Главная страница

Пні Информатика Сыныбы 10 Мерзімі


Скачать 430.81 Kb.
НазваниеПні Информатика Сыныбы 10 Мерзімі
Дата19.09.2021
Размер430.81 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файла1547569600.docx
ТипДокументы
#234245
страница6 из 9
1   2   3   4   5   6   7   8   9

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №23


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: Анимация

Мақсаты: Оқушыларға графикалық нысандар арқылы фигураларды кірістіру тәсілдері жайлы түсінік беріп, нысанға қалай нүкте, сызық, шеңбер салу тәсілдерінүйретіп, меңгерту.

Түйінді идея: Line (Түзу) және Shape (Фигура) графикалық нысандар

Күтілетін нәтиже: Оқушылар графикалық нысандар арқылы фигураларды кірістіру тәсілдері жайлы біледі, нысанға қалай нүкте, сызық, шеңбер салу тәсілдерін үйреніп, меңгереді.

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылаусұрақтары

  1. Lineүзу) нысаны не үшіп қолданылады?

  2. Shape(Фигура) нысаны арқылы не салуға болады?

  3. Туды салу процедурасында Rectangleдеген нені білдіреді?

  4. Мұнда қандай процедуралар қолданылған?

  5. FillStyleқасиетпіндегі Solidдеген нені білдіреді?

  6. Күннің суретін салу үшін қандай фигуралар қажет?

  7. Күннің түсін сарыға бояу үшін пайдаланылатын қасиеттерді атаңдар.

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, "Жигсо" әдісі


Анимация – суреттердің қозғалысы немесе өзгеруі.

Visual Basic тілі арқылы пішінге кез келген графикалық редакторда салынған суреттерді, дайын суреттерді немесе басқа да кез келген графикалың файлдарды енгізуге болады. Ол үшін пішінге Image немесе Picture Box элементтерін орнатып, керекті файлдардың адресіне сілтеме көрсету керек. Егер пішінге Image батырмасын орналастырып қасиеттер терезесінен Picture батырмасын шертсек, файдар жинағының адрестік диалогтік терезесі пайда болады. Осы жерден файл адресін таңдап алып, Ашу (Открыть) батырмасын шертсек, автоматты түрде файл элементке орналасады, бірақ өлшемдері үлкен болуы мүмкін. Сондықтан биіктігі (Height) мен енін (Width) қасиеттер терезесі арқылы немесе кодтау арқылы өзгертеміз. Пішінге файл кірістіргенде пішіннің екі жағынан айналдыру жолағы пайда болады.

Line(Түзу) нысаны пішінде түзу сызықтар салу үшін қолданылады. Түзудің сыртқы түрін BorderWidth (қалыңдығы), Border Style (сызық типі), BorderColor (түсі), Visible (көрінуі) қасиеттерімен сипатталады.

Shape(Фигура) нысаныгеометриялық фигуралар салуда қолданылады. Shape нысанының негізгі қасиеттері: Backstyle, ол екі мәнді береді, 0 – Transparent (мөлдір) және 1 – Oraque (мөлдір емес), BorderColor (контурдың түсі), BackColor (фигураның түсі), FillColor (құю түсі), FillStyle (бояу типі), Visible (көрінуі).

1-мысал.Көк түсті туды бейнелейтін графикалық сурет салыңдар.

Орындалу тәртібі:

  • Line (Түзу) нысанын белгілеп алып, пішінге верти­каль бойы созамыз.

  • BorderColor қасиетіне ақ, BorderWidth қасиетіне 2 мәнін береміз.

  • Shape (Фигура) нысанын белгілеп алып, төртбұрыш сызамыз.

  • Shape қасиетіне – Rectangle, FillStyle қасиетіне – Solid, FillColor қасиетіне ақ, BorderColor қасиетіне ақ түстерін береміз.

Ақ түске боялған төртбұрыш салынады.

Оқушылар жанұя тобына, үй тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды және

дәптерлеріне жазып отырады

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылаусұрақтары

- Анимация деген не?

- Анимацияның тәсілдерін ата?

-Timer қандай қызмет атқарады?

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Анимация

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.


