыға сфера радиусын енгізуді ұсынатын,Vol=(4/3*3.14159*pow(rad,3)) операторы көмегімен сфера көлемін басатын және есептейтін.

5.9. Программаның келесі әрбір үзіндісінен қатені тауып, оны түзеңдер: int g(void)

{

cout << “ g функциясы ішінде”<< endl;

int h(void)

{

cout << “ h функциясы ішінде”<< endl;

}

}

a) int sum (int x, int y)

{

int result; result = x+y;

}

b) int sum (int n)

{

if (n==0) return o;

else

n+sum (n-1);

}

5.10.Бүтін сандардың жұбы үшін бірінші сан екінші санға еселік пе екенін анықтайтын kr/ функциясын жазыңдар. Функция екі бүтін аргументті қабылдау және true қайтару керек,егер екінші сан бірінші санға еселік болса және false - егер жоқ болса.Бүтін сандардың жұбының тізбегін енгізетін программада осы функцияны қолданыңдар.

№9 Тақырыбы: Кластар және объекттер. Кластардың құрылымы. Кластардың мұрагерленуі.

6.Кластар және объекттер. Кластардың құрылымы. Кластардың мұрагерленуі.

6.1................ деректер-мүше класының бастапқы мәнінің тапсырмалары үшін қолданылатын арнайы функция –мүше болып табылады.

6.2. Ашық функция-мүше жинағы кластың .............. ретінде қарастырылады.

6.3. Кластың реализациясы оның клиенттерінен жасырылған немесе .............

6.4. ............. ретінде көрсетілген класс мүшелері класс объектісінің іс-әрекеті облысында қол жетерліктей.

6.5. Time класында қателерді тап және түзе, яғни онда келесі прототип хабарланады: void

Time(int);

6.6. Time класының анықтамасында қателерді тап және түзе: class Time

{

public:

//функция прототиптері

private:

int hour=0;

int minute = 0; int second=0;

};

6.7. ............ операциясы динамикалық түрде көрсетілген типтегі объект үшін жад белгілейді және .............. осы типке қайтарады.

6.8. ............ операциясы осының алдында new операциясының көмегімен белгіленген жадты босатады.

6.9. Time класының жай анықтамасын құрыңдар. hour(сағ), minute(минут), second(секунд) int типті жабық айнымалыны құрау керек, сонымен қатар setTime(int,int,int) функция мүше - ағылып жатқан уақыт және printStandard() стандартты форматында уақытты басу функциясын орнату .

6.10. Кластың анықтамасын енгізу үшін ............. өзекті сөзін қолдану керек.


№10 Тақырыбы: С++ тілінде ағынды енгізу-шығару

7. С++ тілінде ағынды енгізу-шығару

7.1 .С++ те енгізу-шығару өздігінен ......... биттерді өңдеуді көрстеді.

7.2 .С++ те көп программаның бөлігі енгізу –шығарудың барлық оепрацияларына қажет негізгі ақпаратты құрайтын .............. тақырыптық файлын қосу керек.

7.3. ............. тақырыптық файлы жадта форматталған енгізу-шығаруды орындау үшін қажетті ақпаратты құрайды.

7.4. .............тақырыптық файлы файлдарды өңдеуді басқару үшін қажетті ақпаратты құрайды.

7.5. Ағынға орналастыру операциясы үшін ....... символы қолданылады.

7.6. Ағыннан алу операциясы үшін ........ символы қолданылады.

7.7. char типті string айнымалысының адресін енгіз.

7.8. floatPtr корсететін float типінің мәнін енгіз.

7.9. ostream класы put функциясының көмегімен 'O' және 'K' символын бір оператормен енгіз.

7.10. istream класының get функция-элементтің екі түрлі жолды көмегімен char

типті С айнымалысына бір символ енгіз.

7.11. istream класының read функция-элементін char типті line массивіне 50

символды енгізу үшін қолданыңдар.

7.12. Келесі мәндерді шығарыңдар: 124, 18.376, 'Z', 1000000 және "Жол".

Функция –элемент көмегімен нақтылық орнатуды басыңдар.

7.13 int типті months айнымалысына бүтін санды және float типті percentageRate

айнымалысына жылжымалы үтірімен санды енгізіңдер.

7.14. 1.92, 1.925 және 1.9258 монипуляторды қолданып, үш разрядта басыңдар.

7.15.100 бүтін санын сегіздік, он алтылық және ондық форматта ағынның монипуляторы көмегімен басыңдар.

7.16. 1234 жолдың оң жақтағы шекарасымен 10 разрядтік ұзындықпен басыңдар.

7.17. line массивінде 'z' символы пайда болғанша символдарды оқындар, бірақ көп дегенде 20 символды. (аяқталатын нөлдік символды қосқанда). Ағыннан шектеуші символды жоймаңдар.

7.18. Жолдың ұзындығын беру үшін және double типті 87.4573 мәнін бейнелеуге қолданатын нақтылық үшін x және у айнымалыларын қолданыңдар және осы мәнді экранға шығарыңдар.

