Главная страница
Навигация по странице:

  • Режиссер ретінде өзіңізді қалай бағалайсыз Сіздің бойыңызда режиссерлік қасиет басым ба, әлде кинодраматург ретінде мықтысыз ба

  • 27-НҰСҚА

  • Бұдан кейін кино түсірем бе, білмеймін... – Кино әлеміндегі алғашқы қадамдарыңыз қандай болды

  • Оқу сауаттылығы 100 ВАР 2017-1. Оу сауаттылыЫ 1НСа зайсан клін ертеде монолша ХуноХутоНор оыраулы кл


    Скачать 1.08 Mb.
    НазваниеОу сауаттылыЫ 1НСа зайсан клін ертеде монолша ХуноХутоНор оыраулы кл
    Дата30.12.2021
    Размер1.08 Mb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаОқу сауаттылығы 100 ВАР 2017-1.docx
    ТипДокументы
    #322368
    страница16 из 59
    1   ...   12   13   14   15   16   17   18   19   ...   59

    Бұдан кейін кино түсірем бе, білмеймін...

    Кино әлеміндегі алғашқы қадамдарыңыз қандай болды?

    1.–1992-93 жылдары Америкада жүргенімде режиссер ретінде алғашқы дебютім болды. АҚШ-тың Юта штатында Солт-Лейк-Сити деген қала бар. Сол жердегі кино мамандарына бірнеше сценарий жазып бергенмін. Бір күні кино түсіру алаңына келсем, режиссер жоқ екен. Стив деген продюсер бар еді, материалды өзімнен артық ешкім білмейтінін алға тартып, фильмді қолға алуымды сұрады. Қысқасы, кино алаңына итергендей етіп шығарды. Бұл кездейсоқ жағдай. Мен режиссер емеспін, негізгі мамандығым – кинодраматург. Сөйтіп басталып кетті. Бірнеше бейнеролик түсірдім. Олардың тапсырысымен әлеуметтік жарнама түріндегі екі фильм түсірдім. Алматыға қайтып келгеннен кейін де сценарий жазуды тоқтатқан жоқпын. «Мұстафа Шоқайды» жаздым. «Қазақфильмнің» президентінің орнына Анар Қашағанова келгенде Ақтан Арым Құбат деген қырғыз режиссеріне берген «Келін» сценарийі бойынша түсіруді «Материалды өзіңнен артық ешкім білмейді, әрі бастағаннан кейін аяғына жеткізу керек» дегенді айтып, кино түсіру алаңына итергендей етіп шығарды. Кейбіреулер режиссерлік үшін күресіп жүрсе, мен мәжбүрліктен қолға алдым. Сөйтіп аяқ астынан режиссер болып шыға келдім.

    Режиссер ретінде өзіңізді қалай бағалайсыз? Сіздің бойыңызда режиссерлік қасиет басым ба, әлде кинодраматург ретінде мықтысыз ба?

    2. – Драматург бола жүріп, көптеген сценарий жаздым. Режиссерге бересің. Кейін кино шыққанда қарасаң, көңілің толмайды. «Әттеген-ай!» дейтін тұстары көп болады. Сценарийді жазғанда бір киноны көз алдыңа елестетіп отырасың. Кино шыққанда қарасаң, сенің алдындағы суретіңмен сабақтаспайды, мүлдем басқа жаққа кетіп қалады. Ештеңе айта алмайсың. Өйткені, режиссердің көзқарасы басқа. Бірнеше рет сценарийлерім ойлағанымдай емес, мүлдем басқа кино болып шыққанда ішімнен өкініп жүрдім. Жалпы, режиссер ретінде біреудің жазған сценарийін түсіре алмаймын. Тек қана өзімдікін түсіремін. Егер бір жерден қате кетсе, тек өзіңнен көресің. Ең бастысы – жауапкершілік. Өзіңе, өз ісіңе деген жауапкершілік. Ешқандай тапсырыспен жұмыс істемеу керек. Жұмысты қолға алдың ба, оны жоғары кәсіби дәрежеде істеу керек. Өз шығармашылығыма баға бере алмаймын. Бірақ, кәсіби дайындықпен келгенім анық.

