ЖұмысДәптері1_Информатика+. Мектептегі информатика сабаы басымдытар жне жетілдіру стратегиялары педагогтерді біліктілігін арттыру курсы тыдаушыны
Скачать 1.75 Mb.
|
11-тапсырма. "СЖБ-ОЖБ" (stepik.org) Тінтуірдің сол жақ батырмасын (СЖБ) және тінтуірдің оң жақ батырмасын (ОЖБ) басу арқылы бағдарламаны жазыңыз. 1) СЖБ басқада радиус R көк шеңбер сызу; 2) ОЖБ басқан қабырғасы 2*R қызыл шаршы салу.
12-тапсырма. "Объектінің қозғалысы" Объектіні қозғалтатын бағдарлама жазыңыз. 1) Бастапқы экранда сол жақ жоғарғы бұрышта қабырғасы 50 пиксель шаршы орнатылады; 2) Тінтуір батырмасын басқанда шаршы ойын алаңында қозғалады; 3) Тінтуір батырмасын босатқанда шаршы сол орнында қалады, қозғалыс тоқтайды. Ескерту: шаршы пен тінтуір меңзерінің позициялары сақталады, яғни егер біз меңзермен шаршының ортасынан ұстаған болсақ, онда оның осы күйін сақтап жылжытамыз.
13-тапсырма. "Қозғалыс саны" 11-тапсырмадағы программаны толықтырыңыз: қозғалыс санын санауды қосыңыз.
Рефлексия
ҚОЗҒАЛЫСТЫ ПРОГРАММАЛАУ 14-тапсырма. «Кездейсоқ доптар» Пернетақтадан кез келген түймені басқанда ақ түсті шаршы түріндегі ойын алаңының кездейсоқ бір жерінен доп шығатын бағдарлама жазыңыз. Шарттары: 1) Доптың бір бөлігі ойын алаңынан тыс шықпауы керек (доп толығымен ойын алаңында көрінсін); 2) әрбір жаңа доп әр түрлі түсті болуы керек, бірақ АҚ емес; 3) экранда бір уақытта тек бір доп көрсетілуі тиіс.
15-тапсырма. "Объектіні басқару" Нысанның қозғалысын басқару үшін көрсеткілері бар пернетақта түймелері қолданылатын бағдарлама жазыңыз: 1) Бастапқыда терезе ортасына радиусы 50 дөңгелек қойыңыз. 2) түймелерінің бірін басқанда дөңгелек 5 пиксельге сәйкес бағытта жылжуы керек.
16-тапсырма. «Программыны толықтыру» Төмендегі программа объектіні оң және сол жақ көрсеткілермен басқаруды жүзеге асырады:
Осы программаны объектіні жоғары және төмен қозғалтатын программаға өзгертіңіз (толықтырыңыз). Жетіспейтін кодты жазыңыз:
17-тапсырма. «Карантин» 4.16-тапсырмадағы программаны объектінің терезеден шықпауын қадағалайтындай етіп өзгертіңіз. Өзгерістерді жазыңыз:
18-тапсырма. «Суреттерді жүктеу» Төменде көрсетілген екі суретті жүктейтін бағдарламаны жазыңыз. Бір суретті жоғарғы оң жақ бұрышқа, екіншісін төменгі сол жаққа орналастырыңыз.
19-тапсырма. «Суретті басқару» 4.18-тапсырма объектілерін қолданып, олардың біреуінің қозғалысын программалаңыз.
20-тапсырма. «Ойын программалау» 1) Ойын сценарийін жасаңыз. 2) Ойынды Python-да PyGame кітапханасының көмегімен программалаңыз Ойын сценарийі
Листинг
Рефлексия
Қалыптастырушы бағалау: Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма әзірлеңіз. Тапсырмаларға сәйкес дескрипторларды құрастырыңыз. Пән ___________________________________________ Сынып Бөлім __________________________________________________________________
ОЙЫН ПРОГРАММАСЫН ЖАЗУ. ШАҒЫН ЖОБА 1-қосымша Жобаны бағалау парағы
АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
1-тапсырма. Біркестелі деректер қорын құру, кестенің кілтін анықтау. Көпкестелі деректер қорын анықтау, кестелердің кілтін анықтау, кестелерді байланыстыру
MySQL серверде деректер базасын құру 1-тапсырма. MySQL сервер. 1) «Order» деректер базасын анықтаңыз.
