Питання до ДЕК. Рівень 1 Чим задається розмір обєкта класу
Скачать 61.64 Kb.
|
1 2 |
| | | |
class A { friend class CFinal; private: A() {} }; //sample class class CFinal: private virtual A { };
{ public: A() =0 ; }; // sample class class CFinal : private virtual A { B(){} }; | protected class A { public: A() {} }; // sample class class CFinal : A { }; | class A { public: A() =0 ; }; // sample class class CFinal : A { B(){} }; | class A { A(); public: }; // sample class class CFinal : private virtual A { B(){} }; |
2.1. Припускаючи, що функція-член класу getcrow() визначена поза класом, як оголосити її усередині класу?
| | | |
class leverage { private: void pry(); int getcrow(); public: int crowbar; leverage() {crowbar = 0;} }; int leverage::getcrow() {return crowbar;} | class leverage { private: int crowbar; public: void pry(); int getcrow()=0; leverage() {crowbar = 0;} }; int leverage::getcrow() {return crowbar;} | class leverage { private: int getcrow(); leverage() {crowbar = 0;} public: int crowbar; void pry(); }; leverage int::getcrow() {return crowbar;} | class leverage { private: crowbar int; public: pry void (); int getcrow ; leverage() {crowbar = 0;} }; int::leverage getcrow() {return crowbar;} |
class leverage
{
private:
crowbar int;
private:
int getcrow();
leverage()
{crowbar =0;}
public:
int crowbar;
void pry();
};
leverage int::getcrow()
{return crowbar;}
2.1. Шаблони класів і функцій. Cпеціалізації ШK.
2.1. Шаблони функцій.
2.1. В якому рядку чи рядках компілятор знайде помилки? Поясніть чому?
a) class TV
b) {
c) public:
d) void SetStation(int Station);
e) int GetStation() const;
f) private:
g) int itsStation;
h) };
i) main()
j) {
k) TV myTV;
l) myTV.itsStation = 9;
m) TV.SetStation(10);
n) TV myOtherTv(2);
o) }
2.1. Скільки помилок знайде компілятор в цьому коді? Поясніть, які саме.
class TV
{
public:
void SetStation(int Station);
int GetStation() const;
private:
int itsStation;
};
main()
{
TV myTV;
myTV.itsStation = 9;
TV.SetStation(10);
TV myOtherTv(2);
}
2.1. Знайдіть помилку в реалізації оператора присвоєння, та поясніть її:
class SQUARE
{
int* itsSide;
public:
SQUARE operator =(const SQUARE& rhs)
{
itsSide = new int;
*itsSide = rhs.GetSide();
return this;
}
GetSide(){return *itsSide;}
};
2.1. В якому рядку (чи рядках) зроблена помилка? Поясніть її :
class Shape()
{
public:
Shape();
virtual Shape();
virtual Shape( const Shape& );
};
2.1. В якому рядку (чи рядках) зроблена помилка? Поясніть її:
class Shape { };
class Rectangle: public Shape { };
void SomeFunction (Rectangle) { }
int main()
{
Rectangle * pRect = new Shape;
SomeFunction (*pRect);
}
2.1. В якому рядку чи рядках компілятор знайде помилки? Поясніть чому?
a) class TV
b) {
c) public:
d) void SetStation(int Station);
e) int GetStation() const;
f) private:
g) int itsStation;
h) };
i) main()
j) {
k) TV myTV;
l) myTV.itsStation = 9;
m) TV.SetStation(10);
n) TV myOtherTv(2);
o) }
2.1. В якому рядку (чи рядках) зроблена помилка, поясніть чому:
class Shape { };
class Rectangle: public Shape { };
void SomeFunction (Rectangle) { }
int main()
{
Rectangle * pRect = new Shape;
SomeFunction (*pRect);
}
2.1. Який з вибраних варіантів ілюструє оголошення класу A та інтерфейсу В, при якому неможливим є наслідування А в подальшому?
| | | |
class A { friend class CFinal; private: A() {} }; //sample class class CFinal: private virtual A { }; class A { public: A() =0 ; }; // sample class class CFinal : private virtual A { B(){} }; | protected class A { public: A() {} }; // sample class class CFinal : A { }; | class A { public: A() =0 ; }; // sample class class CFinal : A { B(){} }; | class A { A(); public: }; // sample class class CFinal : private virtual A { B(){} }; |
2.1. Знайдіть помилку в реалізації оператора присвоєння, та поясніть їх.
class SQUARE
{
int* itsSide;
public:
SQUARE operator =(const SQUARE& rhs)
{
itsSide = new int;
*itsSide = rhs.GetSide();
return this;
}
GetSide(){return *itsSide;}
};
2.1. Який з вибраних варіантів ілюструє оголошення класу A та інтерфейсу В, при якому неможливим є наслідування А в подальшому? Поясніть чому?