    3. Жауапкершілік дегеннен туады, бір киноға шамамен екі жылдай уақыт кетеді. Бұл аз уақыт емес. Ал менің досым Тимур Бекмамбетов жылына төрт кино түсіреді. Тимурды жақсы көремін. Мәскеуде жүргенде жақын араласатынбыз. Өте дарынды, мықты жігіт. Бірақ, оның кинолары жеңілтек. Көбінесе компьютерге сүйене отырып жасалады. Бұл адамның интеллектісіне байланысты нәрсе емес. Мұнда техникалық, технологиялық интеллект басымдыққа ие болып тұр.

    4. Қазір кино түсіру еріккеннің ермегіне айналып кетті. Жақсы кино көргенде адам қуануы керек. Ал қазіргі біздің киноларды көргенде қуана алмайсың. Өйткені, деңгей түсіп кетті. Еліктеу көп. Өз ойымыз жоқ. Жұртты күлдіргіміз келеді. Күлкінің өзі де түкке тұрмайтын болып шығады. Ойсыз. Күлкінің өзінің ар жағында ой болуы керек. Ал қазіргі кинолардағы күлкі – «аха-ха, иха-ха». Бұл дүниелер, яғни соңғы жылдары кино деп түсіріліп, кино ретінде көрсетіліп жүрген дүниелер – кино емес. Баян Есентаева, Нұртас Адамбайлардың түсіріп жүргендері кино деуге келмейді. Мейлі ғой, түсіре берсін. Бірақ, басын ашып алу керек, олардікі ешқандай да кино емес. Басқа нәрсе. Жанрын өзгерту керек шығар, бәлкім. Бұлардың ең басты ойы – ақша жинау. Ал нағыз өнер адамы ақша үшін жазбайды. Мұхтар Әуезов Абайды ақша үшін жазған жоқ. Шәкен Айманов, Сұлтан Қожықовтар ақшаның құнын білетін, бірақ ақша үшін жазбайтын. Ал қазіргілер о бастан-ақ ақшаны бірінші орынға қояды. Қазіргі кинолардың кино дегеннен гөрі бизнес жобаға келетіні сондықтан болса керек. Киноның аты да өзгерді қазір. Кино түсіруге бел будың ба, бүкіл жан-дүниеңмен соған берілесің, үлкен дайындықпен кірісесің. Басында қорқасың. Ылғи сол. Ал кино біткеннен кейін ауырасың. Өзім әр кинодан кейін 3-4 айдай ауырамын.

    13.4-бөлімде автор кімге кино туралы ойын өзгерту керек деп кеңес береді?

    A)Американдық Стивке

    B)Тимур Бекмамбетовке

    C)Ақтан Арым Құбатқа

    D)Анар Қашағановаға

    E)Нұртас Адамбаевқа

    14.Сұхбат қандай мақсатпен алынды?

    A)Баян Есентаева мен Нұртас Адамбайға сын айтқызу үшін

    B)Ермек Тұрсыновты таныстыру үшін

    C)Отандық фильмдерге талдау жасау үшін

    D)Ермек Тұрсыновтың фильдерін жарнамалау үшін

    E)Ермек Тұрсыновтың кино туралы ойын білу үшін

    15.Қай жауап 1-бөліміннің мазмұнына сәйкес келіп тұр.

    1.  Ермектің режиссер болуына сценарийді өзі жазуы септік болды.

    2.  Ермектің режиссер болуына кездейсоқ жағдай себепкер болды.

    3.  Ермек Тұрсынов еркінен тыс режиссер атанды.

    A)Біріншісі

    B)Үшеуі де бұрыс

    C)Үшіншісі

    D)Екіншісі

    E)Үшеуі де дұрыс

    16.Берілген мақал-мәтелдердің қайсысы Ермек Тұрсыновтың айтқан сын сөзіне сәйкес келеді?

    A)Көз – қорқақ, қол – батыр.

    B)Қорыққан мен қуанған бірдей.

    C)Ер сыншысы – елі.

    D)Жылтырдың бәрі күміс емес.

