Главная страница

Пні Информатика Сыныбы 10 Мерзімі


Скачать 430.81 Kb.
НазваниеПні Информатика Сыныбы 10 Мерзімі
Дата19.09.2021
Размер430.81 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файла1547569600.docx
ТипДокументы
#234245
страница8 из 9
1   2   3   4   5   6   7   8   9

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №31


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: Программада нысандарды тегістеу

Мақсаты: Оқушыларға программада нысандарды тегістеу жайлы түсінік беріп, тәсілін меңгерту.

Түйінді идея: Программада нысандарды тегістеу

Күтілетін нәтиже: Оқушылар программада нысандарды тегістеу жайлы түсінік қалыптасады, тәсілін меңгереді

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылау сұрақтары

  1. Модификатор деген не? Оның көмегімен қандай іс-әрекет, жасауға болады?

  2. Модификатордыңқандай түрлері бар? Олардың әрқайсысын сипаттаңдар.

  3. Mirrorқұралы қандай қызмет атқарады?

  4. FFDдегеніміз не?

  5. Қиып алу модификаторының қызметі туралы не білесіңдер?

Программада модификаторларды қалай іске қосамыз

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс

Тәжірибелік тапсырмалар

Тақырыпта көрсетілген мысалдарды компьютерде 3D Blender немесе 3D Max программасында орындап шығыңдар. 110-суреттегідей гантель моделін төмендегі әрекеттерді, орындай отырып Blender-de жасаңдар.

Орындалатын әрекеттер реті:

  1. Жұмысты алдыңғы жақ көрінісіне ауысу арқылы істейміз (NumLock).

  2. Сахнаға цилиндрді орналастырамыз. Барлық осьтері бойынша өлшемін кішірейтеміз. Сосын Zoci бойынша кішкене созамыз.

  3. Сахнаға шар орналастырамыз. Оны да барлық осьтері бойынша кішірейтеміз. Цилиндрдің жоғарғы бетін сәл ғана жабатындай етіп орналастырамыз.

  4. Енді цилиндр мен шарды біріктіреміз. (Ctrl+J).

  5. AddModifier=>Mirrorмодификаторын таңдаймыз.

  6. Модификатордыңбаптауынан айналы бейненің Zoci бойынша көрінуін орнатамыз.

  7. Пайда болған нысанның орта нүктесі цилиндрдан көрінеді. 3D меңзерін осы нүктенің сәл астыңғы жағына ауыстырамыз дa, CenterCursorбатырмасына басамыз.

  8. Әрі қарай нысанды өз қалауымызға қарай айналдырып көруге болады.

Оқушылар тапсырманы компьютерде орындайды

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылау сұрақтары

- Нысанды Blender программасында тегістеу қалай жүзеге асырылады?

- Нысанды тегістеу не үшін керек?

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Программада нысандарды тегістеу

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №32


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: Материалды қосу. Материалдың қасиеті.

Мақсаты: Оқушыларға модификатор ұғымы жайлы түсінік беріп, модификаторлардың түрлерімен, қызметімен таныстыру.

Түйінді идея: Модификаторлар. Mirror – айналық бейнелеу

Күтілетін нәтиже: Оқушылар модификатор ұғымы, оның түрлерң мен қызметі жайлы біледі

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылау сұрақтары

- Нысанды Blender программасында тегістеу қалай жүзеге асырылады?

- Нысанды тегістеу не үшін керек?

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, "Жигсо" әдісі


Материалды қосу үшін Material buttons және Shading батырмасын қолданамыз.

Нысанның түсін екі түрлі әдіспен қоюға болады: біріншісі Col батырмасын шертіп, сол жерден RGB қозғалтқышын жылжыту арқылы керекті түсті аламыз. Ал екіншісі Col батырмасының сол жағында орналасқан түстер палитрасын басып, сол жерден керекті түсті таңдаймыз.

Оқушылар жанұя тобына, үй тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды және

дәптерлеріне жазып отырады

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылау сұрақтары

- Нысанға түс беру әдістері туралы не білесіңдер?

