көк кітап. КӨК КІТАП ӘДЕБИЕТ (3). 1. Бізді заманымыза дейінгі жазу сызулар мен аыз жырлар
Скачать 436.29 Kb.
|
сараптамайсың; *Орысшылсың, солай қарай ден қойып барасың) *** М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында әкесінің Байсал да жалғыз қыстауды тартып алуына Абайдың қарсылықтары: (*Сіздің қасыңызға еріп, қолыңызды қостап, тіпті анау Бөжейді сабауға да барғаны, кәне? • *Ол алушы емес, алынушы болып келмеп пе еді бұл күнге шейін?) М. Әуезовтің "Абай жолы» романында «бес қасқа» деп аталған, бес мықты ұлы бар кейіпкер: (Құлыншақ) • «Абай жолы» романында Құнанбай өзі аға сұлтан болғаннан кейін, Тобықтыға болыстық старшын еткен адам: (Майбасар) • «Абай жолы» романында "табанды, қырыс адам" деп сипатталатын кейіпкер: (Байдалы) • Абайдың қайын атасы, Ділдәнің әкесінің аты: (Алшынбай) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында Абай Ділдәға үйленгенде бас құда болып барған адам: (Ызғұтты) • …Алшынбай Ұлжан отырған үйдің есігін аштырып, тысқа семіз асау құнан тайды көлденең ұстап тұрып, қонақтардан не күтті? (Бата ("Абай жолы") • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында Тәкежанның баласы Мақұлбай қайтыс болғанда Абай жоқтау айтқызған адам: (Әйгерім) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясындағы қазақты өзге ұлттан даралап тұратын үш қасиет: (Бауырмалдық, қонақжайлық, ақжарқындық) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясындағы Құнанбайдың соқырлығын, Алшынбайдың таздығын көп алдында айтқан адам: (Шөже) «Абай жолы» романында: Болыпты бір ақсақ таз және соқыр, Құранды мысық сопы молдаң оқыр. Болғанда ақсақ - дария, соқыр - қарға, Ортасын дарияның қарға шоқыр, - деп жырлаған ақын: (Шөже) • Құнанбай: "Өзіңе келетін сөзді білмейсің!" - деп, Балтаны қуып шығуы қай айтысқа байланысты? ("Балта мен Шөже" айтысы) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясының І кітабында Абай нам ретінде қалыптасқан? (Азамат) • "Абай жолы" эпопеясының "Жұт" деген тарауында Абайдың көрінген қыры: (Халық қамқоры) • "Абай жолында" Абайға: "Бөжекеңді көрген жерде с айтқан адам: (Ұлжан) • "Көк шекпенді біздің мырза пішкен жоқ, құдай пішкен. Кім киерін көрерміз…" - деген сөздің иесі: (Бөжей) • М. Әуезовтің "Абай жолы" шығармасындағы сыр бермес кейіпкер: (Бөжен) • "Абай жолы" романындағы Құнанбай мен Бөжейді татуластыру үшін сіз болатын қазақ салты: (Бала асырап алу) • М. Әуезовтің "Абай жолы" романындағы Абай қол ұшын бере алмай, қыршын кеткен қарындасының аты: (Кәмшат) м. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында Бөжей үйіне берілген Абайдың қарындасының есімі: (Кәмшат) "Мына да қарлар не дейді? Жақсыдан жаман көбейді. Ескінің асыл көзі еді, Ұрлап та көмдің Бөжейді," - деген наразылық айтушы әйел: (Сары апа) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясындағы асы берілген адам: (Бөжей) • М. Әуезовтің "Абай жолы" романында Абайдың беделін биіктеткен ас беру рәсімі кімдікі? (Бөжейдікі) «Екі түн, бір құн ұйықтаған Абай осы қалың ұйқының уағында өзінің қандайлық абыройлы, атақты жақсы жігіт атымен оянғанын білген жоқ еді». Абай болмысына өзгеріс әкелген оқиға: (Бөжей