    E)Михнат болмай, рахат болмас.

    17.Ермек Тұрсыновтың адами қасиеттері туралы қандай ой түюге болады?

    A)Ол – жауапкершілігі жоғары және өз ісіне адал адам.

    B)Ол – Америкада тәжірибе жинақтаған режиссер.

    C)Ол – өз сценарийлеріне кино түсіріп жүрген танымал режиссер.

    D)Ол – білімі мен тәжірибесін ұштастыра білген адам.

    E)Ол –отандық киноиндустрия саласын дамытуға күш салған адам.

    18.Отандық кино жағдайы туралы қай бөлімде ой қозғайды:

    A)Екінші

    B)Бірінші

    C)Үшінші

    D)Барлығы

    E)Төртінші

    19.3-бөлімде Ермек Тұрсынов Тимур Бекмамбетовке қатысты не айтады?

    A)сын

    B)алаңдау

    C)ой-пікір

    D)күмән

    E)мақтау

    20.Ермек Тұрсыновтың айтуынша, неге кинодраматургтың дайын фильмге көңілі толмайды?

    A)Кинода режиссердің көзқарасы басым болғандықтан

    B)Режиссер жұмысын өте жоғары бағалағандықтан

    C)Драматургтің жауапкершілігі басым болғандықтан

    D)Бар атақ режиссерге тиеселі болғандықтан

    E)Актерлердің ойыны ұнамағандақтан

    27-НҰСҚА

    Айнабұлақ! Мыңбұлақ! Өміргетұңғышкелгенімдедүниедетеңдесіжоқнәрлісуыменменішомылдырған, меніжуындырғанбұлақ. Мен алғашсуынішкен, меніәлдилепсүйген, мағансенген, туғанжерімМыңбұлақ... Біз де сүйек, еттенжаралғанжанбыз. Біздіңжанымыздытебірентесоққанжүрекболаттанқұралғанемес, бірақбіздіңжүрек – оттыжүрек. Оныңотыболаттыерітіп, жаңқадайжандыратын от. Біздіңжүрегіміздеқауіп-қатердікөтеріп, өлімдіжеңетінбіржарық – анасүтінақтап, туғанелді, Отанымыздысүюсезімі. Бізде ер атасы – махаббат, өміртасы – халық, ел намысы – ер қолында. Бізнамыстыелдіңұлымыз. Жеңілмескүшімізсонда.

    1.Мәтінде «жаңқадай жандыратын от» дегені не?

    A)Жүрек

    B)Мыңбұлақ

    C)Намыс

    D)Махаббат

    E)Айнабұлақ

    2.Берілген мақалдардың қайсысы мәтіннің түйінін ашып тұр?

    A)Атадан ұл туса  игі, ата жолын қуса игі

    B)Ерлік пен еңбек – егіз

    C)Талапты ерге нұр жауар

    D)Ерлік тәрбиеден туады

    E)Туған елдей ел болмас, туған жердей жер болмас

    1. Сізге, ардақты және құрметті, жақсы көретін аяулы ініміз Халиулла мырзаға, бізден, ағаңыз Ибраһимнен және барлық ата-аналарыңыздан, аға-іні, жеңгелеріңізден көп-көп дұғай сәлемдер жолдадық.

    2. Құдайға шүкір, осы күнде өзің көрген жандар тегіс аманбыз.

    Сізбен бірге бізге хат жазған Қамаридден моллаға көптен-көп сәлем дегейсіз.

    Сізге хат жазуға уақытын бөлген және басқа да әрбір жақсылықтары алла тағаладан қайтсын, Аягөзге келген уақытта почта жүргелі тұр екен, сіздің хаттарыңызды көрген соң, көңіліміз жай тапты және сізге жол қаржыға отыз теңге жібердім.

    3. Жаңа Семейге мағлұм еткен уақытыңызда құдайтағала қаласа ат тағайындармыз. Тәтеңіз 1 білімнің қайнар бұлағын үйренгенің турасында бекқуанып жатыр. Әрқашан құдайтағалаға сиынып талап қыла көрсін дейді.