7.19 Төмендегі операторлардың әрқайсысынан қате тауып, оны қалай түзеуге болатынын түсіндіріңдер:

a)cout « "Мән x <= у тең:" « x <= у;

b)Келесі оператор бүтін сан басу керек 'c'. cout « 'c';

с) cout « ""Жол жақша ішінде"";

7.20 Төмендегі операторлардың әрқайсысынан не шығатынын көрсетіңдер:

a) cout « "12345" « endl; cout.width(5);

cout.fill('*');

cout « 123 « endl « 123;

b)cout « setw(8) « setprecision(3) « 1024.987654;




ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ

№ апта

ОӨЖ тақырыптары

Бақылау формасы



Программалаудың негізі.Түр класымен жұмыс.

Конспект



На языке С++ решить задачи по варианту

Бағдарлама



Бейне мен сурет режимдері.

Эссе



Создать средствами языка С++ обучающую игру для учащихся начальных классов

Бағдарлама


МАТЕРИАЛДЫ МЕҢГЕРГЕНДІГІН БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СҰРАҚТАРЫ

  1. Сызықты, тармақты және циклдық құрылымды процесстерді шешу үшін алгоритмдер мен блок схемаларды құру.

  2. Біртекті массивтерді өңдеу үшін алгоритмдер мен блок схемаларды құру.

  3. Екі текті массивтерді өңдеу үшін алгоритмдер мен блок схемаларды құру.

  4. Процедуралар мен функциялар жұмысын ұйымдастыру үшін алгоритмдер құру.

  5. Тексті өңдеу жұмысы үшін алгоритмдер құру.

  6. Басылымдар мен жұмыс істеу үшін алгоритмдер құру.

  7. Файлдағы мәліметтермен жұмыс істеу үшін алгоритмдер құру.

  8. Динамикалық жадтың көмегімен алгоритмдер құру.

  9. Графикалық есептерді программалау.

  10. Программаларды тестілеу технологиясы.

  11. Программалар жұмысының дұрыстығын дәлелдеу.

  12. «Программа» және «Алгоритм» түсініктерінің мазмұнды айырмашылығы

  13. Алгоритмдердің құрылымы және құрылымдардың типтері

  14. Есеп түсінігі және есептердің стандартты формулировкасы.

  15. Ақпараттандыру және объектілік- бағытталған программалау

  16. С++ тілінің лексикалық негіздері.

  17. Скалярлық типтер және өрнектер.

  18. С++ тілінің операциялары және операторлары

  19. Статистикалық және динамикалық массивтер. Объектердің адрестері және көрсеткіштері. Жадтың ұйымдастырылуы.

  20. Функциялар, көрсеткіштер, сілтемелер. Функцияның толып кетуі

  21. Кластар және объектер. Кластардың құрылымы. Кластардың мұрагерлігі.

  22. С++ тіліндегі енгізу-шығару ағыны

  23. С++ ортасында файлдармен жұмыс

  24. Visual C++ ортасында бір өлшемді массивтерді өңдеудің типтік сандық есептерін программалау

  25. Visual C++ ортасында екі өлшемді массивтерді өңдеудің типтік сандық есептерін программалау

  26. Стакан типті цилиндірлік детальдарды жобалау үшін диалогтік Windows- қосымшасын құру.

  27. Графиктік SDI- қосымшаны

  28. MFC кластарын қолданумен құру

  29. Типтер және өрнектер. Бір өлшемді массивтер

  30. Visual Studio C++6.0. қосымшасын құрудың интегралды ортасы

  31. Қосымшалардың типтері олардың Windows-тағы құрылымы.

  32. MFC (Microsoft Foundation Classes) кластарының кітапханасы. Кластардың иерархиясы. MFC көмегімен қосымшалардың жазылуы.

  33. Қосымшалардың құрылымы және оның негізгі терезесін анықтайтын кластар.

  34. Windows астындағы Басты меню қосымшасы және онымен жұмыс. Динаимкалық және жылжымалы меню.

  35. Графикамен жұмыс. Сурет объектілерін орнату функциясы. Сурет режимдері. Бейне режимдерін орнықтыру.

  36. Басқарудың негізгі элементтері. Түймеше. Редакциялау терезесі аралас тізім. Айналу сызығы.

  37. Басқарудың негізгі элементтері. Түймеше. Редакциялау терезесі аралас тізім. Айналу сызығы

  38. Басқарудың қосымша элементтері.Тақырып элементін құру. Ползунок. Спин-түймеше.

  39. Стандарты диалогті терезелер.Файлдарды ашу және сақтау терезелері.Бет, басылым, түс таңдау параметрлерін орнықтыру. Іздеу және ауыстыру.

  40. Басылым және мәтінмен жұмыс істеу функциялары.

  41. Функциялар, көрсеткіштер, сілтемелер. Функцияны программалау тәжірибесі.

  42. Кластар және объекттер. Графиктік қорытындыны программалау тәжірибесі.

  43. МFC кластарының кітапханасы. MDI-интерфейсімен қосымшаны программалау.

1   ...   14   15   16   17   18   19   20   21   22


написать администратору сайта