а) | б) | в) | г) |
class A { friend class CFinal; private: A() {} }; //sample class class CFinal: private virtual A { }; | protected class A { public: A() {} }; // sample class class CFinal : A { }; | class A { public: A() =0 ; }; // sample class class CFinal : A { B(){} }; | class A { A(); public: }; // sample class class CFinal : private virtual A { B(){} }; |
2.1. Опишіть клас Vehicle (транспортний засіб) як абстрактний тип даних.
2.1. В чому перевага віртуальних функцій над стандартними діями розпізнавання типу об’єкта в процесі виконання програми?
2.1. Нехай, для створення прямокутника із заокругленими кутами використовується клас RoundRect, який є похідним від двох базових класів – Rectangle і Circle, які, в свою чергу, походять від спільного класу Shape. Опишіть, скільки об’єктів класу Shape створюється при створенні одного об’єкта класу RoundRect.
2.1. Обчислити значення що залишаться в змінних a, b після виконання операторів: a:=1.4; b:=a*5+2.5; a:=(a/2-2*b)*2-a;
2.1. Оголосіть клас Vehicle (транспортний засіб) як абстрактний тип даних.
2.1. Описати змінну abc як матрицю з 10 рядками і 15 стовпцями елементів типу real.
2.1. Перевантажте operator+ для змінних типу short int .
2.1. Перевантажте operator++ так, щоб він виконував операцію декременту (зменшення).
2.1. Чи наслідуються дані і функції-члени базового класу в похідних класах? Якщо клас Dog походить від класу Mammal, а клас Mammal – від класу Animals, то чи унаслідує клас Dog дані і функції класу Animals? Наведіть приклад програми.
2.1. Чим відрізняється оператор непрямого доступу (*) від оператора звертання за адресою (&)? Наведіть приклади.
2.1. Як називаються стандартні операції збільшення на одиницю і зменшення на одиницю і як вони записуються на мові C?
2.1. Якщо клас Dog походить від класу Mammal, а клас Mammal – від класу Animal і Mammal переозначує функцію класу Animal, то яку версію функції отримає клас Dog – базову (від Animal) чи переозначену (від Mammal)? Наведіть приклад.
2.1. Запишіть як виглядає оголошення віртуального конструктора класу A?
2.1. Оголосіть клас Vehicle (транспортний засіб) як абстрактний тип даних.
2.1. Описати в чому різниця між віртуальною функцією і віртуальним наслідування.
2.1. Як описуються двовимірні масиви? Написати приклад опису двовимірного масиву.
РІВЕНЬ 3
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 9×7. Обчислити і надрукувати повідомлення про те, чи є в третьому рядку матриці від’ємні числа.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 5×5. Обчислити добуток всіх чисел матриці.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 6×11. Обчислити кількість ненульових чисел матриці.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 10 чисел. Знайти найменше і найбільше.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 18 чисел. Обчислити позицію найбільшого числа, розглядаючи числа як послідовність.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 20 чисел. Обчислити суму тих чисел, що належать інтервалу [25; 80].
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Перші 8 записів копіювати в інший новий файл.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Надрукувати дані з найпершого поля кожного запису.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Записати копію всіх даних в інший новий файл.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 4×10. Обчислити суму всіх чисел матриці.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 6×4. Обчислити і надрукувати повідомлення про те, чи є в третьому стовпці матриці нульові числа.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 3×9. Всі числа останнього рядка матриці зменшити на 10 і надрукувати нову матрицю.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 3×8. Обчислити добуток чисел останнього рядка матриці.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задана матриця чисел розміром 8×3. Обчислити і надрукувати повідомлення про те, скільки від’ємних чисел має останній стовбець матриці.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 14 чисел. Обчислити суму та середнє значення додатних чисел.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 15 чисел. Обчислити кількість та середнє значення додатних чисел.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 25 чисел. Обчислити добуток ненульових чисел.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 32 числа. Обчислити позицію першого нульового числа, розглядаючи числа як послідовність.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Задано 9 чисел. Обчислити позицію найменшого числа, розглядаючи числа як послідовність.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Надрукувати дані з другого поля кожного запису.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Обчислити, у скількох записах файлу числове поле має значення 50.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Перевірити, чи є хоча б один запис файла, числове поле якого має значення 1000.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Маємо деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Надрукувати дані з третього запису такого файла.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Необхідно побудувати деякий структурований файл, структуру запису визначити довільно. Побудувати новий файл, який складається з одного запису.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Прочитати 15 рядків тексту. Надрукувати по два рази кожен з тих рядків, довжина яких менша від 25 літер.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Прочитати 6 рядків тексту. Надрукувати перші 10 літер кожного рядка.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Прочитати рядок тексту. Визначити і надрукувати повідомлення про те, чи має рядок слово “понеділок”.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Прочитати три рядки тексту. Обчислити і надрукувати повідомлення про те, чи є хоча б один рядок довжини не менше, ніж 75 літер.
3.1. Складіть і запишіть програму для такої задачі. Прочитати три рядки тексту. Визначити і надрукувати найдовший з цих трьох рядків.