    Хатыңыз тиісімен ешбір тоқтамайынша Аягөзге келіп осы хатты жаздық. Әрдайым деніңіз сау болып, абыройлы болыңыз. Ғұмырыңызды тілеп хат жазушы ағаңыз Ибраһим Құнанбайұлы деп білесіз. Тағы да көп-көп сәлем.

     

    3.Берілген мәтін қай стильде жазылған?

    A)Ауызекі сөйлеу стиль

    B)Ресми ісқағаз стилі

    C)Ғылыми стиль

    D)Публицистикалық стиль

    E)Көркем әдебиет стилі

    4.Хаттың 1-бөлімі арқылы жазған адам туралы не айтуға болады?

    A)Ардақты адам 

    B)Бауырмал адам 

    C)Талапшыл адам 

    D)Құрметті адам 

    E)Танымал адам

    5.Неге хатта Қамаридден моллаға алғыс айтылды?

    A)Себебі Халиулла молламен бірге тұрады.

    B)Себебі Қамариден молла хат тасиды.

    C)Себебі молла Халиуллаға хат жазуға көмектеседі.

    D)Себебі Қамариден молладан ат мінеді.

    E)Себебі хат Қамариден моллаға арналған.

    6.Халиулланың ісі туралы қандай бөлімде айтылған?

    A)Екінші

    B)Бірінші

    C)Үшінші

    D)Екінші және үшінші

    E)Барлығында

    І. Еліміздің әр қаласында театр бар. Бір Алматының өзінде 10 мемлекеттік және он шақты жекеменшік театр бар екен. Ал осы мәдениет ошақтарына оқушыларымыз барып жүр ме? Қазір театрға көрерменді көбіне әкімшілік жолмен жинайтыны жасырын емес. Ал егер балаларға арналған қойылымдарға көрерменді арнайы жинап әкелмесе ше? Қанша адам келер екен?

    Театрдағы көрермен мәселесі төңірегінде Астана қалалық «Жастар» театрының әдеби қызметкері Назерке Жұмабайды әңгімеге тартқан едік.

    − Қазір театрға балалар өз еріктерімен келеді дей алмаймын. Әрдайым ұйымдастырумен жинаймыз. Әсіресе, қуыршақ театрларына қазақ балаларының қызыққанын көрмеппін.

    ІІ. Баланың таным-түйсігін кеңейтуде қуыршақ театрларының алар орны үлкен. Бізде де, өзге елдерде де балабақша жасынан бастап, бүлдіршіндерге қуыршақтармен көрініс қою бағдарламаға енгізіледі. Аты солай аталып тұрған соң, бұл театрларда тек қуыршақтармен жұмыс жасайды деп ойлайтындар бар. Олай емес.  Бұл өнер ошақтары балалардың санасына отбасына деген сүйіспеншілікті, еліне, жеріне патриоттық сезімді қалыптастыратын қойылымдарды да сахналайды. Бірақ осы қуыршақтар әлеміне қазақ балаларының көптеп ағылып жатқанын байқай алмадық. Мысалы, Алматыдағы Мемлекеттік қуыршақ театрының 200 адамдық орны бар. Қойылымдары екі тілде де қойылады. Орысша қойылымдарында залдың кем дегенде жартысы толып отырады. Ең қызығы, алдыңғы қымбат билеттер бірінші сатылып кетеді. Ал қазақша қойылымдарға ары кетсе 30 адам келеді. Оның өзінде де ата-аналар ең арзан билеттерді алуға тырысады. «Арзан билетті алып, алдыңғы бос орындарға отыра саламыз» деген түсінік қалыптасқан.