асынан кейін) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында, Бөжейдің асында Абайға көмекші әрі ақылшы болған адамдар: (Ызғұтты, Ербол) • Сүйіндік, Қаратай, Бөжей - М. Әуезовтің қай шығармасының кейіпкерлері? ("Абай жолы") • "Уәй,тәңір-ай, мен Құнанбайды өзге жағынан мін тауып алысып жүрмін бе? Жалғыз-ақ "не қылайыны" жоқ қой, сондықтан кетіп жүргем жоқ па?" - деген кейіпкер: (Қаратай) М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясындағы Құнанбайдың жақсы, мырза, шешен адам екенін мойындайтын кейіпкер: (Қаратай) • "Салиха қыздың дауы" қай романда сипатталған? ("Абай жолы") • Абайдың "Бір сұлу қыз тұрыпты хан қолында" деген өлеңді жазуына түрткі болған оқиға: (Салиха қыздың дауы) **** М. Әуезовтің "Абай жолы" романындағы әйелдер бейнесі: ("Керімбала;*Салиха;*Салтанат) • "Абай жолы" романындағы Құнанбай типтес бейне: (Оразбай) • "Абай жолындағы" шынжыр балақ, шұбар төс үстем тап өкілдерінің бейнесі: (Құнанбай, Оразбай) • Абай: "Қолында құралы бар бірен-саранға ғана тиетін шыңыраудағы судан қойшы-қолаң, жарлы-жақыбайдың бәріне бірдей пайдасы тиетін жайдақ су артық деп білемін, " - деп кімге айтқан?: (Әкесіне) • Абайға: "Көрінгенмен жақын боласың, кісі танымайтын желбегей жүрген кісінің басына ел үйірілмейді," - деген мінді кім айтқан? (Құнанбай) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында Абай мына жолдарды қай ақынға айтқан: "Менің әкемнің де сүйетін өлеңі болар. Жалғыз-ақ сіздің есіңізде қалғаны, әлгі бір "Шұбарым, арғымағым, кер маралым, өз заңынша болкендік жандаралым!" - деген өлеңді жақтырмай сынағаны болмаса. " (Қадырбайға) • «Абай жолы» романында Абай мен жұт апаты туралы әңгімелескен, көпті көрген, зерек ойлы ақын: (Қадырбай) "Мен Құнанбай баласы (Тәкежан) өзіміздей адам баласы екенін таныттым. Ғрсаң, оған таяқ тиетін, жұлқысаң оның да жыртылатын жағасы барын таныттым, - деген сөздердің иесі: (Базаралы) • "Абай жолы" романындағы Дәркембай: (Кедей жатак) *** "Абай жолы" эпопеясындағы "ККуштілер нені айтады? Күшсізге еткен зорлығын айтады. Күшсіз нені айтады? Күштіден көрген қорлығын айтады", айтқан: (*Дәркембай) • Құнанбай Меккеге аттанарда құн сұрай келген адам: (Дәркембай) М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясындағы Дәркембай Меккеге аттанарда Құнанбайға не үшін барған? (Құн сұрауға) • М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында Құнанбайды Дәркембайдың оғынан арашалап алған: (Бөжей) • "Абай жолының" кейіпкерлері: (Дәркембай, Базаралы, Ербол) "Абай жолындағы" халық өкілдерінің бейнесі: (Дәркембай, Базаралы) • М. Әуезовтің "Абай жолы" романындағы ру аралық жанжалдардың асқынып барып ұласқан жері: (Тоқпамбет, Мұсақұлдағы қарулы қақтығыстар) • "Абай жолы" романындағы Абайды әншілік өнеріне тәнті еткен Арқаның саңлақ әншісі: (Біржан сал) • "Абай жолы" романында Абайдың қонағы болған өнерпаз: (Біржан сал) * *** М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясында: «Тобықты ішіне сонау алыс Көкшетаудан келген сирек, сый қонақ…» Сөз болып отырған әнші: (*Біржан сал) *** «Шіркін, айтушы мен болғанда, үнемі ұқтырушым сен болсайшы, Абай!