2) Деректер базасының кестелерін анықтаңыз: Product (Product_ID, Product_Name, Product_Price) Customer (Customer_ID, Customer_Name, Customer_City, Customer_Adr, Customer_Phone) Order (Order_ID, Product_ID, Quantity, Customer_ID, Order_Date, Order_Sum)
3) «Order» деректор қоры кестелеріне деректер енгізіңіз.
4) MySQL серверде базадан SQL-сұраныстар арқылы деректерді алу. «Order» деректер базасынан деректерді алу үшін сұраныстар анықтаңыз: Барлық тауарлардың тізімі; Барлық клиенттердің тізімі; «ххх» қаласындағы клиенттер тізімі Бір клиенттің тапсырыстары «ххх» тауары бойынша орындалған тапсырыстар басқа
2-тапсырма. MySQL сервер. Шағын жоба әзірлеу
Деректер базасынмен практикалық жұмысқа арналған сілтеме: https://www.bzfar.org/publ/database/relational_databases/web_programmirovanie_mini_kurs/45-1-0-144 Қалыптастырушы бағалау: Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма әзірлеңіз. Тапсырмаларға сәйкес дескрипторларды құрастырыңыз. Пән ___________________________________________ Сынып Бөлім __________________________________________________________________
WEB ЖӘНЕ МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАР ӘЗІРЛЕУ Дизайн теориясы.
1-жаттығу (А деңгейі) 1-тапсырма. Келесі сұрақтарға жауаптар дайындаңыз: Графикалық ақпарат компьютерде қалай сақталады? Кескіннің ең кіші бөлігі қалай аталады? Мына жағдайларда графикалық кескіндеу форматының қай түрін қолданған дұрыс: Электронды пошта арқылы жіберу үшін Үлкен қабырға постерін жасау үшін Веб-сайт бетінде орналастыру үшін Фотосуреттерді компьютерде сақтау үшін Кескіндеу түсінің дәлдігі (разрешение) және тереңдігі деген не? Дәлділігі төмен/жоғары кескінді қай кезде пайдалану керек?
2-тапсырма. Растрлық графикалық редакторды (Paint, GIMP) қолданып, форматы және түс тереңдігі әртүрлі, бірақ дәлдігі бірдей кескіндерді әзірлеу, өңдеу және сақтау бойынша практикалық жұмысты орындаңыз. Кестені толтырыңыз, сақталған кескіндердің өлшемдерін салыстырыңыз және қорытынды жасаңыз.
Қорытынды:
3-тапсырма. Логотип әзірлеу a) Белгілі логотиптердің мысалдарын, олардың ерекшеліктерін зерделеңіз (https://cloud.mail.ru/public/VjDj/aSjvpV6FB). Логотиптің анықтамасын тұжырымдаңыз, логотиптерді түрлері мен ұсыну нысаны бойынша жіктеңіз. b) Растрлық графикалық редакторды (Paint, GIMP) қолдана отырып, өз логотипіңізді әзірлеу, редакциялау және сақтау бойынша практикалық жұмысты орындаңыз. Логотип түрлері:
Логотипті бағалау критерийлері: Логотип ұсыну нысандарының біріне сәйкес әзірленуі тиіс; Логотип бірегей және танымал болуы керек; Логотип ұйымды дұрыс сипаттауы керек; Логотиптегі түстер дұрыс үйлесімде берілуі керек; Логотиптің өлшеміне қарамастан бірдей түрде болуы керек. 4-тапсырма. Интербелсенді жаттығуды орындаңыз https://learningapps.org/13949626 2-жаттығу (B деңгейі) 5-тапсырма. Интернет ресурстарын визуалды органайзерде, топтарда ақпаратты жинақтау, жүйелеу және көрсету үшін, пайдаланыңыз. Жақсы дизайнға қойылатын негізгі сипаттамалар, сондай-ақ растрлық және векторлық суреттердің артықшылықтары мен кемшіліктері, ерекшеліктері туралы түсіндіріңіз және әңгімелеңіз, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: Дизайн дегеніміз не? Дизайнер деген