Запитання з дисципліни "КОМП'ЮТЕРНІ мережі"
РІВЕНЬ 1
1.4. Протокольний стек - це:
a) множина усіх протоколів
b) конкретна реалізація набору протоколів
c) частина протоколу TCP/IP
d) частина будь-якого конкретного протоколу
e) модель протоколу
1.4. Локальна мережа FDDI має топологію:
a) кільце
b) зірка
c) шина
d) подвійна шина
e) подвійне кільце
1.4. IP-адреса вузла є:
a) унікальною логічною адресою
b) будь-якою логічною адресою
c) будь-якою фізичною адресою
d) унікальною фізичною адресою
e) віртуальною адресою
1.4. За стандартом 7498 ISO середовище зв’язку відкритих систем розділене на:
a) 4 рівні
b) 5 рівнів
c) 6 рівнів
d) 7 рівнів
e) 8 рівнів
1.4. Групові повідомлення передаються:
a) всім станція локальної мережі
b) всім групам визначеним у локальній мережі
c) всім станціям певної групи
d) конкретним станціям певної групи
e) одній конкретній станції
1.4. Кадр – це протокольний блок даних:
a) транспортного рівня
b) мережевого рівня
c) сеансового рівня
d) прикладного рівня
e) канального рівня
1.4. Скручена пара провідників має:
a) 1 дріт
b) 2 дроти
c) 4 дроти
d) 8 дротів
e) 16 дротів
1.4. Канал передавання даних – це система, що утворюється сукупністю засобів:
a) фізичного та канального рівнів
b) фізичного, канального та мережевого рівнів
c) канального та мережевого рівнів
d) тільки канального рівня
e) тільки фізичного рівня
1.4. Передавання даних у каналі зв’язку за напрямками розрізняють:
a) симплексне та біплексне
b) дуплексне та напівдуплексне
c) дуплексне, напівдуплексне та симплексне
d) симплексне, напівсимплексне, дуплексне та напівдуплексне
e) симплексне, біплексне та дуплексне
1.4. Передавання даних у каналі зв’язку називають дуплексним коли передавання ведеться:
a) тільки у прямому напрямку
b) тільки у зворотньому напрямку
c) у прямому та зворотньому напрямках по черзі
d) у прямому та зворотньому напрямках одночасно
e) по колу
1.4. У випадку модуляції гармонічних коливань носієм слугують:
a) послідовності імпульсів
b) гармонічні зміни імпульсів
c) гармонічні зміни послідовності імпульсів
d) гармонічні зміни струму чи напруги
e) гармонічні зміни середовища передавання даних
1.4. Протокольний стек - це:
a) множина усіх протоколів
b) конкретна реалізація набору протоколів
c) частина протоколу TCP/IP
d) частина будь-якого конкретного протоколу
e) модель протоколу
1.4. Модуляцією називають:
a) процес переходу від аналогового сигналу до цифрового
b) процес переходу від цифрового сигналу до аналогового
c) процес переходу від кодового сигналу до сигналу даних
d) процес переходу від сигналу даних до кодового сигналу
e) процес переходу від одного рівня сигналу до іншого
1.4. Передавання даних називають асинхронним або з автоналаштовуванням, якщо:
a) синхросигнал не передається
b) синхросигнал передається тільки разом з даними
c) синхросигнал передається у проміжках між передаванням даних
d) синхросигнал передається разом з даними, а також у проміжках між передаванням даних
e) синхросигнал передається перед початком передавання та після завершення передавання даних
1.4. Групові повідомлення передаються:
a) всім станція локальної мережі
b) всім групам визначеним у локальній мережі
c) всім станціям певної групи
d) конкретним станціям певної групи
e) одній конкретній станції
1.4. Метод комутації – це:
a) спосіб з’єднання пристроїв спряження з середовищем передавання даних
b) спосіб з’єднання пристроїв спряження каналами зв’язку для передавання даних між ними
c) спосіб з’єднання комп’ютерів каналами зв’язку для передавання даних між ними
d) спосіб з’єднання між пристроями комутації (маршрутизаторнами, хабами, мостами, тощо)
e) програмна реалізація будь-яких з’єднань
1.4. Постійний канал зв’язку з фіксованою швидкістю та смугою перепускання встановлюється при використанні такого методу комутації:
a) з комутацією каналів
b) з проміжним зберіганням
c) з комутацією повідомлень
d) з призначеним каналом
e) з комутацією віртуальних каналів
1.4. При використанні якого методу комутації, канал зв’язку з фіксованою швидкістю передавання та смугою перепускання після завершення передавання руйнується:
a) з комутацією пакетів
b) з призначеним каналом
c) з комутацією повідомлень
d) з комутацією віртуальних каналів
e) з комутацією каналів
1.4. Адресна інформація пакету, який пересилається віртуальним каналом містить:
a) тільки адресу відправника
b) тільки адресу отримувача
c) адресу відправника і адресу отримувача
d) тільки номер віртуального каналу
e) адресу відправника, адресу отримувача і номер віртуального каналу
1.4. Які топології має мережа Token Ring:
тільки шинну
тільки зіркову
шинну і зіркову
тільки кільцеву
тільки деревовидну
1 2