Главная страница

3d1bffa1-5630-11e4-bf6e-f6d299da70eeС++ УМК (1). Глоссарий case


Скачать 1 Mb.
НазваниеГлоссарий case
Дата08.08.2020
Размер1 Mb.
Формат файлаdocx
Имя файла3d1bffa1-5630-11e4-bf6e-f6d299da70eeС++ УМК (1).docx
ТипПрограмма
#135342
страница20 из 22
1   ...   14   15   16   17   18   19   20   21   22

3. Баженова И.Ю. Visual C++ 6.0.(VISUAL STUDIO 98).Уроки программирования. –

М.: Диалог-МИФИ,2001-416 с.


№5 Тақырыбы: «Ақпараттандыру және объектілік-бағыталған программалау»


Сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру және пәннің келесі тақырыптары бойынша есептер шығару:

1. «Ақпараттандыру және объектілік-бағыталған программалау»

1.1. Ақпараттандыру – бұл арнайы өлшемдердің кешені , қазіргі уақытпен салыстырғанда көрсетілген сенімділік, көзге көрсетерлік және өз уақытындағы .................. барлық түрде адамның мақсатына ұмтылуына қарай. 1.2. Жаңа программалық жүйелердің нағыз қасиеті ................ болып табылады, яғни ол .......... жаңа ақпараттық технологиялардың аппараттық платформасын, технологиялық және социалды-экономикалық процестер мен объекттерді ақпараттандыру үшін қолданылады, қатарға келтіреді. 1.3. Программалық инженерия өндірістік ................... құрудың индустриалды жолдарын шын әлемді модельдеудің эффекті әдістемелігін қолданумен қамтамасыз ететін әдістер жиынтығы мен құралдарды байланыстырады.

1.4. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар, ұшақтар, автомобиьдер, ғимараттар, компьютерлер – бұның бәрі ....................

1.5. Объекттер ......................... бір-біріне жіберу арқылы байланысады.

1.6. Жаңа программалау- бұл көп арнайы құрылған және кітапханалық

........................... программалау.

1.7. Класс- бұл біріңғай ........................ жиынтығы.

1.8. Объекттің атрибуттары оның ..................... анықтайды. 1.9. Объекттің әдістері оның ................................ анықтайды.

1.10. Барлық зат есімдер, яғни кейбір пәндік облысты модельдеу тапсырмасының мазмұнды постановкасның мәтінінде көрсетілген, оның көп ........................... претенденттер болып табылады.

1.11. Етістіктер және етістіктік фразалар, яғни кейбір пәндік облысты модельдеу тапсырмасының мазмұнды постановкасында сәйкес зат есімдермен арақатынасады.


№6 Тақырыбы: С++ тің лексикалық негіздері. Скалярлық типтер және өрнектер.

2. С++ тің лексикалық негіздері. Скалярлық типтер және өрнектер.

2.1. Типтің жаңа түсінігі берілген типтің айнымалыларын қабылдай алатын, және

................ теру кезінде оларға қолдануға болатын, көп ................... базаланады.

2.2. Intel платформасының ПК үшін деректердің базалық типін білдіретін, өзекті сөздердің тізімін жазып беріңдер.

2.3. Константа- барлық программаны орындау барысында ............................. емес деректерді сақтауға арналған жад облысы.

2.4. Ішкі көрінісі бойынша келесі сандар тізбегінен дұрыс ондық константаларды анықтандар:

1234 56.47 1е256 45,909 -2468976524.

2.5. Ішкі көрінісі бойынша келесі сандар тізбегінен дұрыс нақты константаларды анықтандар:

2345 678,543 0.98 .234 -.159 9е8 4е+3 0.345е-9 2.23е-5000.

2.6. Көрсетілген ESC-тізбегінің қайсысы дыбыстық сигналдың берілуін қамамасыз етеді:

\t \n \f \a \b \r .

2.7 Арифметикалық айнымалылардың сипаттамасын белгілеңдер және олар үшін жадта жадтың қанша байты бөлінетінін анықтаңдар:

float u,b,w; double n; char Letter;

void MyFunction(); bool Flag;

2.8. Дұрыс басты мәнмен келесі айнымалыларды олардың сйкес типтерімен инициалдаңдар:

float u,b,w; double n; char Letter; bool Flag; long int m,f;

2.9. Програманың айнымалы-объектісі, яғни жадтың бірнеше ұяшықтарын алатын және ......................... сақтау үшін арналған.

2.10. Айнымалының типін қалай түрлендіруге болады және не үшін. Айнымалы типінің нақты және нақты емес түрлендірілуіне мысал келтір.

2.11. float и типа double деректер типі жылжымалы үтірмен ондық бөлшектердің қандай нақты көрсетілуімен қамтамасыз етеді.


№7 Тақырыбы: С++ тілінің операциялар және операторлары.

3. С++ тілінің операциялар және операторлары.

3.1. С++ операторларының келесі қай түрі y=ax3 +5 өрнегінің мәнін табады?

a) y=a*x*x*x+5; b) y=a*x*x*(x+5);

1   ...   14   15   16   17   18   19   20   21   22


написать администратору сайта