    ІІІ. Бүгінде қазақтар шетелге жиі саяхаттайды. Біріккен Араб Әмірліктерінен Алматыға қарай ұшаққа отырарда қасымдағы жеткіншек қазақ баланы сөзге тарттым. «Ал, арабтардың әмірліктерінен не көріп қайттың?» деп сұрадым. Сол кезде 12-13 жас шамасындағы баланың жауабына көңілім толмай қалған еді. Бар айтқаны – ана шетіндегі жағажай, мына шетіндегі жағажай, биік-биік ғимараттар, дүкендер… Өзім танысқан бірнеше мұражайды атап едім, «бармадық» деп басын шайқады. «Сонда бұл халық туралы не біліп қайттың?» деп сұрадым. Тағы да мардымды жауап бере алмады. Сонда бір елге барып тұрып, мәдениеті мен тарихымен танысуға қызықпағандары қалай? Тіпті, тілін түсінбейтін болсаң да, шетелдің театрына бас сұғып қайтсаң, көп жайды аңғарып қайтуға болады. Мәселен, Сеулде фольклорлық «Nanta» атты театр бар. Билетінің бағасы біздің театрлардан он есе қымбат тұрады. Алматыдағы балалар спектакльдерінің билет құны – 400-600 теңге, Астананың Жастар театрында балалар билеті – 300 теңге. Ал «Nanta» билеті шамамен 5000 теңге көлемінде. Соның өзінде, екі барғанымда да үлкен залда бос орын болмады. Атауы «ретсіз дыбыстар» деген мағынаны беретін бұл театрға кәрістер үш жасар баласын да ертіп келеді. Ал бізде актер болуды армандайтын кей бала театр көрмей өседі…

    IY. Шыны сол, қазақтар бала тәрбиесіне мәдени ошақтарға бару мәселесін қоса бермейді. Күнделікті күйбең тірлікпен жүріп, ұл-қыздарын анда-санда болса да, театрға ертіп баруды ойластырмайды. Қажет көрмейтіндері де бар.

    7.Екінші азатжолдың үшінші азатжолға қатысы қандай?

    A)Зерттейді

    B)Дәлелдейді

    C)Суреттейді

    D)Нақтылайды

    E)Сипаттайды

    8.Мәтіннің негізгі ойы қай сөйлеммен сәйкес келеді? 

    A)Қуыршақ театрының қойылымдары сапасыз.

    B)Бала тәрбиесіне мәдени ошақтарға бару мәселесін қою керек.

    C)Елімізде театр санын арттыру керек

    D)Театр билетінің құнын өсіру керек 

    E)Шетелде демалудың өзі – бір бақыт

    9.Автордың мақаласына түрткі болған жағдай 

    A)Ата-аналардың қамқорлығын көрсету

    B)Театр қызметкерін таныту

    C)Театрдың ішкі тіршілігімен танысу

    D)Өнер ордасына балалардың сирек баруы

    E)Өнер ошақтарының санының аздығы туралы

    10. «Ал бізде актер болуды армандайтын кей бала театр көрмей өседі…» Автордың айтпақ ойы қандай?

    A)Өнер ошағына үлкейген кезде бару керек. 

    B)Кішкентай балаға театр қызық емес. 

    C)Кез келген арманға қол жеткізуге болады.

    D)Актер болу үшін театрға бару міндет емес.

    E)Баланы жасынан мәдениетке үйрету керек.

    11.«Арзан билетті алып, алдыңғы бос орындарға отыра саламыз» деген түсініктің орын алуына не себеп?

    Ата-аналардың...

    A)Немқұрайлық танытуынан

    B)Қаражатының жоқтығынан

    C)Мәдени орынды сыйламауынан

    D)Бағасы бір деп ойлауынан

    E)Өресінің таяздығынан

    12.Үшінші азатжолда автордың қандай  көңіл күйі берілген

    A)Күмәнданады

    B)Немқұрайлық

    C)Дегбірсізденеді

    D)Алаңдаушылық

    E)Таңқалушылық

    Қазақтың кино сүйер қауымына танымал кинодраматург, режиссер Ермек Тұрсыновтың телеарнаға берген сұхбаты ұсынылады

    Бұдан кейін кино түсірем бе, білмеймін...

    Кино әлеміндегі алғашқы қадамдарыңыз қандай болды?