…» - деген: (*Біржан сал) • "Абай жолындағы" өнер адамдарының бейнесі: (Маған, Кәкітай); (және Әбіш, Дәрмен, Мұхаметжан) • *** "Абай жолы" роман-эпопеясындағы Абайдың артынан ерген жастар: ("Мағаш; *Мұхаметжан; *Дәрмен) * *** "Абай жолы" роман-эпопеясындағы Абайдың ақын-шәкірттері: (*Әбіш; *Мағаш; *Кәкітай) • "Абай жолы" романында қамтылған әйелдер бейнесінің жалпы саны: (100- ге тарта) • "Абай жолындағы" әйелдер бейнелерінің қатары: (Зере, Улжан, Салтанат) • "Кең жайқын әлемде түзу жол сызып, маңып барады… Халық үмітін арқалаған сай кеме "Келешек" деген жағаға қарай тартты. " Кімнің қай шығармасынан? (М. Әуезов "Абай жолы" романы) • Абайды "Қазақ әдебиетінің классик атасы" деп бағалаған жазушы: (М. Әуезов) • "Қазақ жазушыларынан, әрине, Абайды сүйемін. Менің бала күнімнен ішкен асым алған нәрімнің барлығы да - Абайдан, " - деп айтқан: (М. Әуезов) • Мұхтар Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясы туралы "Тек қазақ әдебиеті ғана емес, бүкіл кеңес әдебиетінің аса үздік жетістіктерінің бірі, " - деген пікірді айтқан: (Қаныш Сәтбаев) "Абай жолы" эпопеясы - жарты ғасырлық қазақ өмірінің энциклотедиясы," -деп баға берген атақты адам: (Қаныш Сәтбаев) М. Әуезовтің "Абай жолы" эпопеясын оқығандығы әсерінен өзінің калай қазақ болып кеткенін білмей қалған жазушы: (К.седин) Бенжамен Матиптің "Қазақ - неткен гажайый халық" деген пікірі қай шығарманы оқығаннан кейін туындаған? (М. Әуезов "Абай жолы") • Н.Погодиннің пікірі: ("Қазақстан үшін Әуезов - екінші Абай"") • Солақай сыншылар "Абай жолына" көк сүңгі сілтеп, М. Әуезов басына әңгір таяқ ойнатқанда ара түсіп, мақала жазған жазушы: (Ғ.Мүсіренов) "Сүйіндік - жалтақ, Байдалы - табанды, қырып адам, Бөжей - сыр бермес, Каратай жеңген топтың қасында… Майбасар, Жұмағұл, Тәкежан, Қамысбайлар - патша үкіметінің жасаған болыстығының маңында болатын мансапқорлар… Зере - ел анасы, *ұлжан - соның жалғасы, Сары апаң - үстем рудың әрқашан өзімдікі дұрыс деп, қисыны келсе-ақ қарсы дау соғатын кеуделісі…" (F.Мүсірепов) "Абай" эпопеясы - творчествоның тылсым сырына өмір мен өлеңнің өзара башанысына терең бойлаған туынды, ақын мен поэзия жайлы әлем әдебиетіндегі ең шоқтығы биік үздік шығарма, " - деген пікірдің иесі: (М.Луконин) • "М. Әуезовтің "Абай жолын" оқыған адам өмірдің өнерге айналған академиясынан өткендей болады". Кімнің пікірі? (3. Қабдолов) • Қазақ әдебиетінде драмалық шығармалардың классикалық үлгілерін тудырған жазушы: (М. Әуезов) **** М. Әуезовтің замана шындығын көрсететін драмалары: (*"Тастүлек", "Алма бағында"; ***Түнгі сарын", "Шекарада"; * "Тартыс") *** М. Әуезовтің пьесалары: (*«Айман-Шолпан»; *«Абай»; *«Түнгі сарын») *** М. Әуезовтің пьесалары: (*«Тартыс»; *«Абай»; *«Түнгі сарын») , *** М. Әуезовтің драмалық шығармалары: (*" Абай"; *"Қарагөз": #"Түнгі сарын") • Қазақ мәдениетінде театр өнері тұңғыш пайда болған өңір: (Ералы жазығындағы Ойкұдық жайлауы) • Абайдың жары Әйгерімнің сегіз қанат киіз үйінде М. Әуезовтің режиссер ретінде алғаш қойған пьесасы: ("Еңлік-Кебек") *** М. Әуезовтің тұңғыш күрделі шығармасы: (***Еңлік -Кебек") • М. Әуезовтің драматургияның пайда болғанын әйгілейтін пьесасы: ("Еңлік-Кебек") • М. Әуезовтің 