Қысқа мерзімді сабақ жоспары №24


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:




Тақырыбы: Мультимедиа

Мақсаты: Оқушыларға мультимедия ұғымы жайлы түсінік беріп, нысанға қалай нүкте, сызық, шеңбер салу тәсілдерін үйретіп, меңгерту.

Түйінді идея: Мультимедиа

Күтілетін нәтиже: Оқушылар мультимедиа ұғымы жайлы біледі, интерфейсті қолдану тәсілдерін үйреніп, меңгереді.

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылаусұрақтары

- Анимация деген не?

- Анимацияның тәсілдерін ата?

-Timer қандай қызмет атқарады?.

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, "Жигсо" әдісі


Мультимедиа дегеніміз – компьютерде аудио және виздео ақпараттармен жұмыс істеу технологиясы.

Visual Basic тілі арқылы пішінге кез келген графикалық редакторда салынған суреттерді, дайын суреттерді немесе басқа да кез келген графикалың файлдарды енгізуге болады. Ол үшін пішінге Image немесе Picture Box элементтерін орнатып, керекті файлдардың адресіне сілтеме көрсету керек. Егер пішінге Image батырмасын орналастырып қасиеттер терезесінен Picture батырмасын шертсек, файдар жинағының адрестік диалогтік терезесі пайда болады. Осы жерден файл адресін таңдап алып, Ашу (Открыть) батырмасын шертсек, автоматты түрде файл элементке орналасады, бірақ өлшемдері үлкен болуы мүмкін. Сондықтан биіктігі (Height) мен енін (Width) қасиеттер терезесі арқылы немесе кодтау арқылы өзгертеміз. Пішінге файл кірістіргенде пішіннің екі жағынан айналдыру жолағы пайда болады.


Оқушылар жанұя тобына, үй тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды және

дәптерлеріне жазып отырады

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылаусұрақтары

- Мультимедиа деген не?

- Мультимедиа лық форматтарды атаңдар

- Мультимедиа құруда батырмаларды қайдан аламыз?

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Мультимедиа

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.


Қысқа мерзімді сабақ жоспары №25


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: Тоқсандық қорытынды бақылау жұмысы

Мақсаты: Оқушылардың ІІІ тоқсан бойына алған білімдерін жинақтау, тексеру, қорытындылау.

Түйінді идея: Тармақталу программасы, жиым, файл, графикалық әдістер мен процедуралар, анимация, мультимедиа

Күтілетін нәтиже: Оқушылар ІІІ тоқсан бойына алған білімдерін жинақтайды, қорытындылайды.

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылаусұрақтары

- Анимация деген не?

- Анимацияның тәсілдерін ата?

-Timer қандай қызмет атқарады?.

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

Жеке жұмыс


Бақылау жұмысы

  • Тармақталу прорграммасы, циклді программа

  • Жиым дегеніміз не? Динамикалық жиым дегеніміз не?

  • Файл

  • Графикалық әдістер

  • Анимация

Мультимедиа

Сұрақтарға жауап жазып отырады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Өткен тақырыптарды қайталау

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №26


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық-шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту

Мақсаты: 3D модельдеу және анимация. Виртуал, виртуалды өмір ұғымдарына түсінік беру.

Түйінді идея: 3D модельдеу және анимация.

Күтілетін нәтиже: 3D модельдеу және анимация. Виртуал, виртуалды өмір ұғымдары туралы түсінік қалыптастыру

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылау сұрақтары:

  • Тармақталу прорграммасы, циклді программа

  • Жиым дегеніміз не? Динамикалық жиым дегеніміз не?

  • Файл

  • Графикалық әдістер

  • Анимация

Мультимедиа

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, "Жигсо" әдісі


Бейнежазба көрсету
Оқушыларға тақырыпты бөліп беру

Оқушылар жанұя тобына, үй тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды және

дәптерлеріне жазып отырады

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылау сұрақтары

- Виртуалдық деген не?

- Модельдеудің мақсаты қандай?

-Үшөлшемді графикада қандай компьютерлік модельдеу түрлері бар?.

Сұрақтарға жауап беру

Компьютерде тапсырмалар орындау

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық-шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
1   2   3   4   5   6   7   8   9


написать администратору сайта