    1.–1992-93 жылдары Америкада жүргенімде режиссер ретінде алғашқы дебютім болды. АҚШ-тың Юта штатында Солт-Лейк-Сити деген қала бар. Сол жердегі кино мамандарына бірнеше сценарий жазып бергенмін. Бір күні кино түсіру алаңына келсем, режиссер жоқ екен. Стив деген продюсер бар еді, материалды өзімнен артық ешкім білмейтінін алға тартып, фильмді қолға алуымды сұрады. Қысқасы, кино алаңына итергендей етіп шығарды. Бұл кездейсоқ жағдай. Мен режиссер емеспін, негізгі мамандығым – кинодраматург. Сөйтіп басталып кетті. Бірнеше бейнеролик түсірдім. Олардың тапсырысымен әлеуметтік жарнама түріндегі екі фильм түсірдім. Алматыға қайтып келгеннен кейін де сценарий жазуды тоқтатқан жоқпын. «Мұстафа Шоқайды» жаздым. «Қазақфильмнің» президентінің орнына Анар Қашағанова келгенде Ақтан Арым Құбат деген қырғыз режиссеріне берген «Келін» сценарийі бойынша түсіруді «Материалды өзіңнен артық ешкім білмейді, әрі бастағаннан кейін аяғына жеткізу керек» дегенді айтып, кино түсіру алаңына итергендей етіп шығарды. Кейбіреулер режиссерлік үшін күресіп жүрсе, мен мәжбүрліктен қолға алдым. Сөйтіп аяқ астынан режиссер болып шыға келдім.

    Режиссер ретінде өзіңізді қалай бағалайсыз? Сіздің бойыңызда режиссерлік қасиет басым ба, әлде кинодраматург ретінде мықтысыз ба?

    2. – Драматург бола жүріп, көптеген сценарий жаздым. Режиссерге бересің. Кейін кино шыққанда қарасаң, көңілің толмайды. «Әттеген-ай!» дейтін тұстары көп болады. Сценарийді жазғанда бір киноны көз алдыңа елестетіп отырасың. Кино шыққанда қарасаң, сенің алдындағы суретіңмен сабақтаспайды, мүлдем басқа жаққа кетіп қалады. Ештеңе айта алмайсың. Өйткені, режиссердің көзқарасы басқа. Бірнеше рет сценарийлерім ойлағанымдай емес, мүлдем басқа кино болып шыққанда ішімнен өкініп жүрдім. Жалпы, режиссер ретінде біреудің жазған сценарийін түсіре алмаймын. Тек қана өзімдікін түсіремін. Егер бір жерден қате кетсе, тек өзіңнен көресің. Ең бастысы – жауапкершілік. Өзіңе, өз ісіңе деген жауапкершілік. Ешқандай тапсырыспен жұмыс істемеу керек. Жұмысты қолға алдың ба, оны жоғары кәсіби дәрежеде істеу керек. Өз шығармашылығыма баға бере алмаймын. Бірақ, кәсіби дайындықпен келгенім анық.

    3. Жауапкершілік дегеннен туады, бір киноға шамамен екі жылдай уақыт кетеді. Бұл аз уақыт емес. Ал менің досым Тимур Бекмамбетов жылына төрт кино түсіреді. Тимурды жақсы көремін. Мәскеуде жүргенде жақын араласатынбыз. Өте дарынды, мықты жігіт. Бірақ, оның кинолары жеңілтек. Көбінесе компьютерге сүйене отырып жасалады. Бұл адамның интеллектісіне байланысты нәрсе емес. Мұнда техникалық, технологиялық интеллект басымдыққа ие болып тұр.