1926 жылы Қазақ ұлттық театрының шымылдығын тұңғыш ашқан пьесасы: ("Еңлік-Кебек") М. Әуезовтің семинарияда оқып жүрген кезінде жазған тұңғыш драмасы: ("Еңлік-Кебек") "Шыңғыстау жерінде XVIII ғ. қанды оқиға негізінде жазылған М. Әуезов Драмасы: ("Еңлік-Кебек") М. Әуезовтің ел ішіндегі аңызға сүйене отырып жазған пьесасы: ("Еңлік-Кебек") М. Әуезовтің екі рет өңделіп (1943 ж.,1956 ж) өзгерістер енгізген пьесасы: ("Еңлік-Кебек") М. Әуезовтің ескі рулық-феодалдық әдет-ғұрыпты суреттеген драмалық шығармасы: ("Еңлік-Кебек") • Батыр Кебек кімнің інісі? (Жуантаяқ Токтамыстың) • М. Әуезовтің "Еңлік-Кебек" пьесасындағы Абыз сарыны нені білдіреді? (Пьесаның идеялық мазмұнын) • "Өз көңілімді барласам, дүниенің бәрі дос. Жарқыраған күн де, тұнжыраған түн де дос…Сауық құрам-ән сүйем, саят құрам - сән сүйем, жалын ұрам - жар сүйем," деген сөздерді айтқан кейіпкер: (Кебек ("Енлік-Кебек") • М. Әуезовтің "Еңлік Кебек" пьесасында Кебек кімге келіп болашағына бал аштырған: (Нысан абыз) • *** М. Әуезовтің "Еңлік-Кебек" трагедиясының кейіпкерлері: (*Абыз; *Есен) • "Еңлік-Кебек" пьесасының кейіпкерлері: (Кебек, Абыз) • М. Әуезовтің «Еңлік-Кебек» драмасындағы Тобықтының биі. (Көбей); (Есен - Найман батыры, Еспембет - Найманның биі) • М. Әуезовтің «Еңлік-Кебек» пьесасындағы Найман батыры: (Есен) • "Еңлік - Кебек" пьесасында Есеннің «Кебектен өш алам, батаңды бер, » - деген сөзін құптамаған кейіпкер: (Нысан абыз) • М. Әуезовтің "Еңлік - Кебек" пьесасындағы қай кейіпкердің сөзі? "Арадан жол тап, тыныштық ойла. Артыңдағы етегіңнен ұстаған еліңнің мойнына артқан қарызын ойла". (Қараменденің) • "Еңлік-Кебек" пьесасында берілген үзіндіні айтқан кейіпкер және үзінді кімнің толғауы? Құйрығы жоқ, жалы жоқ, Құлан қайтіп күн көрер? Аяғы жоқ, қолы жоқ, Жылан қайтіп күн көрер? (Абыз. Асан қайғының толғауы) • М. Әуезовтің революциялық дәуір мен социалистік құрылыс жылдарындағы оқиғаларды суреттейтін пьесаларының бірі: («Тастүлек») *** М. Әуезовтің ескі рулық-феодалдық әдет-ғұрыпты суреттейтін драмалық шығарма(лар)ы: (*"Еңлік-Кебек"; *"Қарагөз"; *"Бәйбіше- тоқал") • М. Әуезовтің пьесасы: ("Бәйбіше-тоқал") • Ескі ауылдағы келісімге келмес күндестік кесапаты байқалатын шығарма: ("Бәйбіше-тоқал") М. Әуезовтің 20-жылдардағы пьесалар бәйгесінде Ж. Аймауытовтың "Шернияз" пьесасынан кейін орын алған шығармасы: ("Қарагөз"") • М. Әуезовтің "Қарагөз" (1926 ж.) трагедиясы кезінде "аты шулы" шығармаға айналып, тұрпайы социализмнің сынына ұшырау себебі: (Көнені дәріптеу, болашақтан түнілу идеясы барлығы айтылды) М. Әуезовтің "Қарагөз" трагедиясындағы өнер адамы: (Сырым) • М. Әуезовтің "Қаракөз" пьесасының басты кейіпкерлері: (Сырым, Қарагөз) Бас бостандығына жете алмай, ескі ғұрыптың құрбаны болған М. Әуезовтің кейіпкері: (Қарагөз) • М. Әуезовтің «Қарагөз» трагедиясында Қарагөз бен Сырымның гашықтығына тас бөгеттей болған кедергі: (Екеуінің туыстық түбірі жеті атаға жетпегендігі) • «Атақты dуылдың маңдай алды жігіті, ақылды, «Қыз жүрегін өзіне бұра алмаганына шерлі болады…» М.