кім? Дизайнер не істейді? Қазіргі дизайнда қандай бағыттар бар? Түс деген не? Түс палитрасы дегеніміз не? Қандай түстер үйлесімді болып табылады? Инфографика және типографика деген не? Оларға қойылатын талаптар және олардың негізгі мақсаты қандай? Монохромды суреттің RGB және CMYK кескіндерінен айырмашылығы неде? Түс коды дегеніміз не? Қандай түс кодтары болады (rgb, hex)? Қандай бағдарламалар арқылы растрлық кескін жасауға болады? Векторлық кескінді қандай бағдарламалар арқылы жасауға болады? Пиксель дегеніміз не? «Растрлық кескін» ұғымын түсіндіріңіз? Қандай бағдарламалар сайттың дизайн-макетін әзірлеуге арналған? Компьютерлік жадта растрлық кескіндер қалай ұсынылған? Растрлық кескін форматтарын тізімдеңіз? Bitmap деген не? Векторлық кескін деген не? Векторлық кескін форматтарын атаңыз? 2 ретті қисық сызықты математикалық түрде қалай сипаттауға болады? 2 ретті қисық сызықтарға қандай фигуралар жатады? Кескінді сығымдау дегеніміз не? Кескінді сығымдау алгоритмдерін атаңыз және түсіндіріңіз. Кескінді сығымдаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіріңіз.
6-тапсырма. Бейнематериалды қараңыз: https://cloud.mail.ru/public/5r2H/2ytBwb481 және кестені толтырыңыз:
7-тапсырма. Ұсынылған сервистер (немесе бағдарламалық жасақтама) арқылы келесі тақырыптар бойынша инфографика әзірлеңіз және ресімдеңіз: Дизайнның даму тарихы және заманауи проблемалары Жақсы дизайнның ерекшеліктері, принциптері және мысалдары Ақпаратты және түстерді қабылдау. Таныстырылымды қалай жасауға болмайды Мобильді дизайн және бейімделген беттеудің ерекшеліктері Критерийлер: Ақпараттың түпнұсқалығы және өзектілігі; Ақпараттың толықтығы және нақтылығы; Тайм-менеджмент және орындау сапасы 8-тапсырма. Google/Microsoft Forms, Surveymonkey және басқа (Quizlet, Kahoot, Plickers) сервистерді қолдана отырып, зерделенген тақырып бойынша тест құрастырыңыз. Өзіңіз құрастырған тест сұрақтарының топтамасын тренерге жіберіңіз.
WEB-ЖОБАЛАУ
1-жаттығу (А деңгейі) 1-тапсырма. Келесі сұрақтарға жауаптар дайындаңыз: Сайт дегеніміз не? Сайт макетін қалай жасауға болады? Сайт картасы дегеніміз не? Сайт картасын қалай жасауға болады? Іздеу жүйесі және индекстеу дегеніміз не? Іздеу жүйелерінің мақсаттары мен функциялары қандай? Сайтты қалай құруға және жариялауға болады? Сайтты құрудың қандай жолдары бар? Web-бағдарламалау дегеніміз не? «Веб-программалаушы» және «веб-дизайнер» жұмысын сипаттаңыз? Сайтты өз бетінше жасау үшін қандай бағдарламалар қолданылады? HTML, CSS дегеніміз не? Web-әзірлеу процесінде қандай рөл атқарады? Тег, атрибут, селектор дегеніміз не? Анықтамаларды атаңыз және келесі терминдерді түсіндіріңіз: контент, сайттың тақырыбы, төменгі жиегі, тег, атрибут. Файлдар алмастырғыш деген не? Сайтты жариялау деген не?
2-тапсырма. Мүмкіндіктерді салыстырыңыз және кестені "✓" белгісімен белгілеп толтырыңыз:
3-тапсырма. Келесі кестелерді толтырып, визуалды органайзер формаларының бірінде жасаңыз. 3.1-тапсырма. Сайттарды әзірлеу және жіктеу құралдарының кестесін толтырыңыз.
3.2-тапсырма. Әзірлеу құралдарының салыстырмалы сипаттамаларының кестесін толтырыңыз
3.3-тапсырма. Хостинг түрлері мен сайт жарияланымдарын салыстыру кестесін толтырыңыз:
|