    4. Қазір кино түсіру еріккеннің ермегіне айналып кетті. Жақсы кино көргенде адам қуануы керек. Ал қазіргі біздің киноларды көргенде қуана алмайсың. Өйткені, деңгей түсіп кетті. Еліктеу көп. Өз ойымыз жоқ. Жұртты күлдіргіміз келеді. Күлкінің өзі де түкке тұрмайтын болып шығады. Ойсыз. Күлкінің өзінің ар жағында ой болуы керек. Ал қазіргі кинолардағы күлкі – «аха-ха, иха-ха». Бұл дүниелер, яғни соңғы жылдары кино деп түсіріліп, кино ретінде көрсетіліп жүрген дүниелер – кино емес. Баян Есентаева, Нұртас Адамбайлардың түсіріп жүргендері кино деуге келмейді. Мейлі ғой, түсіре берсін. Бірақ, басын ашып алу керек, олардікі ешқандай да кино емес. Басқа нәрсе. Жанрын өзгерту керек шығар, бәлкім. Бұлардың ең басты ойы – ақша жинау. Ал нағыз өнер адамы ақша үшін жазбайды. Мұхтар Әуезов Абайды ақша үшін жазған жоқ. Шәкен Айманов, Сұлтан Қожықовтар ақшаның құнын білетін, бірақ ақша үшін жазбайтын. Ал қазіргілер о бастан-ақ ақшаны бірінші орынға қояды. Қазіргі кинолардың кино дегеннен гөрі бизнес жобаға келетіні сондықтан болса керек. Киноның аты да өзгерді қазір. Кино түсіруге бел будың ба, бүкіл жан-дүниеңмен соған берілесің, үлкен дайындықпен кірісесің. Басында қорқасың. Ылғи сол. Ал кино біткеннен кейін ауырасың. Өзім әр кинодан кейін 3-4 айдай ауырамын.

     

    13.Отандық кино жағдайы туралы қай бөлімде ой қозғайды:

    A)Барлығы

    B)Төртінші

    C)Бірінші

    D)Екінші

    E)Үшінші

    14.Сұхбат қандай мақсатпен алынды?

    A)Ермек Тұрсыновтың фильдерін жарнамалау үшін

    B)Баян Есентаева мен Нұртас Адамбайға сын айтқызу үшін

    C)Ермек Тұрсыновтың кино туралы ойын білу үшін

    D)Отандық фильмдерге талдау жасау үшін

    E)Ермек Тұрсыновты таныстыру үшін

    15.Ермек Тұрсыновтың адами қасиеттері туралы қандай ой түюге болады?

    A)Ол – Америкада тәжірибе жинақтаған режиссер.

    B)Ол – өз сценарийлеріне кино түсіріп жүрген танымал режиссер.

    C)Ол – білімі мен тәжірибесін ұштастыра білген адам.

    D)Ол – жауапкершілігі жоғары және өз ісіне адал адам.

    E)Ол –отандық киноиндустрия саласын дамытуға күш салған адам.

    16.Ермек Тұрсыновтың айтуынша, неге кинодраматургтың дайын фильмге көңілі толмайды?

    A)Бар атақ режиссерге тиеселі болғандықтан

    B)Кинода режиссердің көзқарасы басым болғандықтан

    C)Драматургтің жауапкершілігі басым болғандықтан

    D)Режиссер жұмысын өте жоғары бағалағандықтан

    E)Актерлердің ойыны ұнамағандақтан

    17.Қай жауап 1-бөліміннің мазмұнына сәйкес келіп тұр.

    1.  Ермектің режиссер болуына сценарийді өзі жазуы септік болды.

    2.  Ермектің режиссер болуына кездейсоқ жағдай себепкер болды.

    3.  Ермек Тұрсынов еркінен тыс режиссер атанды.

    A)Үшеуі де дұрыс

    B)Біріншісі

    C)Екіншісі

    D)Үшіншісі

    E)Үшеуі де бұрыс

    18.3-бөлімде Ермек Тұрсынов Тимур Бекмамбетовке қатысты не айтады?

    A)алаңдау

    B)күмән

    C)мақтау

    D)сын

    E)ой-пікір

    19.Берілген мақал-мәтелдердің қайсысы Ермек Тұрсыновтың айтқан сын сөзіне сәйкес келеді?

    A)Михнат болмай, рахат болмас.

    B)Қорыққан мен қуанған бірдей.

    C)Ер сыншысы – елі.

    D)Көз – қорқақ, қол – батыр.

    E)Жылтырдың бәрі күміс емес.

    20.4-бөлімде автор кімге кино туралы ойын өзгерту керек деп кеңес береді?

    A)Ақтан Арым Құбатқа

    B)Тимур Бекмамбетовке

    C)Нұртас Адамбаевқа

    D)Американдық Стивке

    E)Анар Қашағановаға
    1   ...   12   13   14   15   16   17   18   19   ...   59


    написать администратору сайта