Әуезовтің "Қаракөз" трагедиясының кейіпкері: (Нарша) • М. Әуезовтің пьесасы: ("Қара қыпшақ Қобыланды") М. Әуезовтің студент-жастар тұрмысын суреттейтін пьесасы: ("Алма бағында") • М. Әуезовтің ұлт-азаттық қозғалыс тақырыбына арналған пьесасы: («Түнгі сарын») • Жантас, Тәнекелер М. Әуезовтің қай пьесасының кейіпкерлері? ("Түнгі сарын") М. Әуезовтің "Түнгі сарын" пьесасындағы болашақ төңкерісшінің бейнесі: (Жантас) М. Әуезовтің қай драмалық шығармасының кейіпкері? "Орасан шебер жасалған образ - Жүзтайлақ. Ол - әрі сиқыр, әрі сылқым, әрі сұңғыла, әрі ақылды, әрі айлалы, зымиян жауыз әйел. ": (""Түнгі сарын", 1934 ж.) "М. Әуезовтің "Түнгі сарын" пьесасындағы Жүзтайлакаың шын есімі: (Бибіш) Жұзтайлақ (М. Әуезов) қандай бейне? (Өзіне ұқсас жүз әйелден құрылған жиынтық образ: сұлу да сиқыр, ақылды да жауыз. ) • Л.Соболевпен бірлесіп, ұлы ақын Абайдың сахналық бейнесін тұңғыш жасаған қаламгер: (М. Әуезов "Абай") " Драматургия - қазақ әдебиетіндегі негізінен М. Әуезов тудырған жанр, " – деп айтқан: (С. Мұқанов) М. Әуезов Батыс Европа мен орыс драматургиясынан қанның пьеса аударған? (Сегіз) * Сегіз пьесаны аударып, отыз екі шығарма (драма, комедия, трагедия, киносценарий, опера либреттосы) жазған қаламгер: (М. Әуезов) М. Әуезов драматургия саласында барлығы қанша шығарма (драма, комедия, рагсдия, киносценарий, опера либреттосын) жазған? (Отыз екі) • М. Әуезовтің Н.В.Гогольден аудармасын белгіленіз: ("Ревизор") Гогольдің "Ревизор", Шекспирдің "Отелло"Асауға тұсау" пьесаларын аударған жазушы: (М. Әуезов) *** М. Әуезовтің аудармалары: (***Асауға тұсау", "Ақсүйектер";***Отелло", Любовь Яровая"; ***Дворян ұясы", "Ревизор") *** М. Әуезовтің В.Шекспирден аударған аудармалары: (*«Асауға тұсау»;*«Отелло») М. Әуезовтің соғысқа дейінгі бесжылдыкта жазған ең жақсы аудармаларына сәл кейінірек қосылғаны: ("Асауға тұсау") • М. Әуезовтің Погодиннің аударған шығармасы: ("Ақсүйектер") • М. Әуезовтің Тургеневтен аударған шығармасы: («Дворян ұясы») • К.Треневтің "Любовь Яровая" пьесасын аударған жазушы: (М. Әуезов) • М. Әуезов қазақ әдебиетінде драмалық шығармалардаң классикалық үлгілерін тудырды, соның көбі: (Трагедия) • М. Әуезов талантының жан-жақтылығына лайық жауап: (Жазушы, ғалым, ұстаз) • Қазақ ертегілерін академик М. Әуезов неше жікке (жанрға) бөлген? (3-ке) • Ғашықтық жырлардың батырлар жырынан үш айырмашылығын атап көрсеткен қаламгер: (М. Әуезов) • Қырғыз халқының ұлы эпосы "Манасты" зерттеп, монографиялық еңбек жазған қаламгер: (М. Әуезов) • "Ақындар айтысының ерекшелігі - онда «халық театрының анық, дәл ұрығы бар, "- деген пікірдің иесі: (М. Әуезов) "Жұмбақ - адамның дүниетану жолындағы ойының, қиялының шамасын білдіреді, " - деген қанатты сөздің авторы: (М. Әуезов) • Төмендегі сөздер кімдікі? "Кейде бүкіл ертек жұмбақтан туады…Ертеде ердің даналығын, жүйріктігін жұмбақпен сынау машық болған. " (М. Әуезов) • "Қозы Көрпеш-Баян сұлу" жыры - адал достықты жырлайтын дастан…" – деген пікірдің иесі: (М. Әуезов) • "Қодар - Қарабайдың қара шоқпары, қараңғы күші есебіндегі сұмырай серігі, " -деген пікірдің иесі: (М. Әуезов) • 1954 жылы қазақ жазушыларының III съезінде F. Мүсіреповтік "Қозы Көрпеш-Баян сұлу" драмасына жоғары баға берген ғалым-жазушы:(М. Әуезов) • «Махамбет