- Графика программасында материал деген не?

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Материалды қосу. Материалдың қасиеті.

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №33


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: Blender -дегі текстура. Blender -дегі материалдар.

Мақсаты: Программада нысанға текстура орнатуды үйрету.

Түйінді идея: Blender -дегі текстура

Күтілетін нәтиже: Программада нысанға текстура орнатуды жолдарын біледі

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылау сұрақтары

- Нысанға түс беру әдістері туралы не білесіңдер?

- Графика программасында материал деген не?

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Жана сабақ

топтық жұмыс, "Жигсо" әдісі


Текстура дегеніміз - материалды құрайтын бағдарлы элементтер. Текстураны мысалы қарапайым тақтада байқауға болады, ондағы көптеген ұсақ талшықтардан суретке ұқсас бейнелер құралады. Сонымен қатар металл және керамикалық материалдарда да текстура болады.

Үшөлшемді графткадағы текстура - нысанның бетіне өң, түс, түр немесе бедердің алдамшы көрынысын беру үшін қолданылатын растрлық сурет.

Нысандарға текстураны жай ғана қолдана салу жеткіліксіз болады. Дұрыс нәтиже алу үшін оның бастауын өзгерту қажет.

Оқушылар жанұя тобына, үй тобына біріге отырып тақырыпты қорғайды және

дәптерлеріне жазып отырады

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Бақылау сұрақтары

- Текстура деген не?

- Текстураны қолдану әрекетінің тізбегі қандай?

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Blender -дегі текстура. Blender -дегі материалдар

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №34


Пәні: Информатика

Сыныбы:10

Мерзімі:

Пән мұғалімі: Г.Ерниязова

Тексерілді

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары




Тақырыбы: ІІ жарты жылдық қорытынды Бақылау жұмысы.

Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін бағалау.

Түйінді идея: бағалау

Күтілетін нәтиже: өздері бағалайды

Ресурстар, көрнекіліктер: Электронды оқулық, оқулық, компьютер




Кезең

Оқытудың формалары, әдістері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ұйымдас-тыру

Жеке жұмыс

(Ауызша)

Бақылау сұрақтары

- Текстура деген не?

- Текстураны қолдану әрекетінің тізбегі қандай?

Оқушылар өздерінің жауаптарын, дұрыс жауаппен салыстырады

Үй жұмысын тексеру

"Сағат дос" әдісі

Оқушылардың өткен тақырып бойынша топқа бөлінуін қадағалайды және өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтайды

Мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді

Қорытынды кезең

Жеке жұмыс

Тест жұмысын орындау

Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау




Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау, өзара бағалау

Бағалау критерийлерін өздері құрастырады, өздері баға береді

Үйге тапсырма




Үй тапсырмасын тақтаға жазу.

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Тест жұмысы 10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)


  1. Алгоритм —

A) базалық немесе жүйелік, қызметтік, қолданбалы түрінде орындау

B) программа пакеттері

C) орындалатын іс-әрекеттің немесе есептің нәтижеге жету жолын реттелген тізбектер түрінде орындау

D) ЭЕМ-ге қажетті программалар

E) барлық жауап дұрыс

  1. Программалау тілі –

A) алгоритмдерді және алгоритмдік тілде жазылған амалдар тізбегін орындау үшін қолданатын, компью­терге түсінікті арнайы тіл

B) белгілі бір типтегі есептеуіш машиналар кластарына арналған, оның аппараттыққұралдарының жан-жақты қызметін, сонымен қатар қолданушының есептеу ресурстарына мұқтаж кез келген есептерін шығаруды жүзеге асыратын программалар жиынтығы

C) әрбір адамның амалдың жүйемен жүмыс істеуін жеңілдететін программалар тобы

D) нақты құрылғылармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін нақты программа

E) барлық жауап дұрыс
  1. 1   2   3   4   5   6   7   8   9


написать администратору сайта