жаратылысында әрі батыр, әрі жырау-ақын, әрі күйші-домбырашы болыпты. Мінезі өте қызулы, әдіс-шеберлікті көп ойламайтын, бет алған жағынан қайтпайтын, қайсар ер адам болған». Пікірдің авторы: (М. Әуезов) • "Қазақ, мешел болып қалам демесең, тағылымыңды, бесігіңді түзе! Оны түзеймін десең, әйелдің халін түзе!" - деген пікірдің авторы:(М. Әуезов) • "Ұстаздық - ұлы нәрсе!" - деген пікірдің иесі: (М. Әуезов) *** "Сөз ішінде асылы - өлең сөз. Ендеше, сол өлең сөзді дерт-індетке қарсы қойып, ескі діндік ырым атқарады. Осындай жолмен сол ескілікті діни нанымнан туған айтыс … айтысы болады» деп М.Әуезов пікір айтқан айтыс түрі: (*Бәдік айтысы) "Бүкіл дәуірдегі әлеумет тіршілігінің ең шешуші мәселесін әдебиет жүзіне түсіріп, алғашқы рет халық қамын ойлап, күңіренген қария - Асан…" Кімнің айтқаны? (М. Әуезов) "Қазақ" газеті, оның жаны болған А. Байтұрсынұлы жайлы құнды пікір айтқан адам: (М. Әуезов) "Ахаң ашқан қазақ мектебі, Ахаң түрлеген қазақ тілі, тарих ұмытпайтын істер болатын, " - деген пікірдің авторы: (М.Әуезов); Сол пікір-тұжырымды айтқанда М. Әуезовтің жасы: (25-26-ларда) "Мағжанды сүйемін, Европалығын, жарқыраған әшекейін сүйемін…" Кімніңжүрек сыры? (М. Әуезов) • Мағжанның ақындығын сүйетінін мойындаған қаламгер: (М. Әуезов) • "Бүгінгі күн жазушылары ішінен келешекке бой ұрып, артқы күнге анық қалуға жарайтын сөз - Мағжан сөзі, " - деген пікірдің иесі: (М. Әуезов) "Жүз жыл өмір кешкен ақында неше жүз жылдар өнері мен шеберлігі түйіскен, " -деген пікірді айтқан адам: (М. Әуезов) "Өлеңі не күлдірмесе, не жылатпаса - өлең емес. Нәрсіз сөз - зілсіз оқ есепті" дейтін еді Жамбыл. Сол сипаттың бәрі де Жамбылдың өзінді бар еді". Үзіндіавторы: (М. Әуезов) • "ХХ ғасырдың бас кезінде Қазақстанда көркем проза туа бастайды. Оның алғашқы бастамасы Спандияр Көбеевтің "Қалың мал" романы болды, " - дегенпікірдің иесі: (М. Әуезов) • "Желісі үзілмей келген жиырма жылдық ақын жолы жеңіл жол емес. Күш-қуат…барлығын Сәкен басынан мол кешті," - деген пікірдің иесі: (М.Әуезов) • "Мен Ілиясты бұрын да білуші едім. Бірақ оның шын мағынасында дарынды ақын екенін мойындағаным - "Жетісу суреттері" өлеңін оқығаннан кейін, " – деген пікірдің авторы: (М. Әуезов) • "Бейімбет шығармашылығы дәуіріміздің күнделік жазбалары секілді, " – деген пікірді айтқан: (М. Әуезов) • "Шығанақ бейнесінде еңбек таразысын танытатын әзі дана, барынша адал пейілді адам бейнесі жақсы сипатталған, " - деген пікір иесі: (М. Әуезов) • "М. Әуезов маған әкемдей қамқор болған кісі, " - деген пікірдің иесі: (Шыңғыс Айтматов) "Өз басым өзге елге сапарға шыққанда өзіммен бірге алып жүрер екі түрлі ұлттық асылым бар: бірі - «Манас», бірі - М. Әуезовтің «Абай жолы» - деген пікірдің авторы: (Ш. Айтматов) • "Қазақстан үшін Әуезов 6 - екінші Абай, " - деп айтқан: (Н. Погодин) … «Қазақтар туралы бұрын ештеңе естімеген едім… Шынында, қазақтар неткен ғажайып халық, » - деп баға берген: (*Бенжамен Матип) • Мұхтар Әуезов пен Расул Ғамзатов арасындағы байланыс: (Рухани байланыс) "М. Әуезов: "Тілің күмбірлеп жатқан тастардың үніне ұқсайды," - деп кімге айтқан? (Расул Ғамзатовқа, Дағыстан халқының ақыны) |